Музичне заняття в ДНЗ з елементами здоровьєзберігаючих технолоій для середньої групи "До Ведмедика на день народження"

Про матеріал
Музичне заняття у ДНЗ для середньої групи з елементами зроров'єзберігаючих технологій "До Ведмедика на день народження"
Перегляд файлу

Конспект музичного заняття з елементами здоровьєзберігаючих технологій

 для дітей середньої групи

«До Ведмедика на День народження»

 

Мета:

  • Створювати за допомогою музики  дітям позитивний настрій, передавати його оточуючим, виховувати відчуття задоволення від власної музичної діяльності  та від спільної діяльності в колективі.

 

Завдання:

  • Розвивати відчуття ритму, дрібну моторику рук, пластику рухів;
  •  Чути елементарні засоби музичної виразності, визначати темп звучання музики, динаміку, регістр;
  • Продовжувати розвивати емоційну чутливість на музичний образ, виражати його основними образно-пантомімічними рухами, закріпити музично- пантомімічний етюд;
  • Зацікавлювати дітей грою на дитячих музичних інструментах, розрізняти звучання музичних інструментів;
  • Виховувати вміння цілісно сприймати музику і рух, реагувати ігровими діями на музичний супровід.
  • Ознайомити дітей з методикою кінезотерапії;
  • Розучити з дітьми другий куплет пісні «Щастя вам».

 

Реквізит:

  • іграшка лялькового театру – ворона.
  • музичні інструменти.
  • будинок ведмедя.
  • сліди звірів.
  • проектор.
  • каштани.

 

Хід заняття

Музичний керівник: Добрий день, малята!

Діти: Добрий день!

Вашим ноженятам,

Діти: Добрий день!

Вашим оченятам,

Діти: Добрий день!

Вашим рученятам,

Діти: Добрий день!

Музичний керівник: Дійсно, сьогодні гарний, добрий день. До нас у садочок завітали гості, давайте привітаємось із ними.

Залітає ворона: кар-кар-кар!

                            Я – ворона, каркарона,

                            Над лісом літаю.

                            Поглядаю в різні боки,

                            Всі новини знаю.

                            У ліску Ведмідь не спить,

                            Не йде в хатку, свій барліг.

                            День народження святкує,

                            Без гостей один сумує.

Музичний керівник: А Вам хочеться допомогти Ведмедику? А що потрібно для цього  зробити? (відповіді дітей).

Музичний керівник: А що беруть з собою, ідучи на день народження? (відповіді дітей).

Музичний керівник: Нас чекає далека дорога, тому подумайте як же нам швидше дістатися до лісу? (відповіді дітей).

Музичний керівник: Пропоную іти спочатку маршем.

                                    « Ходьба маршевим кроком»

.

Музичний керівник: Ой, які великі кучугури снігу! Спробуємо високо піднімати ніжки, переступаючи через замети.

«Ходьба з високим підніманням ніг»

Музичний керівник: А ось тут снігу менше, можемо доріжку собі протоптати, для цього треба ступати ніжками дрібненько і швиденько.

Вправа «Дрібушечки»

Музичний керівник: А зараз. Щоб стати міцними і здоровими, щоб з легкістю подолати нашу подорож, давайте зробимо масаж долоньок.(роздати горішки)

                                       Масаж долоньк та пальчиків з каштанами

У садочок ми підемо і каштани там зберемо.

Візьмем в ручки раз- два,

Скажемо чарівні слова:

-Ви, каштани, нас гартуйте,

Від хвороб усіх лікуйте.

В ручках будемо качати

Свій масаж розпочинати.

Заховали, показали,

Пальчики поназивали.

Намалюєм на долонці сонечко кругленьке,

Промінці пряменькі.

От масажу і кінець,

А хто робив його- молодець!

 

Музичний керівник: Подивіться, як гарно у лісі: іскриться сніжок, зеленіють ялинки. 

Казка-шумівка  «Ялинка» (роздати музичы інструменти))

Росла в лісі ялинка, (діти стоять на місці, витягнувши руки в сторони).

На її гілочках стрибали білки (стрибають з просуванням вперед або стукають паличкою на ксилофоні).

Зранку  прилітав  до неї дятлик  (діти махають руками, як крилами або плескають руками по стегнах).

І голосно стукав дзьобом (витягнувши вказівні пальці вперед, барабанять ними по тулубу або стукають дерев’яними  ложками).

Іноді біля ялинки проходив великий ведмідь, (ходять, перевалюючись з ноги на ногу або повільно стукають долонями по барабану).

Пробігав маленький зайчик  (підстрибують на місці або грають на ксилофоні).

Увечері на неї дув вітерець (дмухають ).

А вночі над ялинкою спалахували зірочки (витягнувши вказівні пальці,  ніби малюють крапки-зірочки над головою або грають на дзвыночках).

Влітку біля неї літали комарики( ворушать пальцями в повітрі, примовляючи «з-з-з»).

Взимку на неї падали білі сніжинки (малюючи вказівними пальцями  зверху вниз, показують, як падають сніжинки або щипають струни арфи).

І вкривали ялинку теплою сніговою ковдрою.(обіймають себе за плечі).

Звучить звук віхоли.

Музичний керівник: Який холодний вітер, давайте відчуємо в ньому холодний подих зими,  відтворимо завивання віхоли.

Вправа на висоту і динаміку звучання «Вітер»

 

Музичний керівник: Цікаво, чиї це сліди? Музика допоможе нам розгадати цю загадку.

Музично-дидактична гра на розрізнення регістрів «Чия музика»?

Пташка, Зайчик, Вовк. Діти грають на музичних інструментах у різних регістрах, різними  тривалостями.

Музичний керівник: А ось ці найбільші сліди кому належать? (відповіді дітей).

         Підемо по слідах і знайдемо хатинку Ведмедика.

         А от і хатинка, тільки вона зачинена, давайте постукаємо.

«Тук-тук, ми вже тут»

Виходить Ведмедик

Ведмедик Добрий день, дорогі гості.

                                    Радий бачити вас!

Діти (вітаються): Добрий день, Ведмедику.

                           Вітаємо тебе з Днем народження!

                          Ми до тебе прийшли,

                          Подарунки принесли.

                          Ось тобі глечик меду,

                          Він тобі дуже треба.

І ще привітання в наших долоньках, що зберігають теплоту і доброту наших сердець, розігріємо наші долоні.

Самомасаж «Твоя долонька» (за методикою С.та К.Желєзнових)

Твоя долоня – море синє, 

                     (діти «малюють» на долоні пальцями пр. руки хвилеподібні лінії)

Пливуть по ній човни красиві.

Твоя долонька, як лужок,

(пальчиком стукають по долоні)

А зверху падає сніжок.

Твоя долонька, як папір.

  («малюють» горизонтальні та вертикальні    лінії)

Ти намалюй свій дім і двір.

Твоя долонька, як вікно, 

 ( кругове прогладжування долоні)

Його не мили вже давно.

Твоя долонька, як доріжка, 

(перебирають пальчиками по долоні)

А по доріжці ходять ніжки.

Прийми наші гарячі привітання!

(Потерли ручки та передають один одному «тепло»)

Ведмедик, притуляючи «привіт» до серця: Як радісно і весело мені стало, дякую, мої маленькі друзі.

Музичний керівник: Як же ще можна привітати Ведмедика в день народження.

Ведмідь: А ви якусь пісню знаєте, як приємно. Я з радістю послухаю.

Муз.кер: Наші діточки знають пісеньку- привітання? Бажаєш послухати?

 «Пісня Щастя Вам»

Муз.кер: Наші діточки дуже гарно вміють танцювати, зараз ми вийдемо на середину залу  і затанцюємо свій танок. Тільки він буде незвичайним, діти повинні дивитися на екран і відтворювати рухи, відповідно показу. Усі готові? Починаємо.

 

Кінезотерапія «Танці- зігріванці»»

Ведмедик: Які талановиті танцюристи.

Музичний керівник: Ведмедику, а в тебе більше не має музичних інструментів?

Ведмедик: Є! Тільки я не знаю, як називаються ці музичні інструменти. Допоможіть мені, дітки. Я піду в свою хатинку і заграю на кожному з них. А ви будете слухати, який музичний інструмент звучить, тоді скажете мені як він називається. Згодні?

Музично-дидактична гра «На чому граю»

Діти слухають,  називають муз. Інструмент.

Ведмедик: Які розумники!

Музичний керівник: Цікаво, а про що зараз мріє Ведмедик? (відповіді дітей)

А який музичний твір треба почути Ведмедику, щоб він заснув?

Музичний керівник: Всі разом послухаємо  колискову , яку написав композитор Я. Степовий

                                                       «Колискова»

Музичний керівник: А як звучала колискова? (відповіді дітей),а який у неї темп( жвавий чи повільний), а за характером музика весела чи сумна?А під цю музику можна танцювати?А співати?А що краще усього робити під цю музику?

Музичний керівник: Подивіться, наш іменинник вже заснув. Хай колискова ще прозвучить, щоб Ведмедик міцно-міцно спав до весни. А ми тихенько, щоб не розбудити його ,зробимо релаксаційну  вправу.

                                        Релаксаційна вправа

Муз кер: Давайте усі ляжемо «сонечком», уявимо, що ми повернулися з зимового лісу і потрапили га теплий весняний лужок. Почуємо, як тане сніг, як дзвенить весняна капель, пташки повернулися з теплих країв, співають, будують свої домівки, сонечко гріє все тепліше і тепліше, вітерець теж потеплішав, на вулиці чути гомін діточок. А тепер просинаємось, повільно сідаємо, потягнулися, тепер стаємо на ніжки. І тихенько, щоб не розбудити ведмедика, виходимо з зали у свою групу.

                Під мелодію колискової діти  навшпиньки виходять із зали.

doc
Додано
25 березня 2019
Переглядів
4582
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку