My favourite fruits and vegetables 3 клас

Про матеріал
Закріплення вивченого лексико-граматичний матеріалу, удосконалювати вміння й навички аудіювання, читання, письма, усного мовлення, формувати в учнів комунікативні компетенції, закріплювати прислівники образу дії та вживання їх у мові з опорою на текст.
Перегляд файлу

Урок  -  My favourite fruits and vegetables 3 клас

Цілі:активізувати й закріпити вивчений лексико-граматичний матеріал, удосконалювати вміння й навички аудіювання, читання, письма, усного мовлення, формувати в учнів комунікативні компетенції, закріплювати прислівники образу дії та вживання їх у мові з опорою на текст, розвивати й удосконалювати мовленнєві компетенції;

уважно стежити за презентованою інформацією, ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи, мотивувати готовність брати участь в іншомовному спілкуванні, мотивувати;

зацікавити учнів темою уроку, привернути їхню увагу до вивченого матеріалу, допомогти їм бути розкутими в спілкуванні, толерантними до однокласників, викликати в дітей бажання вчитися; виховувати дисципліну, повагу до однокласників, звичку до систематичної розумової праці.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для повторення ЛО.

Хід уроку

І. ПІД ГОТОВ КА ДО СПРИЙНЯ ТТЯ ІН ШОМОВНО ГО МОВЛЕНЯ

Greeting

1. Привітання.

T:  Hello!

Ps: Hello! Hello! Nice to meet your! Nice to greet your!

T: Sit down, please.

Aim

2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we are going to revise our topical vocabulary, will speak about your favourite fruits and vegetables. We'll write and play games. Let’s start our lesson.

Warming up

3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1. Повторення й активізація лексичного матеріалу.

Гра «Magic Square».

Учні поділяються на дві команди. Кожній з них видається квадрат, розрізаний на дев'ять маленьких квадратиків. На сторонах квадратиків записані слова - англійською та українською мовами. Команди повинні якомога скоріше зібрати великий квадрат, поєднуючи маленькі квадратики так, щоб дотичні сторони містили переклад одного й того ж слова англійською та українською. Виграє команда, яка збере квадрат першою. Учитель перевіряє правильність виконання завдання.

ІІ . ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Vocabulary Revision and Practice 

1. Повторення й активізація лексичного матеріалу.

Учитель демонструє слайди із зображенням ілюстрацій до мультфільмів. Учні називають їх англійською мовою.

Speaking

2. Розвиток умінь мовлення.

Look and say (p. 84, ex. 1).

Ask pupils to look at the pictures.

Ask:

Picture 1. "What is Tom doing now?" Pupils have to answer, "He is watching the cartoon."

Picture 2. "What is Vicky doing now?" Pupils have to answer, "She is making her bed."

Picture 3. "What is Nick doing now?" Pupils have to answer, "He is washing his hands."

Ask pupils to continue describing the pictures without any questions and write down the sentences into their exercise books.

Writing

3.Розвиток навичок письма

Учні отримують картки і доповнюють пропущені літери в слова.

Complete  the words

f_rui_

ve_eta_le

le_on

or_ng_

ca_ro_

b_n_n_

a_pl_

 

Physical Activity

4. Фізкультхвилинка.

Stand up!

Fly as a bird!

Swim as a fish!

Run as a wolf!

Jump as a frog!

Take your sites!

Listening Comprehension

5. Розвиток навичок аудіювання

MY HOME

My name is Ted. The place I live in is my home. I eat, sleep and play at home. I do my homework here. Come and visit my home on Sunday! My mum usually watches a film on TV. My dad never watches films. He always reads a paper or a book. My sister usually goes

out to meet her friends. I usually play my computer games. But sometimes I play with my friends near the house. We always have a big dinner on Sunday.

1

Ted does his homework at school.

-

2

Ted's mum never watches films.

-

3

Ted's dad always reads a paper or a book.

+

4

Ted's sister usually plays computer games.

-

5

Ted sometimes plays with his friends.

+

6

They never have a big dinner on Sunday.

-

 

ІІІ . ЗАКЛЮЧНА ЧА СТИНА УРОКУ

Homework

1. Домашнє завдання.

РЗ, впр.  2  (с. 62) (усно)

Summarizing

2. Підведення підсумків уроку.

Заключна бесіда з учнями.

Чи сподобався вам урок? Які завдання вам сподобались більше за все? Чого ви сьогодні навчились?