МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ЗАНЯТТЯ
з німецької мови на тему
«В готелі»
Цілепокладання: формувати потребу у спілкуванні німецькою мовою в межах тематики; формувати уміння аналізувати і систематизувати отриману інформацію та застосовувати знання у новій ситуації для реалізації комунікативних завдань; розвивати навички самостійної роботи над мовою, інформативну компетентність, творчі здібності, мовну кмітливість та вміння логічно і послідовно висловлювати свої думки; удосконалювати навички групової та парної роботи; тренувати уміння сприймати незнайомий текст на слух та знаходити в ньому потрібну інформацію; виховувати культуру спілкування; формувати уявлення про аспекти професійної діяльності в німецькомовному середовищі.
Очікувані результати: на завершення заняття студенти зможуть забронювати готель онлайн; вести діалог з адміністратором щодо поселення; узагальнити знання щодо орієнтації у різних готелях; виділяти головну та другорядну інформацію з прочитаного чи почутого.
Тип заняття: комбіноване з використанням інтерактивних методів навчання.
Форми роботи: фронтальна, парна, групова, індивідуальна.
Методи: вербальний, ілюстративно-демонстративний, пошуковий, репродуктивний, інтерактивний.
Засоби навчання: мультимедійний проектор, відеоматеріали, комп’ютерні презентації, інтерактивна дошка, смартфони, робочі зошити, дидактичний матеріал, інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ Learning Apps., онлайн-дошка Padlet, середовище дистанційного навчання Moodle.
Перебіг заняття
І. Організаційна частина.
1. Початок заняття. Організація групи
2. Привітання
3. Бесіда зі студентами (створення позитивної емоційної атмосфери)
ІI. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
1. Повідомлення теми та мети заняття
2. Актуалізація опорних знань, життєвого досвіду студентів та мотивація їх навчально-пізнавальної діяльності
3. Введення в іншомовну атмосферу. Мовленнєва зарядка
Zehn Zwerge zahlen zeitweise zusammen Zimmer,
Zimmer zusammen zeitweise zahlen zehn Zwerge
ІІІ. Основна частина заняття.
1. Контроль домашнього завдання
Перегляд відео та презентацій про незвичні готелі світу
2. Формування лексичної компетентності
а) Визнач скільки зірок має готель
б) Відгадай професію
Wer macht was?
1. Nicht der Empfangschef säubert das Zimmer, sondern das ___.
2. Den Gästen im Restaurant bringt der ___ das Essen.
3. Nicht der Page steht an der Rezeption, sondern die ___ .
4. Die Gäste im Speisezimmer bedient an dem gedeckten Tisch ein ___ , der ihnen eine Speisekarte bringt.
5. Unser ___ bereitet immer wunderbare Cocktails.
6. Wenn man ins Hotel kommt, geht man zuerst an die Rezeption. Hier begrüßt die ___ die Hotelgäste und gibt ihnen den Schlüssel vom Zimmer.
7. Der ___ schreibt Bestellungen auf.
8. In unserem Hotel kontrolliert der ___ das Personal.
9. Wenn das Hotel sehr gut besucht ist, haben die ___ in der Hotelküche viel Arbeit.
10. ___ sorgt immer für Ordnung.
в) Як правильно орієнтуватись в готелі
Hotelausstattung und Zimmerausstattung
3. Розвиток умінь писемної взаємодії
(Додаток 1)
4. Формування аудитивної компетентності
а) Ознайомлення з новими лексичними одиницями
Beachten Sie bitte neue Vokabeln!
die Übernachtung - ночівля
die Umstände – обставини
der Preis- ціна
inbegriffen sein – бути включеним
der Ausweis – посвідчення особи
akzeptiert werden – бути прийнятим
der Aufenthalt – місце перебування, проживання
б) Перегляд відео
Video „Im Hotel“
в) Виконання завдань після перегляду та відповіді на питання
Richtig oder falsch
1. Pepe weiß noch nicht genau, wie viele Nächte er im Hotel bleiben möchte.
2. Er möchte Zweizimmer mit Frühstück.
3. Rezeptionistin benötigte noch die Fahrkarte.
4. Sein Zimmer befindet sich im 6. Stock.
5. Pepe zahlt mit Kreditkarte.
6. Den Aufzug befindet sich vorne rechts.
Beantworten Sie die Fragen
1. Wie lange bleibt Pepe im Hotel?
2. Was für ein Zimmer bucht Pepe im Hotel?
3. Wie viel Euro muss er bezahlen?
4. Was heißt „das Frühstück ist nicht inbegriffen“?
5. Warum ist die Bezahlung ein bisschen kompliziert?
6. Was benötigte noch die Rezeptionistin?
5. Розвиток умінь усної взаємодії
6. Тренування умінь зорового сприймання
Aufgaben:
Arbeiten Sie in Gruppen. Diskutieren Sie und machen Sie Notizen.
Sagen Sie etwas über:
- Hoteltyp
- Zimmerausstattung
- Freizeitmöglichkeiten
- Lage und Entfernung vom Hauptbahnhof/Flughafen/Autobahn
Präsentieren Sie Ihr Hotel für anderen Gruppen.
7. Перевірка отриманих знань
ІV. Заключна частина заняття. Рефлексія.
1. Підведення підсумків заняття
2. Рефлексія
Студенти записують свої враження від заняття на віртуальній дошці Padlet.
3. Виставлення та аргументація оцінок
4. Інформування про домашнє завдання
ДОДАТОК 1
ДОДАТОК 2
Dialog 1.
Dialog 2.
Dialog 3.
Dialog 4.
ДОДАТОК 3
HOTELBESUCH
Wählen Sie die richtige Antwort
1. Was bedeutet dieses Bild?
a) Sauna
b) Solarium
c) Fitness Studio
2. … Macht das Zimmer sauber.
a) Der Personalchef
b) Die Sekretärin
c) Das Zimmermädchen
3. … registriert Zimmerbuchungen
a) Der Kellner
b) Der Rezeptionist
c) Die Sekretärin
4. Er bedient Gäste
a) Der Kellner
b) Der Koch
c) Der Schauspieler
5. Im Video möchte Pepe ein Zimmer ohne Frühstück.
a) Richtig
b) Falsch
6. Im Video war Rezeptionistin sehr nett. Sie war blond.
a) Richtig
b) Falsch
7. Welches Zimmer bucht Pepe im Hotel?
a) ein Einzelzimmer in der vierten Etage
b) ein Doppelzimmer in der fünften Etage
c) ein Zimmer in der dritten Etage
8. Im Hotel war Pepe…
a) mit Freunden
b) mit seiner Frau
c) allein
9. Was bedeutet dieses Bild?
a) Rezeption
b) Personalchef
c) Gepäckträger-Service
10. Der Ausweis
b) посвідчення особи
c) проїзний документ
a) квиток