Навчальний проект. Технологічна карта.

Про матеріал

Метод проектів – це організація навчання, за якої учні здобувають знання й навички у процесі планування й виконання практичних завдань – проектів. Шановні колеги, пропоную вашій увазі технологічну карту навчального проекту "Пізнати світ допоможе прекрасне"

Перегляд файлу

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА

НАВЧАЛЬНОГО ПРОЕКТУ

Автор навчального проекту 

Прізвище, ім’я,

по батькові

 

Назва навчального закладу

 

Адреса

 

Опис навчального проекту

Назва проекту

Пізнати світ допоможе прекрасне

Тема

Взаємодія музики з іншими видами мистецтв

Актуальність

Питання виховання дитини засобами мистецтва цікавило педагогів у всі часи. Сьогоднішні діти – це майбутнє України. Школа закладає основи патріотизму, моральності, працелюбності, людської гідності, високі людські чесноти. Всі ці почуття знайшли своє відображення в мистецтві. На жаль, у наш час стрімкого розвитку науки і техніки, комп’ютеризації спостерігаємо багато недоліків у формуванні цих якостей в школярів. Тому проблема реалізації виховного впливу мистецтва на становлення особистості є актуальною проблемою сьогодення.

 Мета

  • Навчитись створювати власні мультимедійні презентації.
  •  Зосереджувати увагу на тих продуктах де мистецтво -  головна «дійова особа».
  • Формувати ціннісне ставлення до мистецтва.
  • Підвищити якість навчання та формувати систему ключових міжпредметних компетентностей.

Завдання

  • Порівнювати музичні та візуальні образи у

          втіленні ними життєвих явищ;

  • інтерпретувати зміст  музичних та художніх творів,
  • обґрунтовувати власне розуміння специфіки змісту творів музичного та  образотворчого мистецтва.
  • Розвивати пізнавальні здібності, вміння швидко та ефективно шукати інформацію.
  • Розвивати вміння використовувати ІТ

Тип проекту

Творчий, інтегрований

Учасники проекту

 

Тривалість проекту

3 тижні

Стислий опис проекту

Навчальний проект «Пізнати світ допоможе прекрасне» розрахований для учнів ….. класу відповідно до програми Проект передбачає глибоке ознайомлення учнів зі специфікою інтонаційно-образної мови музичного мистецтва у порівнянні з мовою образотворчого мистецтва. Під час роботи над проектом учні виявляють зв’язок музики з образотворчим мистецтвом через споріднені емоційні настрої, виражені в художніх творах, які відображають різноманітні життєві явища, вчаться порівнювати інформацію із різних джерел, проводити аналіз, робити висновки, презентувати свою роботу. Результати роботи представляють у вигляді групової мультимедійної презентації, буклету.

План реалізації проекту

Основні питання

Ключове питання:

  Тематичні питання:

 

 

Чи можна почути намальоване або побачити звуки?

Як пов’язані між собою музичне та образотворче мистецтво?

Що є спільного у творах пейзажного живопису та пасторальної музики?

Яким чином синтез мистецтв впливає на духовний світ людини?

Діяльність учителя

На початку проекту

 

 

 

 

 

 

В ході проекту

 

 

 

 

Наприкінці проекту

 

1.Вивчає  теоретичні матеріали, які стосуються методів проекту;

2.Готує презентацію, щоб ознайомити учнів з темою, завданнями, формами оцінювання;

3. Допомагає учням об’єднатися в групи, обрати лідера та створити графік роботи.

1.Консультує учнів під час роботи над проектом;

2.Відстежує роботу учнів, створює ситуацію успіху для невпевнених дітей;

3. Готує учнів до публічної презентації.

1.Проводить презентацію проекту для запрошених (учні інших класів, батьки, адміністрація);

2. Підводить підсумки проекту, допомагає учням проаналізувати свою роботу (що вийшло, що ні та чому?).

Діяльність учнів

На початку проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

В ході проекту

 

 

 

 

 

Наприкінці проекту

1.Знайомляться з темою і завданнями;

2.Об’єднуються в три групи, обирають назву, лідера, створюють графік роботи;

І група – «Дослідники» досліджують взаємозв’язок музичного і образотворчого мистецтв;

ІІ група – «Соціологи» проводять опитування учнів;

ІІІ група – «Мистецтвознавці» добирають та оформлюють матеріали в презентацію.

3.Знайомляться з формами оцінювання.

 

1.Виконують творчі завдання;

2.Консультуються з керівником, радяться з учителями та батьками;

3. Готуються до публічної презентації своєї роботи;

4.Запрошують на презентацію гостей.

1.Презентують свою роботу;

2.Підводять підсумки проекту, роблять аналіз (що вийшло, що ні)

Форми та критерії

оцінювання

Вхідне

 

 

 

Поточне

 

 

 

 

 

Підсумкове

Мета:визначення навчальних потреб учнів;

Форма:таблиця З-Х-Я-Д, опитування

 

Мета: відслідковування прогресу в навчанні учнів:

Форма: консультації за індивідуальними графіками роботи учнів та груп, опитування.

 

Мета: перевірка рівня здобутих учнями знань та отриманих навичок; самоцінювання презентації групової роботи;

Форма: таблиця З-Х-Я-Д; оцінювання мультимедійного проекту, опитування.

 

Очікувані результати

Результатом роботи над проектом буде сформованість у дітей вміння працювати в групах, добирати матеріал для виконання завдання, оцінювати та аналізувати свою роботу та роботу однокласників, готувати мультимедійні презентації.

 

 

Додаток 1 Таблиця З-Х-Я-Д

Пізнати світ допоможе прекрасне

Що я Знаю про зв'язок музики з образотворчим мистецтвом

Що я хочу дізнатись

Як я про це можу дізнатись

Про що я дізнався

 

 

 

 

 

Додаток 2 Опитування

Вхідне

Яка головна мета проекту?

Які мої особисті цілі участі у проекті?

Поточне

Чи спланував я послідовність своїх дій у проекті?

Чи включив я усі необхідні мені ресурси?

Чи зрозумілий мій графік виконання іншим?

 Що для мене найголовніше?

Чи виникають труднощі?

Як їх можна подолати (варіанти)?

Чи виконую я графік проходження проекту?

Що я буду робити, якщо не буду встигати (варіанти)?

Як я допомагаю іншим учням моєї групи?

Підсумкове.

 Чи відрегував я на відгуки щодо поліпшення моєї роботи?

Як я працював в команді?

Що я дізнався про себе самого?

Що я планую удосконалити?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3 Оцінюваня презентації.

 

Оцінювання учнівської презентації

Мах. кіл-ть балів

Критерії оцінювання

Оцінка

учителя

 

Зміст:

 

2

розкриття теми

 

2

дослідницька робота

 

2

висновки

 

1

творчий підхід

 

 

Грамотність:

 

0,5

орфографія

 

0,5

пунктуація

 

 

Оформлення:

 

1

логічний звязок слайдів

 

1

читабельність тексту

 

1

наявність  фотографій та ілюстрацій

 

1

візуальна привабливість

 

3

Технології:

 

3

наявність анімації та гіперпосилань

 

 

Робота команди:

 

2

додержання графіку роботи над проектом

 

2

ввічливе та толерантне відношення до інших членів команди

 

1

допомога один одному

 

20

 

Разом:

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Кучмук Людмила Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Пилипенко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
4059
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку