Новорічне шоу «Хто кращий?»

Про матеріал

Новорічне шоу «Хто кращий?»

На екрані(музика фон, початок)

Вихід ведучих

Ведучий 1: Вітаю усіх присутніх у цій святковій залі: вчителів, батьків та учнів нашої школи!

Ведучий 2: З Новим роком вас, дорогі друзі!

Ведучий 1: З початком веселих зимових свят та канікул!

Ведучий 2: Канікули - це прекрасно!

Ведучий 1: Прекрасно, та не зовсім. Адже ці канікули всього два тижні. Не те, що літні - цілих 3 місяці.

Ведучий 2: Три місяці - це чудово.

Ведучий 1: Чудово, та не дуже. За стільки днів жодної крижинки, ні однієї сніжинки. Ні на ковзанах не побігаєш, ні на лижах не покатаєшся.

Ведучий 2: Так, це так ...

Ведучий 1: А найголовніше що?

Ведучий 2: Що?

Ведучий 1: Ялинку не відсвяткуєш. А ялинка - подивися, яка гарна! іграшки, хлопавки, кульки, ліхтарики.

Перегляд файлу

Новорічне шоу «Хто кращий?»

На екрані(музика фон, початок)

Вихід ведучих

Ведучий 1: Вітаю усіх присутніх у цій святковій залі: вчителів, батьків та учнів нашої школи!

Ведучий 2: З Новим роком вас, дорогі друзі!

Ведучий 1: З початком веселих зимових свят та канікул!

Ведучий 2: Канікули - це прекрасно!

Ведучий 1: Прекрасно, та не зовсім. Адже ці канікули всього два тижні. Не те, що літні - цілих 3 місяці.

Ведучий 2: Три місяці - це чудово.

Ведучий 1: Чудово, та не дуже. За стільки днів жодної крижинки, ні однієї сніжинки. Ні на ковзанах не побігаєш, ні на лижах не покатаєшся.

Ведучий 2: Так, це так ...

Ведучий 1: А найголовніше що?

Ведучий 2: Що?

Ведучий 1: Ялинку не відсвяткуєш. А ялинка - подивися, яка гарна! іграшки, хлопавки, кульки, ліхтарики.

Ведучий 2: А ще свято ялинки - це веселі ігри, забави, розваги.

Ведучий 1: Отже, ми починаємо!

Ведучий 2: Почекай, перш ніж починати, давай ознайомимо глядачів з правилами карнавальної безпеки. Ці правила виконуйте буквально: Ведіть себе весело і карнавально!

Ведучий 1. Смійтеся!

Ведучий 2: Жартуйте!

Ведучий 1: Веселіться!

Ведуча 2: А розпочнуть нашу новорічну розважальну програму наші неперевершені дівчатка з піснею «Новорічна казка».

 

1.-- Що ти робиш?

 2-- Вітаюся з глядачами. А що?

 1--. Для чого вітатися з кожним за руку коли можна привітатися зі всіма разом. Ось так як я : «Добрий день шановне панство!».

 2--( сміється) То таке панство ,як ти пані

  1.     Як це ти себе поводиш? Забув ,що ми ведучі новорічного шоу «Хто Бери приклад з мене.

Друзі,3 Новим роком вас вітаю!

Він ступає на поріг,

У жи,тті вам всім бажаю

Тільки радісних доріг!

 2--Ага! Зрозумів.Я виправлюсь: «Доброго дня, друзі, батьки, вчителі!

 Новим роком всіх вітаю Щастя й радості бажаю

Свято треба починати і для настрою я хочу усім фокус показати.

  1.     . Фокуси!  Гаразд хоч щось роби чи говори

 

  1.      Бачиш, у мене цукерочка, бачиш?

1--Бачу!

 2-- А тепер бачиш?..

1-- Ні... тільки який це фокус? Це справжнісінький обман, якщо й далі ти так проводитимеш свято, то всі додому повтікають.

Так, не дарма уже тисячі років людство шукає відповідь на запитання Хто ж розумніший?             

2--Ти на що натякаєш?

1--Абсолютно ні на що.

Просто ми починаєм новорічне шоу « Хто кращий?

 (вихід ведучих Свитюк, Сипченко)

3)—Сьогодні ми переконаємося у тому, що дівчата не лише найчарівніша половина людства, а й найрозумніша!

4)—І сентиментальна, і плаксива…Сьогодні хлопці покажуть, хто править світом.

3—Тож давайте представимо наших учасників.До святкової зали запрошуються найрозумніші, найелегантніші, найталановитіші дівчатка нашої школи.Зустрічайте:

4—А зараз прошу під шалені оплески зустріти наймудріших, найсильніших,найспортивніших хлопців нашої школи. Зустрічайте:

Команди у нас те, що треба.

3--Але конкурс є конкурс і тут не обійтися без суворих  та справедливих суддей  .Доброго дня, панове судді!.

Розпочинаємо наше розважальне шоу.

( пісня 8Б кл)

 

Конкурс 1 Збери літери

Ведучий. Ось тепер можна і розпочинати. Перший наш конкурс називається
Разом: «ЗБЕРИ ЛІТЕРИ».

Ведучий: І я думаю, що хлопці проти не будуть , якщо першими почнуть наші дівчатка. Отримайте необхідний реквізит. 4 гравців із вашої команди отримують по 2 літери на кубиках.

Ведуча: Я зачитую питання, дівчата їх відгадують і вибудовують слово з літер, які  в них на кубах.  Треба рухатися і швидко переміщати літери. Слово складаємо зліва направо, щоб глядачі змогли його прочитати. На це вам дається 90 секунд. Команда, яка склала більшу кількість слів отримує 10 балів, команда, яка  склала меншу кількість слів – 0 балів.

Ведучий: Якщо ви готові, а ви вже готові. Три, два, один – час пішов.

Команда дівчат отримує літери Т-К, А-В, Р-С, І-А. З цих літер треба скласти відповіді на запитання:

  1. Матеріал для виготовлення свічок     /ВІСК/
  2. Вільна                                                    /КАСА/
  3. Зійшовся клином цілий                        /СВІТ/
  4. Друга                                                      /РІКА/
  5. І брат, і                                                   /СВАТ/
  6. На вільну тему, або як я провів літо   /ТВІР/
  7. Яку з наших страв в Європі вважають делікатесом міліонерів   /ІКРА/

Ведуча.  Дівчатка себе показали гарно. Для вас, шановні хлопці є також запитання, на які вам потрібно дуже оперативно  скласти правильну відповідь. На це є 90 с. Мені потрібно з вашої команди 4 представника.

Ведучий. Успіху вам, хлопці! Я тримаю за вас кулаки!

Команда хлопців: Т-Р, Д-Х, А-Н, А-П. Запитання:

  1. В Англії – парламент, в Росії – Дума, в Україні -      /РАДА/
  2. А моя з краю                                                                  /ХАТА/
  3. Розтрощити в пух і в …                                                /ПРАХ/
  4. Він у золотій клітці.                                                       /ПТАХ/
  5. Найгірше, що можна почути вночі від людини          /ХРАП/
  6. 25 – це кругла                                                                 /ДАТА/
  7. Тканина, з якої роблять пальта                                     /ДРАП/

Ведучий. Панове судді враховуючи Вашу компетентність і всеобізнаність, будь ласка, поставте всі крапки над «і».

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.

Ведучий. Ну що команди трішечки позмагались, їм потрібно відпочити. Тому зараз запрошуємо на сцену учнів 8-А класу

Ведуча: Зустрічайте Сценка Екзамен

 

Конкурс 2 Відгадай хто я

На екрані (музика фон)

1-- Оплески! Оплекси! Ну, а зараз ми переходимо до наступного раунду»Хто я».гравець з кожної команди одягає на себе символічну маску, на якій зображений персонаж. Щоб відгадати себе. Учасник повинен ставити запитання гравцям зі своєї команди.

2—Наприклад.»Я людина»» Я казковий персонаж! і тд.

Команда має право відповідати тільки «Так» чи «Ні»

1—Дівчата, давайте відіграємо та будемо мати спокій. Хлопці. кого з наших подружок ви хочете тут бачити?

Суддя. Конкурс завершено. На жаль чи то на щастя, із відривом у ___ секунд перемогу здобули ______________________________________________.

Ведуча. А зараз невеличка пауза ___________________________________________

Ведучий. Міні-сценка (на дискотеці)
До дівчини пдходить хлопець

Х. Прівєт, крошка! Скучаєш?

Д. Та так, трішки.

Х. Може підеш зі мною. Вечір буде отпад! Потусуємся в барі.

Д. Не можу. О 22.00 мама вдома чекає.

Х. Ой, я не можу!. Мама жде… Ти шо малолєтка? Ти з мамочкою і на свіданку  ходиш? Ха!

(чиясь рука бере хлопця за вухо)

Х. Мама?!

Мама. Ти що тут робиш?

Х. Ну, мам..

М. Нічого і чути не хочу!. Марш додому!

Х. Крошка, я передзвоню.

М. Додому, я сказала.

 

Конкурс 3 Чоловік чи жінка

В1 Ми повертаємось до нашої гри.

В2. Наступний конкурс має назву «Чоловік чи жінка». Я говорю фразу, а ви даєте відповіді до кого вона відноситься до чоловіка чи до жінки. Відповідає кожен гравець по черзі.У вас є 60 секунд)

В.1. Почнемо із вас хлопченята.

1. Якого роду країна венгерців (жін)

2. Кому належать слова “Ребята, давайте жить дружно” (чол.)

3. Голова Доманівської сільської ради (чол.)

4. Директор нашої школи (чол.)

5. хто здійснив 12 подвигів (чол.)

6. Президент України (чол.)

7. Хто написав слова до гімну України (чол.)

8. Хто виконує пісню “Хорошо, все будет хорошо” (чол.)

9. Кому належить вірш “Мені 13-й минало” (чол.)

10. Завідуючий шкільною бібліотекою? (жін.)

 

В.2. А тепер ваша черга дівчатка. За 1 хвилину вам потрібно дати відповідь на як найбільшу кількість питань. Час пішов.

1. Кого першим створив Бог? (чол.)

2. Хто директор сільського будинку культури? (жін.)

3. Яке дерево являється символом нового року (жін.)

4. Хто від бабці утік та від діда утік (чол.)

5. Кому належать слова “Ну, постривай!” (чол.)

6. Хто веде програму “Говорить Україна” (чол.)

7. Хто це Марко Вовчок? (жінка)

8. Чий портрет висить в кабінеті української мови? (чол.)

9. Кого більше в нашій школі вчителів чоловіків чи жінок (жінок)

10. Хто перший полетів в космос (чоловік)

В1. Пані суддя ми хочемо почути ваш вердикт.

Суддя. Рахунок__________ На користь_______.

 

Ведучий. А зараз прийшов час для виступу з піснею

 

Конкурс 4 «7 нот»

(командам роздаються свистки)

Ведучий. Давайте розпочнемо конкурс, який має назву «7 нот». У цьому конкурсі команди одночасно будуть слухати музику, яка лунатиме в нашій залі. Команда, яка швидше здогадається назву пісні та її виконавця – свистить у «свистунець» та називає і пісню, і виконавця!

Ведуча. Якщо команда не правильно називає або назву пісні, або ж виконавця – бал автоматично зараховується вашим конкурентам! Перемагає та команда, яка швидше відгадає 5 композицій! Максимальна увага! Ми готові!

Пісні для учасників обох команд:

  1. Казка-Плакала
  2. Артур Пирожков – Чика
  3. Макс Барских – Туманы
  4. Оля Полякова – Шлепки
  5. Время и стекло – На стиле
  6. Монатик – Кружит
  7. Олег Винник – Нино
  8. Сергій Бабкін – Де би я
  9. Христина Соловій – Хто, як не ти!
  10. Дзідзьо – Я і Сара

Ведуча. Ну що ж… Тут і до ворожки не ходи! Пані суддя, будьте такі ласкаві, назвіть переможниць цього раунду!

Суддя. До ворожки можна і не ходити, а от без мене тут вода не посвятиться! _____ на рахунок  хлопців/дівчат!

Ведуча. А зараз танцювальна пауза ___________________________________________

Ведучий. Запрошуємо до виступу наших найчарівніших дівчаток.

Танець

Конкурс 5 «Відгадай мелодію»

Ведуча. У мене в руках з’явилися навушники…. І це означає, що наступний конкурс у нас

Разом: «Відгадай мелодію».

Ведучий. На конкурс я запрошую хлопців. Учасник слухає уважно мелодію. А потім за допомогою міміки і жестів показує своїй команді цю пісню. За 90 секунд хлопці повинні її відгадати.

Ведуча. Для участі в конкурсі я обираю ____________. _______________

Ведучий. А з команди дівчат я запрошую для цього конкурсу ________________.

Ведуча: У тебе теж є 90 секунд. Спочатку ти слухаєш пісню. А потім показуєш її команді.

Ведуча. Судді, вам слово.

Судді. Рахунок__________ На користь____________.

 

Ведуча.  А  зараз до вашої уваги Сценка «Мама і синок» ( у мами –халат, для сина – стілець)

Мама.  Як справи,як там в школі, синок? Що ти робиш?

Син. Та ВК сижу, музику слухаю..

Мама. Дай мені послухати.

Син. Та тобі не сподобається.

Мама. Та чому ж не сподобається?

Син. Та ма…

Мама. Та я ж молодою теж була, дай послухати!

Син. Ну сама напросилася! (включає, ковбаситься)

Мама ( відскакує) О, синок, забули!

Син. Що забули?

Мама. Похрестить тебе забули!!!

Конкурс 6 Дивоглядки

Музика фон на дивоглядки

Ведучі запрошують по одному учаснику з команди. Налаштовують їх на перемогу

На екрані (музика фон)

Ведучі коментують результати конусного запитання або дивоглядок

На екрані (музика фон)

 

Ведуча.  А  зараз до вашої уваги танець

 

Конкурс 7 «Обмін ролями»

Ведуча: Наступний конкурс «Обмін ролями». У цьому конкурсі дівчата роблять щось типове для хлопців, а хлопці – типове для жіночого життя.

Ведуча: І почнемо ми з хлопців. Ваше завдання полягає в наступному: ви отримуєте 8 картинок з дівчачими штучками і 8 назв до них; ви повинні за 1 хвилину правильно підібрати предмет і його назву.

Ведучий. Три, два, один! Час пішов!

Ведуча: результат

Ведучий: Ну що ж, дівчатка, ваша черга побувати у шкурі хлопців. Ваше завдання наступне: ви отримуєте 8 зображень автомобілів  і 8 назв до них; ви повинні за 1 хвилину правильно підібрати авто і його марку.

Ведуча: Три, два, один! Час пішов!

Ведучий: результат

Ведуча: Здається, уже все зрозуміло. Але надаємо слово нашим вельмишановним членам суддівської комісії.

Судді. Рахунок__________ На користь____________.

 

Суддя. Ну що ж, настав час оголосити команду-переможців сьогоднішнього  конкурсу! Та перш ніж це зробити, хочу подякувати нашим глядачам, які не шкодувати своїх долонь для шалених оплесків та дзвінких голосів для підтримки учасників (оплески).

Суддя. А тепер найдовгоочікуваніший момент сьогоднішнього заходу, розпочинаємо аплодувати, бо переможцями стали… взагалі, ви були такі класні, що ми вирішили , що ви всі є переможцями! Слово нашим ведучим!

 

Ведуча. На цьому наше свято підходить до завершення. І не важливо, хто переміг.

Ведучий. Адже наші дівчатка найкрасивіші та наймиліші.

Ведуча. А наші хлопці найсміливіші та найсильніші.

Ведучий: Вітаю вас з наступаючим! Хочу побажати вам викинути все старе і непотрібне перед зустріччю Нового Року! Так прийнято в багатьох країнах. Давайте і ми викинемо образи і смуток, брехню і ненависть, заздрість і корисливість, все, за що так соромно … Але все найкраще, що можна згадати і уявити давайте дарувати один одному з усмішками не тільки в новорічну ніч, а весь рік! Нехай це стане нашою хорошою традицією!

 

Пісня Деспасіто-З новим роком

 

  •                   То ж давайте наповнимо наші…
  •                   Ти що, в залі батьки, вчителі, а ти наповнимо, наповнимо…
  •                   Все правильно. Наповнимо наші серця теплом, любов’ю, надіями.
  •                   І побажаємо в новому 2019 році 12 місяців без хвороб,
  •                   53 тижні хорошого настрою,
  •                   365 днів щастя,
  •                   8760 годин успіху,
  •                   525 000 хвилин кохання,
  •                   І  31 536 000 секунд приємних моментів!

- Нехай яскравою серпантиновою стрічкою ввійде у ваше життя Новий 2019 рік, рік нових сподівань, успіхів і здобутків!

Разом: До наступних зустрічей! Щасливого Нового року!

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 січня 2019
Переглядів
652
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку