Місто, в якому я живу. Домашня адреса. Парки, театри, кінотеатри, ігрові майданчики.

Про матеріал
Вивчити назву свого міста, області. Дізнатися про парки, театри та кінотеатри міста Херсона. Розвивати образне мислення, логічне мислення, мовлення.Виховувати любов до свого міста, Батьківщини.
Перегляд файлу

Тема: Місто, в якому я живу. Домашня адреса. Парки, театри, кінотеатри, ігрові майданчики.

Мета:

Навчальна: вивчити назву свого міста, області. Дізнатися про парки, театри та кінотеатри міста Херсона.

Корекційна: розвивати образне мислення, логічне мислення, мовлення.

Виховна: виховувати любов до свого міста, Батьківщини.

Обладнання: Демонстраційний матеріал за темою, фотографії будинків.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу, урок – мандрівка.

Хід заняття

1. Організація  до уроку

Вушка прислухайтесь,

Очі – придивляйтесь,

Носик – глибше дихай,

Ротик – посміхнись.

 

Спинки розправляйтесь,

Ручки піднімайтесь,

Нумо до роботи

Дружно всі взялись!

2. Календар погоди.

Діти заповнюють календар природи.

3. Актуалізація  знань.

Чи знаєте ви, в якій країні ви живете? В місті?

Сьогодні ми будемо з вами більш детально вивчати наше місто. В нашому місті є багато парків та ігрових майданчиків. (Херсонська фортеця, Шевченківський парк, Парк Слави, Ботанічний сад та ін.). Слайди міста Херсона

В цих парках є величезна кількість ігрових майданчиків. Також, ігрові майданчики є на території школи, садочків та на подвір’ї біля будинків.

А які ви знаєте театри? (ім. Куліша)

Кінотеатри? (Мультиплекс)

Невдовзі в нашому місті відкриється новий кінотеатр «Україна», що знаходиться біля Площі Незламності.

В минулому році ми мали можливість наживо побачити справжніх динозаврів у Парку Юрського періоду на набережній нашого міста.

4. Дидактична гра «Назви лагідно» з метою утворення іменників за допомогою суфіксів пестливості і згрубілості. Дитині кидають м’яч – вона називає лагідне ім’я, другий раз  як називають її коли сердяться.

Фізкультхвилинка

Плів павутинку павучок –
І заболів йому бочок.
Встанем разом на хвилинку
Й проведем фізкультхвилинку.
Руки вгору, руки вниз.
Вліво, вправо повернись.
Сіли – встали, сіли – встали
Кошенята заплигали.
У долоньки заплескали
І за парти посідали.

V. Демонстрація будинків.

- У цьому будинку мешкає Івасик. Який будинок у Івасика? (Він маленький, гарний, одноповерховий).

- Що є у будинку? (у будинку є вікна, двері, дах, стіни, сходи, ганок).

- У цьому будинку мешкає Марічка. Який цей дім? (Високий, великий, багатоповерховий).

- Як ви здогадалися, що це багатоповерховий будинок? (У нього багато поверхів).

- Як інакше можна назвати будинок? (Хата, житло, дім).

Діти, а розкажіть, який ваш дім? Назвіть адресу, де ви проживаєте.

 

VІ. Закріплення матеріалу

Одна дитина працює у дошки. Діти записують речення в зошити

     Мене звати…

     Моє прізвище — …

     Я живу…

     Навчаюся в школі №…, класі…

 Намалювати свій будинок. Під малюнком написати свою адресу (вулицю та номер будинку)

VІІ. Підсумок заняття.

- Що нового на уроці ви сьогодні взнали?

- Що найбільше зацікавило?

docx
Додано
5 листопада 2023
Переглядів
189
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку