Міждисциплінарний навчальний проект з математики "Виготовлення ручки"

Про матеріал
Матеріали проекту розкривають значимість математичних знань та навичок у формуванні професійних компетенцій кваліфікованого верстатника широкого профілю. Виготовляючи деталь «Ручка» учасники проекту здійснили математичні розрахунки та обчислення різного рівня складності. Методична розробка проекту може бути корисною викладачам, майстрам виробничого навчання.
Перегляд файлу

МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ ПРОЕКТУ

 

 

Тема проекту     «Застосування  математики при виконанні токарних робіт у навчальних майстернях училища»

 

 

Найменування закладу професійно-технічної освіти

 

 

 

Кам’янське вище професійне училище

 

Прізвище, імя, по батькові керівника проекту

(педагогічного працівника). посада

 

      

Жуйкова Наталія Миколаївна, спеціаліст вищої категорії, викладач математики

 

 

Курс, група, майбутня професія учасників проекту

 

 

ІІ курс, 

Професія «Верстатник широкого профілю»

 

 

Прізвище, імя, по батькові учасників проекту

 

 

 

Алексеєва Анастасія Тимофіївна, Бабич Максим Вікторович,

Баутін Костянтин Геннадійович, Гаврилюк Андрій

Іванович,

Євстратіков Даніїл Денисович, Кабро Артем Андрійович,

Котляр Ренат Євгенович, Красовський Ян Олексійович, Лисак Віталій Вікторович, Міхович Анастасія

Олександрівна, Рудницький Єгор Євгенович, Скрипник

Олександр Олександрович, Чмихова Ілона Олександрівна,

Чуб Богдан Іванович, Полянський Олександр

Олександрович

 

МЕТОДИЧНИЙ ПАСПОРТ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО  НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ З МАТЕМАТИКИ

 

 

з/п

Основні засади    діяльності

Короткий зміст основних засад діяльності

 

1

 

Загальні положення

 

Проект створений здобувачами освіти Кам ’янського  вищого професійного училища в рамках виконання Указу Президента «Про оголошення 2020/2021навчального року Роком математичної освіти в Україні».  

 

2

 

Актуальність

      

Україні необхідні кваліфіковані спеціалісти. Чільне місце у формуванні професійних компетенцій кваліфікованого робітника належить математиці. Тому, професійна спрямованість є одним із шляхів удосконалення математичної підготовки. Завдання викладача математики професійно-технічного закладу – не просто дати  математичні знання, а навчити як і де використовувати їх у майбутній професії.

 

3

image

 

соціальна

 

Висока соціальна значимість проекту обумовлена рішенням наступних проблем:

-       формування креативної компетентності здобувачів освіти,

-       створення оптимальних умов для самореалізації,

-       розкриття творчого потенціалу здобувачів освіти; 

-       реалізація життєвих спостережень, які можна використати в майбутній професійній діяльності;

-       подолання протиріччя між об’єктивно існуючими вимогами держави до рівня фахової підготовки кваліфікованих робітників машибудівного профілю та реальним рівнем математичної компетентності здобувачів освіти.

 

 

практична

 

Даний проект, методичні напрацювання та пакет технічної документації, що супроводжують його реалізацію, можуть бути використаними як основа системної позаурочної роботи викладачів математики і спецтехнології та майстрів виробничого

 

 

 

 

навчання професії «Верстатник широкого профілю», з формування математичної і професійної  компетентності майбутніх кваліфікованих робітників машинобудівельного профілю.

 

 

4

 

Навчальні предмети, що інтегруються в проекті

 

 

Математика, креслення,  фізика, інформатика, технологія верстатних робіт, матеріалознавство, галузева економіка, професійно-практична підготовка

 

 

5

 

Мета проекту

 

Формування системи математичних знань та відпрацювання практичних навичок для удосконалення професійних компетенцій на прикладі токарної обробки деталі «Ручка» - Узагальнити знання з теми «Тіла обертання. Циліндр і конус та їх властивості»

-         Активізувати взаємодію між учнями

-         Розвивати пізнавальний інтерес

-         Розвивати логічне мислення в процесі розв’язування задач професійної спрямованості та під час виконання практичної частини 

-         Формувати культуру мовлення і направлений інтерес до вивчення геометрії

-         Розвивати прийоми розумової діяльності( узагальнення, аналіз, синтез, порівняння)

-         Виховувати інтерес до математики та спецпредметів 

-         Надавати кожному учаснику проекта  можливість бути «успішним»

-         Формувати особисту переконаність кожного учня в необхідності вивчення математики, показати прикладну направленість теми, (дати відповідь на запитання – «чи потрібна математика верстатнику ?»)

 

По закінченню проекта здобувач освіти знає

-         визначення та властивості тіл обертання;

-         визначення конусності;

-         формули для знаходження площ поверхонь та об’ємів тіл обертання;

 

 

 

вміє

-         виділяти на кресленнях тіла обертання та їх елементи; - обчислювати площі поверхонь та об’єми тіл обертання; -  

може

-         аналізувати проблемну ситуацію;

-         визначати перешкоди досягнення результату;

-         шукати оптимальні шляхи вирішення проблеми;

-         планувати свою діяльність;

-         генерувати пропозиції та робити висновки;

-         виявляти ініціативу і вміння вести дискусію державною мовою.

 

 

6

 

Завдання проекту

 

-         повторення та закріплення навчального матеріалу з геометрії по темі «Тіла обертання. Циліндр і конус»

-         оволодіння методикою складання технічної документації

-         відпрацювання навичок презентації власного інтелектуального продукту

 

 

7

 

Учасники проекту

 

Здобувачі освіти  ІІ курсу з  професії «Верстатник широкого профілю»

 

 

8

 

Консультанти проекту

 

 

Черевко Н.В., викладач спецтехнології, спеціаліст вищої категорії. Хоменко В.О., викладач економіки, спеціаліст першої категорії

 

 

9

 

Сроки виконання проекту

 

 

5 тижнів

 

 

 

 

10

 

Етапи реалізації проекту

 

І етап – організаційний:

1.            Ознайомлення з завданнями проекту та визначення мети;

2.            Формування проектної групи;

3.            Обговорення ключових та тематичних питань проекту; 4. Розподіл обов’язків між членами творчої групи;

5. Планування роботи.

 

 

ІІ етап – пошуковий

    1.Спроектувати деталь «Ручка», виконати креслення та 3D модель деталі.

    2. Обговорення змісту та схеми розв’язку прикладних математичних задач.

    3 Розробити технологію  виготовлення деталі.

    4. Розрахунки собівартості продукції.

    5.Пошук оптимального способу досягнення мети.

Продукт ІІ етапу: пакет технічної документації щодо виготовлення «Ручки»  

 

 ІІІ етап – практичний

     1.Організація робочого місця верстатника

     2.Виготовлення деталі «Ручка». 

     3.Вимоги охорони праці під час роботи на токарному станку.

Продукт ІІІ етапу: готова деталь «Ручка»

 

VІ етап – презентація міждисциплінарного навчального проекту:     1. Підготовка презентаційних матеріалів;

    2. Підготовка групи презентаторів.

    3.Презентування результатів своєї роботи.

    4.Формування портфоліо проекту.

    5.Включити результати проекту в наступні уроки свого предмету.     Продукт ІV етапу: захист проекту

 

 

11

 

Форма продукту

проектної діяльності

 

 

Міждисциплінарний навчальний проект з математики ( з професійним спрямуванням). «Застосування  математики при виконанні токарних робіт у навчальних майстернях училища»

 

 

12

 

Публікації та доповіді, щодо проекту 

 

 

Матеріали даного проекту розміщені на офіційному сайті Кам ’янського ВПУ

 

 

13

 

Відзначення учасників проекту

 

Подяки учасникам проекту

 

 

pdf
Додано
11 січня 2022
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку