Методичне-кафе "Успішний Вчитель"

Про матеріал
Усі ми знаємо, яка важка праця бути вчителем ! І з кожним днем все важче знаходити підхід до дитини , при цьому залишаючись емоційно стійким педагогом!!! Тому сьогоднішня тема "Успішний вчитель" розкриє вам усі секрети як подолати перешкоди сьогодення у шкільних реаліях !
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичне-кафе “Успішний вчитель!”

Номер слайду 2

Шановні колеги!Тут готують дуже смачні страви, а головне корисні страви, які насичують не шлунок , а мозок. І чим більше страв ви сьогодні скуштуєте , тим більше інтелектуальних калорій отримаєте.

Номер слайду 3

Пропуск у кафе. НАКАЗУЮ: 1 ЗАБОРОНЯЮ:2 Всім у цей день добре трудитись, в разі потреби на жарт не скупитись. Задарма нерви собі ви не псуйте,а головне - не комплексуйте!Сумувати, осторонь тихо в куточку стояти,Душею старіти, хворіти, мовчати,Участі в нашому засіданні не брати. Вас попрошу не турбуватися,У нашому кафе неодмінно зостатися. Тепер вже останнє слово моє,Бо в мене бажання для вас головне. Хай красною буде учительська доля,Щоб добре всім вам працювалося в школі. А для того, щоб ми отримали заряд енергії на весь час нашого засідання ,щоб вас ніхто не «зглазив» пропоную прийняти від нас подарунок – ПІДКОВУ НА ЩАСТЯ

Номер слайду 4

РЕЦЕПТ ВІД ШЕФ-ПОВАРА

Номер слайду 5

Правила кафе “Успішний вчитель!”

Номер слайду 6

Як стати успішним учителем: беремо вершини педагогічної майстерності

Номер слайду 7

5 принципів, які допоможуть стати успішнішим

Номер слайду 8

1. Зворотній зв'язок важливий. Проведіть невиличке опитування, запитайте:як учням зручно відповідати (усно чи письмово);як вони себе почувають, коли виходять до дошки;який формат контролю знань був би для них цікавим (звичайна контрольна, тестові завдання, проєктна робота тощо);чи завжди, на їхню думку, вони отримують справделиві оцінки;які, на думку учнів, вони мають сильні та слабкі сторони;які б теми вони хотіли вивчити глибше.

Номер слайду 9

2. Без упереджень. Поставте собі наступні запитання: Чи виділяю я когось із класу? Чи вважаю я деяких учнів більш здібними/розумними, ніж інші?Чи не буває такого, що ще на початку вивчення нової теми я думаю, що ось цей учень точно не впорається?Чи буває так, що я даю завдання учням і думаю, що з ним може впоратися тільки один?Чи не буває, що дехто з учнів мене дратує? Чому так відбувається?Чи буває так, що я ставлю комусь гарну оцінку, хоча сьогодні цей учень працював не так уже і добре?Можливо, інколи я ігнорую інціативу деяких учнів?Можливо, я не враховую всі здібності особистості?

Номер слайду 10

3. Впустити онлайн у своє життяІгрові додатки, візуальні інструменти (інфографіки, діаграми), створення коміксів тощо…

Номер слайду 11

4. Щось нове – це завжди круто! Змініть оформлення класу, додайте начності (або використайте іншу), переставте парти... Навіть найпростіші зміни можуть надихнути на творчість і вас, і ваших учнів! 

Номер слайду 12

5. Робота має приносити задоволення Не будьте занадто серйозними, покажіть учням, що ви теж весела та цікава особистість. Зрештою, розваги та навчання чудово поєднуються! 

Номер слайду 13

Легенда про успішного вчителя!

Номер слайду 14

Хто це –успішний педагог?

Номер слайду 15

Ситуація №1“Я не хочу цього робити…!!!!!!!!!!!!”

Номер слайду 16

Ситуація №2…не думаю,що ви зможете чогось навчити!!!!!!!!!!

Номер слайду 17

Висновки : Я хочу , щоб мої сліди – Гарячі , справжні , не холодніДорогу показали ще комусь ,Хто хоче йти ще вчитись!!!

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
15 листопада 2023
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку