New Challenges 1, 1й семестр 1 год на тиждень

Про матеріал
New Challenges 1, 1й семестр, 1 год на тиждень КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ: NEW CHALLENGES 1 Навчальний рік _____2020-2021________________ Семестр _1_ Вчитель _Струтинська Л.М._____________________________________ Класс 5___
Перегляд файлу

 КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ:             NEW CHALLENGES 1

Навчальний рік   _____2020-2021________________   Семестр   _1_   Вчитель   _Струтинська Л.М._____________________________________ Класс   5____Марук Т._____

 

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

 

Очікуваний результат

Учні вмітимуть:

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Д.З.

 

WB

Уроки  Дата

Лексика

Граматика/ Фонетика

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна/писемна взаємодія/продукування

STARTER MODULE Get Ready

Ключові компетентності: уміти визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.

Вступний модуль

Я, моя сім’я, друзі

Школа.

Шкільне життя

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

Надавати персональну інформацію

Unit A: SB p. 4 – 5 Країни. Національності.

Дієслово to be

GR Ref WB p. 87

Слухати, читати та знаходити відповідь

Знайомство. Привітання

р. 3

1

Розпитувати друзів про їх сім’ю

Unit B:  Члени родини. Числівники. Місяці.

SB p. 6 – 7

Особові та присвійні займенники

GR Ref WB p. 87

Читати про різних людей

Слухати та заповняти прогалини

Описувати генеалогічне дерево, ставити запитання

р. 4 – 5

1

Розповідати про свою школу та розклад уроків

Unit D: Шкільні предмети. Час.

SB p. 10 – 11

Наказовий спосіб дієслів.

GR Ref WB p. 89

Читання: Встановлення відповідностей

Аудіювання: Інструкції

Письмо: вживання активної граматики

р. 7 – 8

1

 Тематична

 

 

 

MODULE 1 The Challenge

Ключові компетентності: уміти засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.

Модуль 1

The Challenge

Види відпочинку; захоплення, вільний час

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Розповідати про свої здібності

Unit 1:. Здібності.

SB p.16 – 17

Модальне дієслово can Складносурядні речення

GR Ref WB p. 90

Читання: короткі тексти (Matching)

Timeout 1 p. 89

Парна робота: Заповнити таблицю. Розповідати про свої здібності

р. 12 – 13

1

Заповнювати анкету

Unit 2: Норми поведінки та спілкування.

SB p. 18 – 19

Питальні слова: what, who, where, etc.

GR Ref WB p. 90

Читання:  Запитальник
Аудіювання: Інтерв‘ю

Timeout 2 p. 89

Письмо: Запитання

Парна робота: Відповіді на особисті запитання

р. 14 – 15

1

Проводити співбесіду, інтерв’ю

Unit 3: Перша зустріч.

SB p. 20 – 21

Дієслово to be – запитання

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 3 p. 90

Письмо: Заповнювати форму. Парна робота

р. 16 – 17

1

Описувати своє хобі

Study Corner 1

SB p. 22

Заповнення пропусків

 

 

Language Check 1

WB p. 18

p. 18

1

Контрольна робота №1. Тематична

 

 

 

MODULE 2 Exercise

Ключові компетентності: самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя.

Модуль 2

Exercise

Відпочинок і дозвілля

Одяг

(види одягу)

Харчування (продукти харчування)

Пояснює необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду.

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом.

Запитувати про преференції у спорті

Get Ready: Види спорту

SB p. 23

Наказовий спосіб дієслів

Аудіювання: Поради

 

Парна робота: Говорити про види спорту і вправи

р. 19

1

Описувати одяг

Unit 4: Зовнішність та одяг. SB p. 24 – 25

Структура

have got/has got

GR Ref WB p. 91

Читання: Інтерв‘ю

Timeout 4 p. 90

Письмо: Складносурядні речення

Парна робота: Діалоги

р. 20 – 21

1

Розпитувати друга про улюблену страву

Unit 5: Їжа та напої

SB p. 26 – 27

Злічувані та незлічувані іменники. (some, any)

GR Ref WB p. 91

Читання та аудіювання: Спорт та харчування

Timeout 5 p. 91

Говоріння: Розповвідати про свої улюблені страви

р. 22 – 23

1

Контрольна робота №2. Тематична

 

1

Контроль говоріння

 

1

Контроль письма

 

 

Контроль аудіювання

 

1

Контроль читання

 

 

Підсумковий урок

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ:             NEW CHALLENGES 1

Навчальний рік   _____________________   Семестр   _2_   Вчитель   ______________________________________ Класс   _________

 

MODULE 4 Out and about

Ключові компетентності: розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; організовувати свій час і навчальний простір. 

Модуль 4

Out and About

Рідне місто/ село місцезнаходженняШкільне життя (навчальні предмети,  розклад уроків;  урок іноземної мови)

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

Описувати різні місця у своєму рідному місті або містечку

Get Ready: Типи споруд

SB p. 41

Present simple

 

Аудіювання: Діалоги

 

Парна робота: Говорити про види спорту і вправи

р. 37

1

Надавати інформацію щодо частоти виконання різних дій

Unit 10: Вільний час

SB p. 42 – 43

Прислівники частоти: always, sometimes, often, etc. та їх місце у реченні

GR Ref WB p. 92

Читання та аудіювання: Веб-сторінка,
опитувальник

Timeout 10 p. 93

Розповідати про діяльність у свій вільний час. Парна робота: Діалоги

р. 38 – 39

3

Розпитувати про наявність історичних та цікавих місць

Unit 11: Подорож у минуле. Музеї

SB p. 44 – 45

Структури: there is / there are + some/any

GR Ref WB p. 92 – 93

Читання: Діалог (T/F)

Аудіювання: Опитування

Timeout 11 p. 94

Письмо: споруди та їх місцезнаходження

Говоріння: Діалоги

р. 40 – 41

3

Надавати інструкції щодо напрямку руху

Unit 12: Вихід у місто

SB p. 46 – 47

Asking for and giving directions

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 12 p. 94

Говоріння: Питати та показувати дорогу.

Письмо: Записка другові

p. 42 – 43

3

Reading Corner 2: Limericks WB p. 44 – 45

 

1

Across Cultures 2: SB p. 48 – 49

Шкільне життя. Шкільні предмети.

Проектна робота: Ідеальний шкільний день: SB p. 49

2

Study Corner 4 SB p. 50

 

Language Check 4 WB p. 46

2

Quick Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Module Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Контроль навичок: Progress Test 2 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи

 

2

 

 

 

MODULE 5 The Weather

Ключові компетентності: описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини; використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою.

Модуль 5

The Weather

Природа

(погода)

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. 

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки.

Розрізняти детальну інфрмацію у прогнозі погоди

Get Ready: Погода

 SB p. 51

Вимова слів. Інтонація

Аудіювання: Прогноз погоди (Matching)

Говорити про свої погоду

р. 47

2

Описувати події що відбувають у теперішньому часі

Unit 13: Пори року. Погода.

SB p.52 – 53  

Present continuous

(твердження)

GR Ref WB p. 93

Читання: короткі тексти (Matching)

Timeout 13 p. 94

Парна робота: Описувати  погоду та одяг

Письмо: Why-questions

р. 48 – 49

3

Розказувати що коїться навколо

Unit 14: Торнадо

SB p. 54 – 55 

Present continuous

(питання)

GR Ref WB p. 93 – 94

Читання та аудіювання: Радіо попередження Timeout 14 p. 95

Письмо: Запитання

Парна робота: Описувати теперішні події

р. 50 – 51

3

Писати листівку другові

Unit 15: У магазині

SB p. 56 – 57

Present continuous

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 15 p. 95

Письмо: Листівка

Парна робота: Рольова гра

р. 52 – 53

3

Надавати пораду щодо найкращого методу опанування новою лексикою

Study Corner 5

SB p. 58

Заповнення пропусків

Побудова речень

 

Language Check 5

WB p. 54

р. 54

2

Quick Test 5 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

 

1

Module Test 5 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

 

1

Узагальнюючий урок: Teacher’s Book: Resources Multi-ROM: Photocopiable activities

 

 

1

 

 

 

 

MODULE 6 Expeditions

Ключові компетентності: генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; формулювати власну позицію; розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля.

Модуль 6

Expeditions

Подорож (загальні відомості про Велику Британію та Україну) Покупки (відвідування  магазинів)

 

Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях.

Запитує про/пояснює правила безпеки пересування по Києву.

Розуміти основну інформацію про різні експедиції та подорожі

Get Ready: Види транспорту

SB p. 59

Present simple

 

Аудіювання: Поради

 

Парна робота: Говорити про види спорту і вправи

р. 55

1

Розповідати про космічні дослідження

Unit 16: Космічна станція

SB p. 60 – 61 

Минулий час дієслова to be: was, were

GR Ref WB p. 94

Читання: Текст про МКС

Timeout 16 p. 96

Письмо: Питання у минулому часі

Парна робота: Діалоги

р. 56 – 57

3

Усвідомлювати необхідній благодійних заходів та акцій

Unit 17: Благодійна подорож

SB p. 62 – 63

Past Simple правильних дієслів (твердження)

GR Ref WB p. 94

Читання та аудіювання: Стаття у журналі (Gap Fill)

Timeout 17 p. 96

Говоріння: Розповідати про свій відпочинок

Письмо: Заповнення пропусків

р. 58 – 59

3

Писати коротку нотатку

Unit 18: Експедиція

SB p. 64 – 65 

Наказовий спосіб дієслів

Робити пропозиції

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 18 p. 97

Говоріння: Робити пропозиції

Письмо: Коротка записка

р. 60 – 61

3

Reading Corner 3: Expeditions WB p. 62 – 63 (T/F; Matching; Multiple Choice)

 

1

Across Cultures 3: SB p. 66 – 67

Запрошуємо до Великої Британії

Проектна робота: Моя країна SB p. 67

3

Study Corner 6 SB p. 68

 

Language Check 6 WB p. 64

2

Quick Test 6 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Module Test 6 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Контроль навичок: Progress Test 3 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи

 

2

 

 

 

MODULE 7 Helping

Ключові компетентності: пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови; розвивати екологічне мислення під час опрацюванні тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відеоматеріалів; описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини; розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми,

Модуль 7

Helping

Природа і погода (навколишнє середовище)

 

Обговорює переваги екологічних видів транспорту. 

 

Планує краєзнавчу подорож.

 

Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні.

 

Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту.

Усвідомлювати необхідність надання допомоги іншим

Get Ready: Допомога

SB p. 69

Present simple

Аудіювання: Короткі тексти (нотатки)

Говоріння: Робота з опитувальником

р. 65

2

Знаходити інформацію про фауну України, що знаходиться у небезпеці чи на межі вимирання

Unit 19:. Рідкісні тварини

SB p.70 – 71  

Past Simple непр. дієслів (твердження)

GR Ref WB p. 95

Аудіювання: Опис тварин
Читання: Веб-сторінка

Timeout 19 p. 98

Говоріння: Розповідати про минулі події

р. 66 – 67

3

Розпитувати друга про події у минулому

Unit 20: Змінимо світ на краще

SB p. 72 – 73 

Past Simple(питання, заперечні речення)

GR Ref WB p. 95

Читання:  Інтерв‘ю (T/F)

Timeout 20 p. 98

Письмо: Запитання

Парна робота: Відповіді на особисті запитання

р. 68 – 69

3

Писати імейл

Unit 21: Громадські роботи

SB p. 74 – 75

Модальне дієслово can

Прохання

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 21 p. 98

Письмо: Електронний лист

Парна робота: Прохання

р. 70 – 71

3

Ставити типові питання вчителеві що постають під час проведення уроку

Study Corner 7

SB p. 76

Заповнення пропусків

 

Language Check 7

WB p. 72

р. 72

2

Quick Test 7 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

 

1

Module Test 7 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

 

1

Узагальнюючий урок: Teacher’s Book: Resources Multi-ROM: Photocopiable activities

 

 

1

 

 

 

 

MODULE 8 Television

Ключові компетентності: висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів; формулювати власну позицію; організовувати свій час і навчальний простір.

Модуль 8

Television

Засоби масової інформації

(телебачення)

Свята і традиції (національні свята України та Великої Британії)

Пояснює правила поведінки у закладах культури.

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн.

 

Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки

Надавати відповідь на питання про телебачення

Get Ready: Телебачення

SB p. 77

Present simple

Структура would like

 

Аудіювання: Короткі тексти

Читання: Опитувальник

Говоріння: Робота з опитувальником

р. 73

1

Описувати теле-індустрію України

Unit 22: Програма телепередач

SB p. 78 – 79 

Ступені порівняння прикметників

GR Ref WB p. 95

Дієприкметники

Читання: ТВ огляд

Timeout 22 p. 99

Говоріння: Висловлювати свою точку зору

р. 74 – 75

3

Розказувати другові про плани на канікули

Unit 23: Ток-шоу

SB p. 80 – 81

Структура going to

GR Ref WB p. 96

 

Читання: Інтерв‘ю (T/F/NI)

Timeout 23 p. 99

Парна робота: Плани на майбутнє

Письмо: Запитання

р. 76 – 77

3

писати запрошення

Unit 24: Час розваг. Вечірка

SB p. 82 – 83

 

Читання та аудіювання: Діалог

Timeout 24 p. 99

Письмо: Запрошення Говоріння: Рольова гра

р. 78 – 79

3

Reading Corner 4: The Battle of Newton Road WB p. 80 – 81 (T/F; Ordering)

 

1

Across Cultures 4: SB p. 84 – 85

Національні свята

Проектна робота: Національні свята України   SB p. 85

2

Study Corner 8 SB p. 86

 

Language Check 8 WB p. 82

2

Quick Test 8 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Module Test 8 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM)

 

1

Контроль навичок: Progress Test 4 (Teacher’s Book: Resources -Multi-ROM) //Аналіз контрольної роботи

 

2