"Нова філософія освіти " Презентація

Про матеріал
Ознайомити із спрямуванням виховної роботи в початковій школі. Показати, що виховна робота - це моделювання комфортного і творчого освітнього середовища ; співпраця між учителем, учнем і батьками. В презентації представлено вектори виховання та їх аналіз; умови підтримки та захисту дитини; пріорітетні напрямки роботи; діагностичне вивчення особистості у класному колективі; педагогічна культура та форми роботи. Є анкета показників вихованості та результати тестування. У цьому документі говориться про головне завдання вчителя під час виховання та про обов'язки. Вказано, яких принципів дотримуюсь при плануванні виховної роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Становлення особистівноїзрілості та життєвої компетентності учнів початкової школи Нова філософія освіти Цінність людської особистості( Ідеї , окреслені в працях педагогів -новаторів С. Русової,В. Сухомлинсько -го, Ш. Амонашвілі, А. Макаренка.)

Номер слайду 2

Виховна робота спрямована Моделюваннякомфортногоі творчогоосвітнього середовища.(формуванняпозитивного”Я - образу”) Співпрацю між учителем, учнями та батьками.

Номер слайду 3

Вектори виховання. Соціально- груповий (прийняття учасниками загальнолюдських та національних цінностей, культурних і родинно-побутових, релігійних традицій. Комунікативний(взаємодія із середовищем – однолітками, батьками,вчителями та іншими дорослими.)Індивідуальний(Самопізнання,саморозвиток,самовиховання, самонавчання, самооцінення, самоствердження, самореалізація.

Номер слайду 4

Метою компетентної особистостіучня початкової школи є: Розвиток учнів відповідно до їхніх інтересів і нахилів. Вести здоровий спосіб життя. Формування громадян, здатних відповідати за свої вчинки. Бути патріотами, постійно працювати над самовдосконаленням. Виховання духовної культури.

Номер слайду 5

Умови підтримки та захисту дитини. Позитивне соціальне оточення (прийняття дитини такою, як вона є, толерантність,допомога, “ситуація успіху”. Врахування особистісних та психофізіологіч-них особливостей дитини. Допомога фахівців ( медичних працівників, психологів). Соціальну активність людини ( отриманнянавичок, активна творча діяльність, улюблена справа)

Номер слайду 6

Е. Еріксон називав період життя дитини молодшого шкільного віку стадією “формування продуктивності” Велике місце в житті школяра посідає ігрова діяльність.

Номер слайду 7

Пріоритетні напрямки роботи. Диференціація та індивідуалізація виховного процесу. Створення умов для життєдіяльності учнівського колективу. Створення комфортного виховного середовища на основі гуманізації та демократизації шкільного життя. Формування педагогічної культури батьків, консолідація зусиль учителя і батьків для створення комфортних умов життя дитини в сім’ї, класі, поза школою.,

Номер слайду 8

Диференціація та індивідуалізаціяздійснюється через: Діагностичне вивчення особистості, класного колективу, батьківської спільноти. Методи та прийоми: Спостереження ; анкетування; тестування; опитування; аналіз продуктів творчості; бесіди.

Номер слайду 9

Створення умов, які сприяють особистісній компетенності дитини. Організація різноманітної(групової,індивідуальної), комунікативної, пізнавальної, творчої, особистісно й суспільно значущої діяльності дітей у класі;Успішне самоствердження кожного вихованця у різних видах діяльності;Оволодіння діяльністю із самопроектування;Навчання прийомів семи “само-”;Сприятливий морально- психологічний клімат;Пошук оптимальних стосунків “ вчит.- вих.- дит. –батьки;Формування здорового способу життя;Прищеплення любові до рідної мови і культури т.д.;Зберігання і зміцнення психологічного,соціального, духовного та фізичного здоров’я.

Номер слайду 10

Комфортне виховне середовище Головний параметр особистісно орієнтованого виховання. Зустріч з новими людьми, предметами, явищами. Простір для взаємодії його учасників

Номер слайду 11

Формування педагогічної культури батьків передбачає: Вивчення соціальних, психолого-педагогічних умов сім’їЗалучення батьків до нав. – вих. діяльностіОрганізація допомоги сім’ям пільгових категорій. Організація психолого –педагогічної освіти батьків

Номер слайду 12

У роботі з родинами використовую: Індивідуальні Групові (зустрічі, бесіди, (засіданняпсихолого-педагогічні батьківського комітету консультації, психолого – педагогічні відвідування вдома, консультації)анкетування) Колективні Доброчинну діяльність ( конференції, батьківські збори, акція “Милосердя”, спільні вих. зах. з дітьми, “Турбота”,спільне відвідування закладів культури, “Діти - дітям”екскурсії, походи)

Номер слайду 13

Анкета показників вихованості учнів. Виховання – це інтегральний показник сформованого ставлення учня ( його позиції) до навчання, природи, суспільства, людей, себе.5 – це є завжди; 5 - 4,5 – це високий;4 – часто; 4,4 – 4,0 –достатній; 3 - рідко; 3,9 – 2,9 – середній;2 - ніколи; 2,8 – 2 – низький.1 – у мене інша позиція.

Номер слайду 14

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Допитливість. К. А. К. М. К. Е. М. О. М. Т. С. К. Х. В. Мені цікаво вчитися 4 4 5 5 5 5 4 Я люблю мріяти 4 3 4 4 4 4 4 Мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі запитання 4 3 5 5 5 5 5 Мені подобається виконувати домашні завдання 3 3 4 4 5 5 5 Я прагну одержати гарні оцінки4 5 5 5 5 5 5

Номер слайду 15

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Працьовитість. Я старанний у навчанніЯ уважний. Допомагаю іншим у навчанні і сам звертаюся по допомогу. Мені подобається допомагати виконувати д|з. Мені подобається чергувати в класіДбайливе ставлення до природидо землідо рослиндо твариндо природи{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}К. А. К. М. К. Е. М. О. М. Т. С. К. С. К. Х. В. 3 3 4 4 4 5 4 3 2 4 4 3 5 4 3 3 5 4 4 5 4 4 4 4 4 4 5 4 5 4 4 4 4 5 4 4 4 4 4 4 5 4 5 4 5 5 55 5 5 5 5 5 5 5 5 4 4 4 4 4 4 4

Номер слайду 16

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Моє ставлення до школи. К. А. К. М. К. Е. М. О. М. Т. С. К. Х. В. Я виконую правила для учнів 5 4 5 5 5 5 5 Добрий у взаєминах з людьми 5 4 5 5 5 5 5 Беру участь у справах класу 4 4 5 54 5 5 Красиве у моєму життіЯ акуратний у справах 4 4 4 4 4 4 4 Охайний в одязі 4 4 5 45 4 5 Мені подобається все красиве довкола 5 5 5 5 5 5 5 Ввічливий у взаєминах 5 4 5 5 5 5 5 Як я ставлюся до себе. Я керую собою 4 4 4 44 5 4 Дотримуюсь санітарно-гігієнічних правил 4 4 4 4 4 4 4 Не маю шкідливих звичок 2 22 2 2 2 2

Номер слайду 17

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Допитливість. К. А. 3,8 К. М. 3 К. Е. 4,6 М. О. 4,6 М. Т. 4,8 С. К. 4,8 Х. В. 4,8 Працьови- тість 3,6 3,2 4,2 4 3,8 5 4 Дбайливе ставлення до природи 4,5 4,2 4,5 4,5 4,5 4,7 4,5 Моє ставленнядо школи 4,6 4 5 5 4,6 5 5 Красиве у моємужитті 4,5 4,2 4,7 4,7 4,7 4,5 4,7 Як я ставлюся до себе 3,34 3,33,6 3,34,4 3,34,33,34,23,3 4,53,34,3

Номер слайду 18

Результати анкетування 5 - 4,5 – це високий; Сиротов Костя __________________________________________4,4 – 4,0 - достатній; Кобець А., Кущенко Е., Маркович О., Мозгова Т., Халимон В. __________________________________________3,9 – 2,9 – середній; Кобець М. ____________________________________________ 2,8 – 2 – низький ____ НУЛЬ-------

Номер слайду 19

моральне трудове фізичне естетичне патріотичне здоров’я- зберігаюче екологічне правове Виховання

Номер слайду 20

Головне завдання вчителя Виховання творчої особистості Здатність самостійно мислити Пропонувати оригінальні ідеї Приймати нестандартні сміливі рішення

Номер слайду 21

Головний обов’язок. Розвивати якості Вчити бути уважнимивідкритості та і доброзичливимищирості Визначати шляхи подолання труднощів

Номер слайду 22

При плануванні дотримуюсь таких принципів Принцип діяльнісногопідходу( пізнавальна,трудова,суспільно-корисна, спортивно- оздоровча, художня)Узгодження виховної діяльності( сім’ї, школи, громад. орг.,позашкільнихустанов)Наступність, систематичність і послідовність. Врахуваннявікових та індивідуальних особливостей Принцип цілеспрямованості (прогнозування вих. зах.)Принцип комплексногопідходу (єдність всіх видів вих.)

Номер слайду 23

Робота з батьками. Відвідуваня сім’їшколяра. Класні батьківськізбори. Бесіди з батьками. Робота з активом. Ознайомленняз педагогічноюлітературою. Консультації для батьків

Номер слайду 24

Основні напрямки виховної роботи. Ставлення до суспільства ідержави. Ставлення до себе. Ставленнядо праціСтавленнядо сім’ї, родини,людей. Ставлення до природи. Ставлення до культури і мистецтва

Номер слайду 25

Мій девіз Гілочка радості Поруч зі мною. Радісно буде Нехай нам з тобою. Радісно жити І вік не тужити. Дружбою вірною Всім дорожити!

Номер слайду 26

pptx
Додано
14 січня
Переглядів
74
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку