Нестандартний урок з теми: «Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи» 7 класу

Про матеріал
Нестандартний урок для дистанційної форми проведення з використанням соціальної мережі Instagram
Перегляд файлу

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

КРИВОРІЗЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

 

Кафедра інформатики та прикладної математики

 

 

 

 

 

Нестандартний урок з інформатики

на тему: «На хмарі Instagram»

«Використання інтернет-ресурсів для

спільної роботи»

 7 класу

 

 

                                                                                      Виконала:

                                                                         студентка фізико-математичного факультету

I курсу магістратури, групи МІм-15

                                                                  Синиця Олександра Сергіївна

                                                                   Перевірила:

кандидат пед. наук, доцент кафедри інформатики

та прикладної математики

Мінтій Ірина Сергіївна

 

 

 

 

Кривий Ріг – 2020

7 клас

Використання інтернет-ресурсів для  спільної роботи

Мета:   

навчальна: познайомити учнів з соцмережею, як інтернет-ресурс для спільної роботи. Розглянути веб-технологій для створення персонального навчального середовища. Навчити застосовувати отримані знання в житті. 

розвивальна:  сприяти  розвитку  вміння  використовувати  здобуті  знання  на практиці,  вміння  порівнювати,  узагальнювати  та  виділяти  головне, розвивати  навички використання продукту Google; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.

виховна:  сприяти  формуванню  бажання  здобувати  нові  знання,  виховувати інформаційно-цифрову компетентність та культуру, формувати зацікавленість до предмету, спонукати до саморозвитку.

Форма проведення нестандартного уроку: instagram-урок

Тип уроку: комбінований.

Місце проведення: в соц.мережі

Наочність:  відео, схеми, плакат.

Структура уроку

І. Організаційний етап  

II. Мотивація

III. Вивчення нового матеріалу 

IV. Перевірка рівня засвоєних знань 

V. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього завдання

 

 

 

 

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний етап

II. Мотивація

Відео 1: Привіт) Впізнали?) Так, так, так я ваш вчитель!  Олександра Сергіївна (раптом хто забув), сьогодні в нас буде трішки нестандратний урок, як ви це вже зрозуміли. Тому сідайте по зручніше (можете навіть прилягти) і перевіримо присутність лайками під цим відео.

Сьогодні у нас буде тема «Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи в інтернеті» Записали? Впевнена, що ні. Давайте для початку згадаємо правила безпеки в інтернет!  Я впевнена що ви все пам'ятаєте!  Тихіше-тихіше не кричіть в телефон!  Відповідь пишіть в коментарях під цим відео. А потім переходь до наступного відео, я тебе там чекаю!

III. Вивчення нового матеріалу 

Відео 2: Боже мої ви зірочки! Підкорили мене своїми відповідями!  Все вірно!  А повний перелік всіх правил можна знайти в актуальних Сторіс.  Увага питання для Знавців!  Чи знаєте ви що таке хмарні-сервіси Google? Звичайно знаєте. Саме поняття "хмарний сервіс" передбачає інтернет-сервіс. Ви можете зберігати свої файли не на своєму комп'ютері, а в інтернеті. Можна навіть не встановлювати деякі програми, а працювати з їх онлайн-аналогами в браузері Chrome, Firefox, Opera або Internet Explorer.  Компанія Google для своїх користувачів пропонує величезний, постійно поповнючий перелік послуг призначених для організації комфортної роботи, зручного різнопланового спілкування в мережі Інтернет.  Для цього потрібно лише мати свій обліковий запису в Google. А які сервіси Google ви знаєте?  Пиши в коментарях, став лайк і переходь далі.

Відео 3:  Які молодці !!!  Бачу і про гул диск згадали і про календар, перекладач, гугл- фото, карта, play-маркет і багато чого іншого !!!  Давайте зупинимося на гугл диску, що ж ми можемо зберігати на ньому?  Чую Ваші відповіді і вони всі вірні!  Це текстові документи, фото, музику, відео та багато-багато іншого!  А хто мені скаже скільки безкоштовного дискового простору дається кожному користувачеві ???  Поки ви думаєте і пишите свої коментарі під цим відео пропоную вам трохи порухати вашими очима!  Переходь далі!

 

  Відео 4: Руханка для очей.

IV. Перевірка рівня засвоєних знань 

  Відео 5: Ой які свіжі очі на мене дивляться!  Супер!  Тепер їдемо далі.

 Щоб завантажити на Google Диск файли або папки з вашого комп'ютера, необхідно:

  1. Вибрати над Робочої областю вікна диска кнопку Мій диск або Створити.
  2.   Вибрати в відкритому списку потрібну операцію (Завантажити файл або Завантажити папку).
  3.  Вибрати потрібні об'єкти на вашому комп'ютері у вікні.
  4.  Вибрати кнопку Відкрити.  процес завантаження буде відображатися в окремому вікні в правому нижньому кутку екрану, його можна закрити після виконання потрібних дій.  Якщо на диску треба створити нову папку, то для цього в списку кнопки Мій диск потрібно використовувати команду Нова папка.

З завантажених документів можна виконувати такі дії: Перейменувати, видалити, переглянути, копіювати, видалити.  Як ви думаєте де можна  гугл-сервіси?

Відео 6: З поширенням Інтернету кардинально змінилося поняття робочого колективу.  Люди, що живуть в різних країнах і працюють в різних організаціях, можуть брати участь у спільній розробці проектів або обробці одних і тих же документів.  Сьогодні вже нікого не здивуєш співробітниками, які ніколи не приходять в офіс компанії, а виконують свою роботу, не покидаючи власного будинку.  Інші - постійно подорожують по світу і беруть участь в різних нарадах, семінарах, перебуваючи в дорозі.  Навіть зараз ви перебуваєте на дистанційному навчанні в якому ми вчителя для вас намагаємося доносити навчальні завдання і приймати ваші відповіді за допомогою гугл-сервісів.  Що ж потрібно зробити що б надати доступ до файлу або папці на вашому диску?  Які рівні доступу можуть бути?  Відповіді пиши в коментарі і перходе далі, я чекаю саме на тебе!

 Відео 7: Бачу доступ відкривати вміємо) а де ж ми можемо знайти файли доступні нам?  Правильно в розділі «Доступні мені»!  Умнички.  Робота із загальним Google-документом відбувається в реальному часі, тобто якщо один з користувачів змінює зміст документа, то всі зміни відразу ж відображаються і в вікні інших користувачів.  З одним і тим же файлом одночасно може працювати до 200 чоловік, яких автор документа запросив до спільної роботи по редагуванню документа.  В процесі роботи можна бачити, хто із співавторів одночасно з вами редагує цей документ.  Повідомлення про це відображається над рядком меню у вигляді піктограм-аватарок.  Які можливості є у автора файлу?

V. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього завдання

Відео 8: Правильно!  Автор документа при необхідності може скасувати всі правки, які були внесені співавторами, повернувшись до попередньої версії.  Видалити документ або скасувати доступ може тільки автор документа.  Супер!  Ви сьогодні великі розумничка !!  Вашим домашнім завданням буде на своєму гугл-диску створити гугл-документ Написати туди ваші пожіланія і зауваження з приводу дистанційного навчання та надати мені доступ для перегляду!  Оцінки за даний урок ви дізнаєтеся в приватні повідомлення!  Кушайте фрукти, мийте руки з милом!  Всім 36.6 до Нових зустрічей !!!

 

 

 

docx
Додано
9 червня 2021
Переглядів
576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку