Навчальний проект на тему "Фізика в житті людини"

Людина в наш час навряд чи змогла б без фізики, адже саме вона пояснює більшість явищ, що відбуваються в нашому житті, а також саме завдяки їй в нашому житті є стільки прекрасних винаходів які допомагають нам жити краще. В цьому проекті учениця описала де і в яких приладах використовуються знання з фізики, особливо в сучасних реаліях війни.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фізика в житті сучасної людини Підготувала учениця 9-А класу Ткачук Софія. Вчитель Рицай Я. Л.

Номер слайду 2

Мета: Дізнатися як працюють прилади, які ми використовуємо у повсякденному життіРозповісти про фізику у сучасних реаліях війни

Номер слайду 3

Фізика - одна з найважливіших наук. Вона справила настільки серйозний вплив на життя людства, що цього просто неможливо не помітити. Колись терміни «фізика» і «філософія» були синонімами, адже обидві науки були спрямовані на пізнання світобудови і керуючих нею законів, але пізніше, з початком науково-технічної революції, фізика стала окремим науковим напрямком.

Номер слайду 4

У сучасному світі значення фізики надзвичайно велике. Не можна точно сказати яка саме частина її впливає на життя людини більше, а яка менше. Дослідження в області електромагнетизму призвели до появи телефонів і пізніше мобільних телефонів. Відкриття термодинаміки дозволили створити автомобіль. Розвиток електроніки призвело до появи комп'ютерів.

Номер слайду 5

Будильник. Фізика включається до вашого повсякденного життя відразу після того, як ви прокинетесь вранці. Дзвінок будильника допомагає вам прокидатися вранці відповідно до вашого розкладу. Дзвінок – це те, що ви не можете побачити, але можете почути чи відчути. Фізика вивчає походження, поширення та властивості звуку.

Номер слайду 6

Саме завдяки фізиці людство змогло літати. Колись вчені були впевнені в тому, що апарати важче повітря літати не можуть, це здавалося природним і очевидним. Але брати Монгольф’є, винахідники повітряної кулі, а за ними і брати Райт, які створили перший літак, довели необгрунтованість цих тверджень лише за допомогою фізики.

Номер слайду 7

Без цієї науки не були б можливі і космічні польоти. Завдяки відкриттю Ісааком Ньютоном закону всесвітнього тяжіння з’явилася можливість розрахувати силу, необхідну для виведення космічного корабля на орбіту Землі. Знання законів небесної механіки дозволяє запущеним із Землі автоматичним міжпланетним станціям успішно досягати інших планет, долаючи мільйони кілометрів і точно виходячи до призначеної мети

Номер слайду 8

Навушники. Коли ви втомлюєтеся від роботи чи навчання, прослуховування музики стає вам в нагоді. Ви коли-небудь замислювались над тим, як працюють ваші навушники? Коли ви підключаєте навушники до електричного джерела, магніт у навушниках створює електромагнітне поле, що в кінцевому підсумку призводить до звукових хвиль.

Номер слайду 9

Фізика у військовій справіВзявши вперше в руки вогнепальну зброю, перше запитання, яке приходить на думку: «Що заставляє кулю рухатись?». І тут доречним буде згадати основні поняття і закони фізики. Виконання роботи. Під час пострілу з рушниці сила тиску порохових газів виконує роботу - переміщує кулю вздовж ствола, швидкість кулі при цьому збільшується. Закон збереження енергїї. Під час пострілу відбувається процес дуже швидкого перетворення одного виду енергії в інший. Закон збереження імпульсу, реактивний рух. Під час пострілу автомат отримує швидкість у стільки разів меншу від швидкості кулі, у скільки разів маса автомата більша за масу кулі. Вологість. Постріл може взагалі не відбутися. Таке явище називається осічкою. Однією з її причин може бути підвищена вологість Звукові явища. При пострілі утворюється ударна хвиля, яка є джерелом звуку.

Номер слайду 10

Прилад нічного бачення. Всім відомо, що прилади нічного бачення використовуються при низькій освітленості або при її повній відсутності. Відомо, що зір людини не універсальний і що людське око «бачить» тільки певне випромінювання. Також фізика говорить про те, що будь-яка поверхня володіє прекрасною властивістю – вона може відбивати будь-яке випромінювання. Саме цю властивість поверхні і використовує прилад нічного бачення, перетворюючи і додаючи яскравості відбитому випромінюванню, яке звичайне людське око просто не бачить.

Номер слайду 11

Міношукач. Основний елемент міношукача — датчик, який складається з однієї або декількох котушок індуктивності. Передаюча котушка випромінює електромагнітні хвилі, які створюють в металевому предметі вихрові струми, а ті в свою чергу — вторинне поле. В результаті «відповідної реакції» змінюється магнітна індукція поля приймальної котушки. Ця зміна реєструється за допомогою електроніки, і прилад певним чином повідомляє користувача — наприклад, подає звуковий або світловий сигнал. (явище електромагнітної індукції та звукові явища)

Номер слайду 12

Висновок Людина в наш час навряд чи змогла б без фізики, адже саме вона пояснює більшість явищ, що відбуваються в нашому житті, а також саме завдяки їй в нашому житті є стільки прекрасних винаходів які допомагають нам жити краще.

Номер слайду 13

Джерела інформації: https://futurenow.com.ua/fizyka-v-zhytti-suchasnoyi-lyudyny-10-prykladiv/http://liceum.ndu.edu.ua/novuny/item/1324-fizyka-v-zhytti-suchasnoi-liudynyhttps://naurok.com.ua/fizika-u-viyskoviy-spravi-313783.html

pptx
Фізика, 9 клас, Презентації
До підручника
Фізика 9 клас (Сиротюк В.Д.)
До уроку