Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів.

Про матеріал
Удосконалити навички множення у стовпчик; знаходити значення виразів; розв’язувати задачі; виховувати інтерес до математики.
Перегляд файлу

Конспект уроку математики з використанням навчального посібника «Листопад Н.П.» 4 клас

Урок № 10. Множення у стовпчик. Знаходження значень виразів.

Мета: удосконалити навички множення у стовпчик; знаходити значення виразів; розв’язувати задачі; виховувати інтерес до математики.

Обладнання. Блоки з майн крафт, комп’ютер, картки

Каліграфічна хвилинка: 9105  Усний рахунок: порахуй від 1100 до 1200

Зміст уроку

с. 19,20,21

усно 88,89

письмово 90,91,92,

 

Оргмомент

Панда бамбуки зривала,

Спритно в корзину складала. 

Зразу 7 та ще 4.

Потім сіла, відпочила,

2 бамбуки з’їла.

Скільки діткам залишила?

 

Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.

Подивилися за підручником завдання 88,89. Згадали дію множення.

РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ

Робота за підручником і картками

Завдання 1.

Давайте пограємо. Постав відповідь на правильне місце.

 

       

 

 

 

 

Відповіді:   

 

Завдання 2. Колективне опрацювання матеріалу. Скористайся блоками.

                      

                          Халепа!                                Потрібна

                                                                    допомога!                          Все супер!

 

 

 

Завдання 3. Розв’язуємо задачу

Діти аналізують умову задачі.

Ознайомившись з умовою задачі, учні виконують схематичний малюнок  та розв’язують задачу.

Привезли - ? кг, 3 к по 125 кг

                                               Розв’язання

125*3= (100+20+5)*3= 375 (кг)

Відповідь: привезли 375 кг капусти.

Завдання 4

Розв’яжи дією множення у стовпчик

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фізкультхвилинка (під музику)

Завдання 5. Розв’язуємо задачу

Діти аналізують умову задачі.

Ознайомившись з умовою задачі, учні виконують схематичний малюнок  та самостійно розв’язують задачу.

Витратила – 235 грн, це 1/3 від

Було - ? грн

Розв’язання

235*2=468 (грн)

Відповідь: 468 грн. було у Насті.

Завдання 6. Склеїти макет землі. Яка фігура вийшла?

 

Підсумок уроку.  

 

Домашнє завдання

 

 

 

 

 

 

Учні отримують диплом про звільнення від Д/з  з математики  за те що відкопали свої знання.

 

 

Діти, ви супер, неймовірні. Наразі ми дуже важливі. Ми робимо свій вклад в перемогу нашої країни. Поки Ви діти, Ви маєте вчитися. І Ви це робити з великим захопленням і відданості своїй справі. Я вами пишаюсь.

Слава Україні!

 

Використовувала:

Підручник математики  Листопад Н.П.

Інтернет ресурси

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
15 вересня 2023
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку