НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

Про матеріал
Створити умови для цікавого й радісного навчання. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання. Тип уроку. Урок відкриття нового знання
Перегляд файлу

Тема тижня: Я -ШКОЛЯР

Тема дня: НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

Тема уроку. НАВІЩО МЕНІ ХОДИТИ ДО ШКОЛИ? / ЩО Я ОЧІКУЮ ВІД ШКІЛЬНОГО ЖИТТЯ?

Мета уроку. Створити умови для цікавого й радісного навчання. Організувати знайомство учнів з однокласниками та вчителями. Навчати активного слухання в умовах усного спілкування. Навчати взаємодії в парах та групах. Допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.

Тип уроку. Урок відкриття нового знання

Зміст

Матеріал до уроку

І. Самовизначення до діяльності (3 хв)

І. Ранкова зустріч. Знайомство. Виконання пісні про школу. «Веселий» оркестр

1.Зайомство і привітання (попросіть дітей стати в коло).

 Поясніть учням умови: ведучий (вчитель) ставить запитання. Якщо відповідь на нього стверджувальна, то потрібно підняти руку та голосно назвати своє ім’я.

 

 

 

2. Гра «Чарівна крапелька»

Діти передають іграшку із рук в руки. Вітаються та висловлюють побажання товаришеві.

Учитель:

- Хто народився влітку?

- Хто любить грати у футбол?

- У кого вдома є собачка?

- У кого є старший брат?

- Хто грає на барабані?

 

 

ІІ. Актуалізація знань і створення проблемної ситуації (5 хв)

Створення проблемної ситуації. Робота в групах

1. Ключове питання (завдання)

 

 

- На які групи ділиться природа?

 

 

 

2. Гра «Знайди зайве»

Діти групують малюнки неживої та живої природи.

- До якої групи належить вода?

  • Розташуйте числа у порядку зростання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемне питання:

- Знають всі – дорослі і малі:

 Вода – життя основа на Землі!

- А які таємниці приховує вода?

 

 

Загадка

 Що напуває людину і тварин,

Дає можливість рослинам рости ...

                                                     (Вода)

 

 

Фізкультхвилинка під музику

Відеозапис

 

ІІІ. Пошук рішення проблеми (7 хв)

Досліди. Індивідуальна робота.

- Деякі таємниці води ми розкриємо сьогодні у своїй лабораторії.

- Ви знаєте,що таке лабораторія? Лабораторія – це приміщення, де люди проводять досліди, досліджують щось нове.
- Сідайте, будь ласка. Погляньте, у вас на столі стоять склянки. Чим , на вашу думку, вони наповнені?
- Так, звичайно, чистою водою. Понюхайте, будь ласка, чи має вона запах? (відповіді дітей).
-  І моя без запаху. От ми і дізналися про першу таємницю води – вода не має запаху.
- А зараз, діти, перевіримо чи вода прозора. Візьміть трубочку для пиття і опустіть у баночку з водою. Ви бачите трубочку крізь воду? (відповіді дітей)
-  Ось іще одна таємниця розкрита. Вода – прозора.
- Тепер я вам пропоную спробувати воду на смак. Чи має смак  водичка? (відповіді дітей).
- Отже, ми розкрили ще одну таємницю. Вода не має смаку.

- Налийте трішки води на тацю, замалювати форму калюжки. Витріть воду губкою. Знову налийте трішки води. Порівняйте малюнок першої калюжки з другою. Чи однакової вони форми? Чи має вода форму?

- Діти, ви хочете стати чарівниками? У вас на столі є невеличкі кришечки, які наповнені сіллю або цукром. Висипте все у баночку, чаклуйте, примовляючи чарівні слова, та добре розмішуйте.
- Ви бачите сіль або цукор? А де ж вони поділися?
- Сіль і цукор не зникли, насправді, розчинилися, тому що вода є розчинником деяких речовин. Вода – це розчинник. Повторіть, будь ласка , це слово.
- А що ж змінилося у водичці, коли в ній розчинилися цукор і сіль?  Колір змінився? Вода прозора? А запах?  Давайте спробуємо на смак.(діти п’ють воду через трубочку)
- Мені дуже цікаво знати якою стала ваша водичка на смак?
- А чому твоя вода стала солодкою (солоною)?(пояснення: тому, що у воді розчинився цукор (сіль)). Отже, ми дізналися про наступну таємницю -   вода – розчинник.

- А зараз у іншу склянку насипте пісок. Яка стала вода? Чи розчинився пісок у воді? Так, хоча вода і чарівниця, але у природі є речовини, які у воді не розчиняються. Це пісок, крейда, олія, вугілля.

У кожної дитини – дві прозорі склянки з водою, таця, цукор або сіль, річковий пісок, трубочка для пиття, аркуш паперу, синій або блакитний олівець, поролонова губка.

ІV. Первинне закріплення у зовнішньому мовленні (6 хв.)

- Погляньте на глобус – модель Землі. Чому нашу планету називають блакитною?

- Про яку водойму говориться у вірші?

- А які водойми ви ще знаєте?

 

 

 

 

- Дніпро — найбільша річка України і третя річка за величиною в Європі.  Озеро Світязь – найбільше та найглибше озеро в Україні. Озеро Синевир є найбільшим і найглибшим високогірним озером України. Чорне море омиває береги  України, Румунії, Болгарії, Росії, Туреччини, Абхазії і Грузії. Є цікава версія, що море назвали Чорним через жахливі шторми, під час яких вода в морі темніє. Хоча, це буває дуже рідко.

Методика «Кущ».

- Але наша краплинка чомусь засмучена. Вона каже, що з нею ніхто не хоче дружити. Давайте їй допоможемо знайти друзів.

(Діти вибирають малюнки тварин та рослин, які живуть у воді та вивішують біля крапельки)

-Погляньте, скільки у краплинки друзів. А чому стільки?

-А насправді, у крапельки друзів набагато більше, бо всім на Землі потрібна вода. Як потрапляє вода в організм людини?

-Чи можемо ми бачити рідину з людського організму? (Сльози, піт, кров, сеча)

- В організмі людини завжди є вода. Вона необхідна для того, щоб людина жила.

Глобус

 

 

Поглянь, біжать річки блакитні

Довкола них міста і села.

Там, де вода, -

живе все квітне,

А де безводдя –

там пустеля. 

 

Карта України, фотографії (слайди) річки Дніпра, озер та Чорного моря.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу морские жители картинки для детей китПохожее изображение

Фізкультхвилинка

 

На Дніпрі веселка сяє,
Обрії ясні.
Пісню дівчинка співає
Про щасливі дні.
А як пісню проспівала
Й стала на горі, - 
Довго їй аплодували
Хвилі на Дніпрі.

V. Самостійна робота із самоперевіркою.  (7 хв)

Робота з піском. Робота в парах.

Побудова моря і узбережжя з використанням фігурок. Скласти розповідь.

Річковий пісок на тацях, малюнки або фігурки тварин, з яких діти повинні обрати мешканців водойм..

VІ. Включення в систему знань і повторення (4хв.)

Робота в групах.

Групи отримують картки із малюнками мешканців води. Кожна група від імені тих, хто зображений на картці, придумує декілька речень про те, де вони живуть.

Картинки по запросу морские жители картинки для детей китКартинки по запросу морские жители картинки для детей китПохожее изображениеКартинки по запросу морские жители картинки для детей китКартинки по запросу дельфин картинка для детейКартинки по запросу морские жители картинки для детей кит

VІІ. Рефлексія діяльності (3хв.)

Старанно працювали нині всі ми –

Про це говорять результати рефлексії.

- Так чому ж Землю називають блакитною планетою?

Гра «Будь уважним»

Завдання: Обвести водойми.

 

 

 

 

 

Картинки по запросу озеро рисунокКартинки по запросу речка рисунок Картинки по запросу гриб нарисованный

Картинки по запросу родничок рисунокПохожее изображениеКартинки по запросу сонечкоКартинки по запросу море рисунок вектор

  1. Вибери свою крапельку та розмісти її на хмаринці

― зрозумів, можу пояснити іншим;

― зрозумів, але потрібен тренінг;

― потрібна консультація.

Картинки по запросу хмаринка для дітей

 

doc
Додано
8 червня 2023
Переглядів
392
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку