Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач

Про матеріал
Актуалізувати знання учнів про дію множення і ділення; навчати виконувати множення і ділення круглого числа на одноцифрове ; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати варіативність мислення учнів; виховувати старанність; стимулювати цікавість до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема: Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач.

Мета.Актуалізувати знання учнів про дію множення і ділення; навчати виконувати множення і ділення круглого числа на одноцифрове ; удосконалювати вміння розв'язувати задачі; розвивати варіативність мислення учнів; виховувати старанність; стимулювати цікавість до вивчення математики.

                                       Хід уроку

І Організація класу

  1. Відгадування загадки

Хто на місці не сидить,

А несеться і летить,

Жваво у танку кружляє,

Наших діток звеселяє?

Звісно, це такі пушинки —

Білі зимові…(Сніжинки)

ІІ Оголошення теми і мети уроку.

          Сьогоднішній урок у нас і звичний і трохи незвичний. Незвичний тим, що до нас в гості завітала маленька сніжинка. Вона запрошує нас в гості в казковий світ зимових ігр і розваг. Під час мандрівки ми повторимо про трицифрові числа та навчимося множити і ділити круглі числа на одноцифрове число.

ІІІ Каліграфічна хвилинка

Запишіть число і класна робота.

І першу розвагу, яку запропонувала нам сніжинка. Зробити вправу, яку люблять робити всі діти , янгола на снігу. Мені здається, що янгол дуже схожий на  цифру 8. Утворіть за допомогою цієї цифри одноцифрову, двоцифрове  і трицифрове числа. Так дійсно, це 8, 88, 888. Запишіть ці числа.

ІІІ Усний рахунок

  1. Гра « Сніжки»

Розв'язування прикладів на сніжинках.

600:10            400-1

238+1             240:10

17ˑ 10               25 ˑ10

VІ Актуалізація опорних знань

1.Треба виконати завдання сніжинки.

Згадай, як замінити більш крупними розрядними одиницями.

400=4 сот.

40=4дес.

2.Зроби таку заміну.

700,   60,  500

V Вивчення нового матеріалу.

 Продовжити розваги зможе лише той, хто зрозуміє  пояснення

1. Пояснення

80· 3= 8дес.·3= 24 дес.= 240                120: 2= 12дес.:2= 6дес.=60

400 ·2= 4 сот. · 2=8сот= 800                600:3=6 сот. : 3=2сот=200

Щоб помножити або поділити кругле трицифрове число на одноцифрове , треба його замінити більш крупними розрядними одиницями : десятками або сотнями.

  1. Розв'язування прикладів з поясненням (усно)

Зимові розваги « Катаємося на санях»

270 : 3                 90 · 5

60 · 2                    800:2

  1. Самостійна робота

Змагання на ковзанах «Хто перший»

20·6:4

30·8:6

  1. Фізкультхвилинка

VІ.  Сприймання і первинне усвідомлення нового матеріалу

  1. Робота над задачею

Прийшов час побудувати снігову фортецю.

Для будівлі фортеці використовували великі і маленькі снігові  цеглини. Знизу поклали 3 ряди по 30 великих цеглин в кожному ряду. А зверху поклали 2 ряди по 40 маленьких цеглин в кожному ряду. Скільки всього цеглин використали для будівлі фортеці?

- З яких цеглин будували фортецю?

- Скільки рядів поклали знизу? (3)

- По скільки цеглин  у кожному ряду ? (по 30)

- Можемо дізнатися скільки цеглин поклали знизу?

- А  скільки було рядів зверху?

 -           По скільки цеглин в кожному ряду?

- То скільки цеглин було зверху?

- То як тепер дізнатися скільки всього цеглин використали для будівлі фортеці?

2. Розв'язування рівняння.

А хто ж буде жити в фортеці. Треба зліпити сніговика.

х 3 = 240

VІІ Підбиття підсумків

1.-Що навчилися робити на уроці ?

-То як помножити кругле трицифрове число на одноцифрове?

2.Домашнє завдання

Сторінка 200, приклади 5 (2,3 стовпчики)

VІІІ Рефлексія

Вибери  сніговика з відповідним настроєм.

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
302
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку