Методичні рекомендації "Англійська через казку"

Про матеріал
Запропоновані різні форми роботи над казкою з дітьми початкової школи сприятимуть розвитку уяви, креативності, вивченню англійської мови і виховувати добрі якості в дітях.
Перегляд файлу

Методичні рекомендації для запровадження сторітелінгу на уроках англійської мови в початковій школі за  темою: «Англійська  через  казку»

Зміст

1.Передмова

2.Види роботи з казкою

3.Висновки

                                                         Передмова

            У дитячому віці казка грає важливу роль. У  дитини формуються перші знання про відносини  між людьми,  про добрі і погані риси характеру, вчинки. Через казку дитина  вчиться  уникати поганого.

         Спочатку казки сприймається на слух від мами, тата. Пізніше дитина вчиться читати їх самостійно.

          Читання є рецептивним видом комунікативної діяльності, проте розвиває мовлення, уяву.

          Всі ці факти дають підставу використовувати казку у вивченні англійської мови. Через казку можна вводити лексичні одиниці, мовні зразки, пояснювати граматичні явища.

 

Види роботи над казкою на уроках англійської мови

        В залежності від віку дитини лексично-граматична насиченість казки буде змінюватись. Але основними видами роботи над казкою  можуть бути наступні:

1)  аудіювання і читання казки, підкріплене ілюстрацією або без неї; 

2)  ознайомлення з граматичним явищем через казку;

3)   проєктнаі роботи: «Аудіоказка», «Моя казка»

4)   розігрування казки – вистава.

Аудіювання казки (для 3-го класу)

It is a doll. Her name is Lucy. She is tall and slim. Lucy is friendly.  She can dance very well.   Lucy has got a friend. It is a unicorn.   It is kind.  He can run very fast.

One day Lucy can’t see  the Unicorn. She is sad.   The Unicorn is behind the clock on the table.    

He runs to Lucy and says, “Surprise!”    Lucy smiles.

                                        

Task: answer the questions

  1. What is the doll’s name?  2) Who is her friend?  3) Why  is  she  sad?  4)What does the Unicorn do?

Картинки допомагатимуть краще розуміти почуте. Можна зробити свої  ілюстрації або використати зображення з інтернет ресурсів.  Через таку казку можна ввести модальне дієслово “can”, риси характеру, прийменники місця.

      Читання казки:

  1. казка з картинками,
  2. казка з завданнями.

 Казка з картинками особливо підійде для першокласників , коли діти тільки вчаться читати. Ті слова, які вони вже знають, але ще не вміють читати, потрібно представити картинками.

I am Ann. I have got a   and  a   . My doll has got a    .

Her   is            .  My       hasn’t got  a  . He has got a . His     is  big and               .

One    a big  dog  Charli the  .

Ann and the live in her .

 

Казка з завданням буде цікавою вправою для читання, тому що види завдань до однієї казки можуть бути дуже різними:

  1. в кожному реченні перемішалися слова і їх потрібно поставити в правильному порядку;
  2. позникало декілька слів і їх потрібно вставити в пропуски;
  3. розставити частини казки в правильному порядку;
  4. добрати заголовок і  підібрати  імена  для  героїв;
  5. знайти помилки (орфографічні, граматичні).

Продемонструємо це на прикладі однієї казки  для  4-го  класу:

       Becky felt bad. She had a headache and a high temperature. She fell asleep.

        She dreamt how she met an angel. He gave her something to drink. Becky did it and got better. The angel and Becky walked in a very beautiful garden . The girl was very happy. The angel gave her a strange flower.                             Suddenly the girl woke up and saw that flower in the vase on the table. Becky was surprised and she was  healthy. 

 

Task: read the fairy-tale and put the words in the correct order in each sentence.

felt / Becky /  bad.   
headache /  temperature / a / high / she/ a / had / and. 
asleep / fell / she. 
met / she / angel / how / she / an / dreamt.
  her / to / he / something / drink   /  gave.
got / did / it / better / Becky. 
walked / angel / in / garden / Becky / a / and / the / beautiful / very. 
was / the / girl /  happy / very.

 

Task: read the fairy-tale and complete the gaps with missing words

girl,   she,  he,   angel  

Becky felt bad. ___ had a headache and a high temperature. ___ fell asleep.

 The  ___ dreamt how  met an ___.    ___ gave her something to drink. Becky did it and got better. The ___ and Becky walked in a very beautiful garden . The ___ was very happy. The ___ gave her a strange flower.

 Suddenly the ___ woke up and saw that flower in the vase on the table. Becky was surprised and ____ was  healthy.

 

Task: put the parts of the fairy -tale in the correct order.

1) The  ___ dreamt how  met an ___.    ___ gave her something to drink. Becky did it and got better. The ___ and Becky walked in a very beautiful garden . The ___ was very happy. The ___ gave her a strange flower.

2)  Suddenly the ___ woke up and saw that flower in the vase on the table. Becky was surprised and ____ was  healthy.

3)  Becky felt bad. ___ had a headache and a high temperature. ___ fell asleep.

 

Task: give a heading to the fairy-tale and name main characters.

                               ____________________________________

____ felt bad. She had a headache and a high temperature. She  fell asleep.

 She  dreamt how  met an ___.    He  gave her something to drink. _____     did it and got better. He and she  walked in a very beautiful garden . She was very happy. He gave her a strange flower.

 Suddenly she  woke up and saw that flower in the vase on the table. She  was surprised and   she    was  healthy.

 

Task: find spelling and grammar  mistakes and correct them

            Becky felt bed. She had a headace and a high temperature. She fell asleep.

        She dreamt how she met a angel. He gave her something to drink. Becky did it and got gooder. The angel and Becky walked in a very beautiful garden . The girl is  very happy. The angel gave her a strange flower.

       Suddenly the girl woke up and saw that flower in the vase on the table. Becky was surprised and she was  healthy. 

 

Cтворення аудіоказки

Цей вид роботи підійде для творчих дітей, які люблять малювати,  читати, працювати групою. Спершу потрібно вибрати казку, розділити її на частини. Кожен створює свою ілюстрацію до тієї частини, що отримав, і виразно начитує текст. Далі через відеоредактор  поєднуються картинки з аудіофайлами  і створюється загальне відео. Таку аудіокнигу можна транслювати  для дітей на перерві для цікавого відпочинку.

https://youtu.be/yFfgUJkfjtM (За цим посиланням можна  переглянути одну з таких аудіоказок).

Проєкт  «Моя казка»

Опанувавши принципи побудови казки через численні форми роботи над іншими казками, здобувач освіти при бажанні зможе створити свою казку, а саме придумати героїв, сюжет, додати ілюстрації, начитати текст. Завдання вчителя підтримати бажання дитини в цьому і допомогти справитись з тим, що ще важко їй самій подолати.

Висновки

              Казка рідною мовою, а  згодом і англійською є найбільш цікавим текстом для читання.

              Робота над казкою розвиває критичне мислення дитини,  вчить працювати з художнім текстом.

            Творчі завдання в роботі над казкою посилюють уяву, фантазію, креативність.

            Мораль казки виховує і знайомить дитину з людськими цінностями.

 

 

 

 


 

    

 

docx
Додано
25 січня 2023
Переглядів
266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку