Нестандартний урок з теми: «Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи» 7 класу

Про матеріал
Нестандартний урок для дистанційної форми проведення з використанням соціальної мережі Instagram
Перегляд файлу

image

imageМЕТА УРОКУ:

Навчальна: познайомити учнів з соцмережею, як інтернет-ресурс для спільної роботи. 

Розглянути веб-технологій для створення персонального навчального середовища. 

Навчити застосовувати отримані знання в житті.  

 

imageМЕТА УРОКУ:

Розвивальна:  сприяти  розвитку  вміння  використовувати  здобуті  знання  на практиці,  вміння  порівнювати,  узагальнювати  та  виділяти  головне, розвивати  навички використання продукту Google; формувати в учнів загально навчальні вміння: культуру мовлення, чіткість і точність думки, критичність мислення, здатність відчувати красу ідеї, методу розв'язання задачі або проблеми; розвивати логічне мислення, просторову уяву, увагу, пам'ять, розумову активність, інтуїцію, пізнавальну самостійність, пізнавальний інтерес, потребу в самоосвіті, ініціативу, творчість, обґрунтованість суджень.

 

imageМЕТА УРОКУ:

Виховна:  сприяти  формуванню  бажання  здобувати  нові  знання,  виховувати інформаційно-цифрову компетентність та культуру, формувати зацікавленість до предмету, спонукати до саморозвитку. 

 

 

Форма проведення нестандартного  уроку: instagram-урок 

Тип уроку: комбінований.

Місце проведення: в соц.мережі

Наочність:  відео, схеми, плакат.

 

imageСтруктура нестандартного  уроку:

І. Організаційний етап   

II.                Мотивація 

III.      Вивчення нового матеріалу  

IV.         Перевірка рівня засвоєних знань   V. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього завдання 

 

imageІ. Організаційний етап 

На даному етапi  нестандартного уроку Вчитель 

знайомить учнiв з формою проведення

уроку та пропонує взяти свої телефони та  увійти в Instagram.

II.                                     imageМотивація 

На даному етапi  нестандартного уроку Вчитель 

Показує інтерфейс сторінки та долучає дітей до перегляду першого відео, де відбувається мотивація уроку та актуалізація опорних знань.

III.                                         imageВивчення нового  матеріалу  

На даному етапi  нестандартного уроку Вчитель 

Пропонує перейти до наступних відео де розповідажться новий матеріал та опитується вже відомий.

IV.      imageПеревірка рівня  засвоєних знань  

На даному етапi  нестандартного уроку Вчитель  у відео опитує дітей та починає підводити підсумки.

imageV. Підведення підсумків уроку та оголошення домашнього

завдання 

На даному етапi  нестандартного уроку Вчитель 

пiдбиває пiдсумки instagram-уроку. Перевiрка

відповідей у коментарях. Учитель пропонує закрiпити свої

знання за допомогою створення документу та надання, який створюють за допомогою сервiсу Google.

imageВесь урок супроводжється відео- та фото- матеріалами, які

знаходяться в соц. мережі Instagram.

imageДякую за увагу!

pdf
Додано
9 червня 2021
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку