Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень учня 5Б класу

Про матеріал
Моніторинг стану розвитку та навчальних досягнень учня 5Б класу --------- Арсенія за 2022/2023 навчальний рік.
Перегляд файлу

Моніторинг стану розвитку  та  навчальних досягнень

учня 5Б класу

--------- Арсенія за 2022/2023 навчальний рік.

 Моніторинг стану розвитку учня та його навчальних досягнень

Сфери

розвитку/

навчальні

предмети

Строк проведення моніторингу

протягом першого півріччя навчального року

після закінчення першого півріччя навчального року

протягом другого півріччя навчального року

після закінчення навчального року

Емоційно-

вольова

 

 

Здатність до свідомого і цілеспрямованого регулювання своєї діяльності ускладнена. Спостерігається порушення поведінкових реакцій (смоктання олівців, ручки).

 

Дитина спокійна, врівноважена, проявів агресивної поведінки не спостерігається, з однолітками знаходить спільну мову, здатна товаришувати та підтримувати стосунки.

 

Покращилася здатність контролювати свою поведінку, усвідомлення власних психологічних особливостей, свого емоційного стану, здатність до адекватної поведінки з урахуванням соціально-правових норм.

Досягнуто позитивного результату у процесі формування адекватної самооцінки та позитивного образу Я, здатності звертати увагу на свій внутрішній світ, усвідомлювати свої почуття й причини через які вони виникли.

Фізична

 

 

 

Фізичний розвиток не відповідає віковій нормі. В учня  порушена постава, спостерігається вроджена вада ходи. Порушена як загальна, так і дрібна моторика та координація рухів. Порушене зорове сприймання.

 

 

Недостатньо сформована як загальна так і дрібна моторика та координація рухів, та зорове сприймання. Під час надмірного інтелектуального навантаження дитина помітно втомлюється, потребує частих перерв у роботі.

 

 

Протягом дня здатна підтримувати фізичну активність, проте швидко втомлюється, діяльність стає менш продуктивною.

 

Арсеній з задоволенням бере участь у ритмічних і танцювальних видах діяльності (робить рухи тіла відповідно до темпу чи ритму музики; слідкує за вказівками; виконує нескладні руханки.

 

 

Когнітивна

 

 

 

Сприймання характеризується фрагментарністю, обмеженістю обсягу та повільним темпом. Міцність запам`ятовування цифрового, словесного наочного матеріалу розвинена на середньому рівні, спирається переважно на акустичний канал сприйняття.

Процеси переробки інформації уповільнені, спостерігається загальна пасивність сприйняття. Мають місце труднощі з орієнтацією у просторі. Збережена змістовна, логічна пам'ять, характерна висока активність пригадування. Переважає емоційна, образна та слухова пам`ять.

Увага не стійка, спостерігається виснаженість уваги під час виконання письмових завдань.

Зазнає труднощів в організації самостійного виконання завдань і в інших видах діяльності. Домінує мимо’вільне запам’ятовування.

 

Учень здатний встановлювати взаємозв’язки (ставить запитання з метою уточнення, приймає рішення стосовно використання підходіві, матеріалів, засвоєних раніше), з допомогою асистента вчителя може обгрунтувати рішення, встановити логічні зв’язки.

Мовленнєва

 

 

 

Добре розуміє звернене мовлення. Експресивне мовлення характеризується недостатнім словниковим запасом, розрив між активним і пасивним словником спостерігається.

 

 

Граматична будова речень правильна, Арсеній  може підтримувати бесіду, висловлювати свою думку, проте темп мовлення, виразність, завершеність утруднюється порушенням навичок мовленнєвої діяльності.

 

Складає й розігрує діалоги відповідно до запропонованої ситуації спілкування. Самостійно складає висловлення за ситуацією, продовжує висловлення за поданим початком. Складає розповіді на теми, пов’язані з власним життєвим досвідом.

Знає і пояснює зміст понять мовлення, види мовленнєвої діяльності (спілкування усне й писемне, монолог, діалог, адресат мовлення).

Знає вимоги до мовлення, основні правила спілкування, найпоширеніші етикетні формули.

Соціальна

 

 

 

Учень прагне уваги шляхом відповідної поведінки, спілкується з іншими у відповідний час. Не завжди розпізнає маніпулятивне спілкування, не може оцінити його як небезпечне й небажане.

 

Бере участь у повсякденній життєдіяльності класу, у груповій роботі на уроках, спільних іграх, у шкільних та класних виховних заходах.

 

 

 

 

Аналізує й здійснює внутрішній самоконтроль за дотриманням правил спілкування. Має навички прогнозування наслідків маніпулятивного впливу, зі сторонньою допомогою обгрунтовує необхідність протистояння маніпулятивним впливам.

Підвищення рівня соціальної адаптації, набуття соціального досвіду та ціннісних орієнтацій:

Усвідомлює потребу у спілкуванні, знає правила спілкування, та вміє дотримуватися їх.

 

 

Математика

 

 

 

Здатна розпізнавати запропоновані математичні об‘єкти (символи, приклади, задачі, величини);, розрізняє геометричні фігури;

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів.

 

 

Загальна увага до виконання завдань недостатньо стійка, під час навчання відмічається зниження зосередженості та стійкості уваги. Дитина  має труднощі з переключенням уваги між завданнями або видами діяльності, потребує більше часу та додаткових інструкцій. Динаміка засвоєння предмету залишається стабільною.

 

Пояснює правила додавання і віднімання, множення та ділення, порівняння, з допомогою виконеє ділення з остачею.

Знаходить на малюнках з допомогою вчителя відрізок даної довжини, кути даної градусної міри.

Виконує арифметичні дії з натуральними числами, звичайними та десятковими дробами

Наводить приклади натуральних чисел, шкал, числових і буквенних виразів, формул, рівнянь.

Читає ізаписує числа в межах 100.

Знає геометричні фігури, називає їх, але через порушення орієнтації у просторі потребує допомоги при побудові відрізків, трикутників, знаходження довжин відрізків.

Українська література

 

 

Семантичний рівень читання розвинений на низькому рівні, вирізняється швидкістю сприймання, його точністю, міцністю запам'ятовування прочитаного, здатністю до детального переказу прочитаного.

 

 

Визначає й формулює основну думку прочитаного та прослуханого тексту, добирає до нього заголовок.

Арсеній уміє будувати власні висловлювання за змістом прочитаного.

 

 

Не може читати протягом тривалого часу, ставить запитання за змістом прочитаних текстів.

 

 

Виявляє розуміння прочитаного переказує оповідання; визначає основні ідеї вибраного; запам’ятовує деталі; порівнює та протиставляє головних героїв, події, узагальнює інформацію та визначає тематику; робить припущення щодо прихованого змісту.

Українська мова

 

 

 

Письмові завдання виконує тільки з допомогою вчителя, у вигляді навідних запитань, підказок, опорі на наочний матеріал. Відтворення навчальної інформації (правил, тексту, змісту завдань) часто неповне, неточне.

 

Самостійно застосовувати вивчений матеріал на уроці може частково. Більшість помилок робить через неуважність: дописує та пропускає букви, під час письма спостерігається заміна одних букв іншими.

 

Пояснює лексичне значення слів, наводить приклади слів – різних частин мови.

 

 

Сформованість навичок письма розвинута на середньому рівні (намагається писати акуратно, проте процес письма значно ускладнюється порушеннями просторової орієнтації, зорово-моторної координації рухів).

Природознавство

 

 

 

Учень володіє предметом на достатньому рівні. З допомогою асистента вчителя наводить приклади, що стосуються теми уроку.

 

Дитині  притаманна недостатність саморегуляції та дефіцит уваги. Дуже складно відтворює нові назви, хоча з часом вони відкладаються досить якісно.

 

Легко розпізнає об’єкти природи на картках. З допомогою вчителя може розподіляти їх по групах, порівнювати, дає характеристику явищам та процесам природи.

Арсеній володіє предметом на достатньому рівні, самостійно наводить приклади, що стосуються теми уроку. Дає характеристику явищам та процесам природи.

 

Основи здоров'я

 

 

 

Учень володіє предметом на достатньому рівні. Наводить приклади пов’язані з життєвим досвідом.

Має чітке уявлення про здоровий спосіб життя та самостійно називає правила здорового способу життя.

 

З допомогою вчителя здатен вирішувати ситуаційні завдання.

 

 

Розуміє основні правила поведінки в суспільстві. 

 

 

 

 

Асистент вчителя                                             --------------------

docx
Додав(-ла)
Чуйко Ольга
Додано
12 лютого
Переглядів
95
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку