Новорічний квест для учнів 5 класу

Про матеріал

Новорічний квест для учнів 5 класу. Мета: організація дозвілля дітей, створення чарівної новорічної атмосфери.

Перегляд файлу

 

НОВОРІЧНИЙ  КВЕСТ  ДЛЯ  5  КЛАСУ

 

Мета:  організація дозвілля дітей, створення чарівної новорічної атмосфери.

 

ХІД  ЗАНЯТТЯ

1.Вступна частина:

 

З неба падають сніжинки. Люди всі прикрашають ялинки. Рік старий кудись утік – так приходить…. Новий рік

Ви знаєте, що передноворічні дні є чарівними, що в ці дні можуть ставатися різні дива і збуваються бажання . А ще – всі невдачі, помилки, образи  потрібно залишити в цьому році, а все хороше забрати у наступний рік.

 

2. Основна частина:

Я пропоную вам зіграти у новорічний квест. Ми будемо шукати подарунки.

Сьогодні новорічний квест у нас,

і дуже рада  я вітати вас!

Будуть різні тут загадки,

Але ми покажемо клас,

Шифри й коди  не зупинять нас.

 

Баба Яга і її подружка Кікімора викрали подарунки Діда Мороза, щоб їх знайти потрібно виконати ряд завдань, але щоб їх отримати ,треба скласти ключове слово.  

А тепер пропоную розділитися на дві команди, придумати новорічні назви  і обрати  капітанів. (учням  пропонується розділитися на 2 команди. Вони обирають собі сніжинку з відповідним кольором, наприклад : біла і блакитна,  і таким чином розподіляються на команди. Відповідно  і колір конвертів із завдання буде також до кольору команди).

 

Отже, розпочинаємо наш квест…Для того, щоб знайти конверт із завданням, вам потрібно відгадати загадку.

І станція «СТІНА  СЛІВ»

В дні погожі сонцем грає, на морозі розцвітає. (Вікно)

(Діти на вікні знаходять конверт із завданням) 

карульбу (бурулька)

Холаві (віхола) 

нікасинж (сніжинка)

Ндамарин (мандарин) 

хавірюза (завірюха)

Інгс (сніг)    

розмо  (мороз)

Ляванки (валянки)

Після  виконання завдання команди отримують букву  Я

Переходять до іншої станції

 

ІІ станція  «ЧАРІВНЕ ЦАРСТВО  КАЗОК»

Із першої парти видно все мені – шукайте конверт на вчительському ( столі) За ним учитель пише щось і перевіряє роботи.

( Під столом конверт із завданням).

 «Додай ім’я казкового героя».

Назвіть повне ім’я героя.

Кащик…

Василина…

Спляча…

Баба- 

Змій…

Гуси…

Соловей…

Курочка- …

«З якої це казки?»

Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом. А ви знаєте казки?

  1. «…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…».
  2. «…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» 
  3. «…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» 
  4. На городі виростала,

          Сили набирала,

          Непомітно, дуже  швидко,

          Великою стала.

          Став тут дід усіх гукати

          Та красуню рвати.

          А цю казку, діти, ви

          Встигли  відгадати? 

  1. Він веселий і незлобний,

          Цей хороший дивачок.

          З ним господар хлопчик Робін

          І товариш П’ятачок.

         До прогулянок він ласий,

         Є на мед чутливий нюх,

         Зветься плюшевий ведмедик,

  1.  «…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?» 
  2. «…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» 
  3. Старенька бабуся у лісі жила.

          Гостинці для неї онука несла.

         Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

         Як казка ця зветься? Хто б відповів? 

Після  виконання завдання команди отримують букву  Л

Переходять до наступної станції

 

ІІІ станція «СИМВОЛ  2021 РОКУ»

Вона велика, дерев’яна. Книги у собі збирає,по поличках розкладає.(шафа)

( У шафі завдання ).

  • Скласти з пазлів картинку символ нового 2021 року.

Після  виконання завдання команди отримують букву  И

Переходять до наступної станції

 

IV станція «ВІРЮ – НЕ  ВІРЮ»

Виходжу я відповідати , але не знаю, що писати. Тому поки що порожня наша шкільна (дошка)

Кожна правильна відповідь – один бал.

 

  1. Чи вірите ви, що в Угорщині є традиція дарувати на Новий рік глиняні фігурки?  Так
  2. Чи вірите ви, що у Гвінеї в Новорічну ніч прийнято водити по вулицям слона? Так
  3. Чи вірите ви, що у Данії є традиція в перший ранок Нового року залізати на дах і кидати монетки в трубу? Ні
  4.  Чи вірите ви, що на Кубі є традиція перед Новим роком наповнювати весь посуд водою, а з настанням свята – виливати її із вікон? Так.
  5.  Чи вірите ви, що у Греції є така традиція: щоб наступний рік був багатим, приводити в новорічну ніч додому козла і натирати йому роги оливковим маслом? Ні
  6. Чи вірите ви, що у Франції на знак особливої уваги до господарів гості приносять в якості новорічного подарунка поліно? Так
  7. Чи вірите ви, що у США є традиція спалювати за новорічним столом доларову купюру і попіл від неї розсипати по бокалам для шампанського? Ні
  8. Чи вірите ви, що у Бразилії існує традиція в новорічну ніч, поки годинник б’є 12, з допомогою насоса накачати футбольний м’яч? Ні
  9.  Чи вірите ви, що в Індії Новий Рік відмічають цілих вісім разів? Так
  10.  Чи вірите ви, що перед Новим роком усі японці купують невеликі бамбукові граблі? Так.

Команди отримують букву Н , переходять до наступної станції

 

 

 

 

 

V станція «РОЗГАДАЙка!»

Вони нас зігріють в холодну пору. Не дадуть холоду потрапити знадвору   (батареї) Конверт на батареї

 1. Курка стоїть на двох ногах і важить 3 кг, якщо вона стане на одну ногу, скільки вона буде важити. (3 кг).

2. Як звати батька Татьни Михайлівни Ларіної? (Михайло).

3. Летіли качки; одна попереду і дві позаду, одна позаду й дві попереду, одна між двома і три в ряд. Скільки всього летіло качок? (Всього летело 3 качки, одна за одною.)

4. Чи може страус назвати себе птицею? (Не може, він не вміє говорити.)

 

Восени не в’яне, а взимку не вмирає.
(Ялинка)

* * *
Ой, немає їм ціни!
По льоду біжать вони –
Швидконогі…
(Ковзани)
* * *
Коли падаю я з неба,
Люди кажуть: «Так і треба».
Восени тоді вважай —
Буде добрий урожай.
(Сніг)
* * *

За селом була вона
Вся блискуча, чарівна,
По слизьких її боках,
Ідуть діти в саночках.
(Ковзанка)
* * *
Росте вона додолу головою,
Росте вона холодною зимою,
А тільки сонечко засяє,
Вона заплаче й помирає.
(Бурульки)
* * *
Взимку вкрили все навкруг:
Ліс, дорогу, поле й луг,
А як сонце припече,
Ми струмочком потечем.
(Сніжинки)
* * *
Під вікном моїм калюжа
Уночі замерзла дуже,
Узялася склом твердим,
Добре ковзатись на нім.
(Лід)
* * *
Зимно стало дуже-дуже,
Аж замерзли всі калюжі
І за щічки щипле хтось.
То прийшов Дідусь…
(Мороз)
* * *
Круг ялинки справжнє свято.
Тут і діти, і звірята,
Співи, танці, шум і крик –
Всі стрічають …
(Новий Рік)
* * *
У зимову веселу пору
Ми – кращі друзі дітвори.
Вивозять діти нас на гору,
А ми веземо їх з гори.
(Санки)
* * *
Ми - спортсмени, нас обох
Бачиш ти завжди удвох.
Ми по снігу швидко линем
Ще й стрибаємо з трампліну.
(Лижі)
* * *
Все співають, веселяться,
Не вгава веселий сміх,
Через те, що нині свято,
Що за свято?
(Новий рік)
* * *

Я – істота нежива,
Я – істота снігова.
З кульок я складаюсь,
Діток потішаю.
(Сніговик)
* * *
Стоїть баба снігова —
Здоровенна голова.
Поглядає баба скоса:
«Хто украв у мене носа?»
Всі ви знаєте, мабуть,
Як того злодюжку звуть.
(Заєць)
* * *
Їдальня на суку висить,
Пташок і діток веселить.
(Годівниця)
* * *

Невеличкі дві хатинки,
В них м'які і теплі спинки.
По п'ять братиків малих
Заховались в хатках тих.
(Рукавички)
* * *
Він малює на вікні
Гарні квіти крижані,
На дитячих щічках - маки,
З ним узимку дружить всякий.
(Мороз)
* * *
Морозець в садку гуляє
Та деревця прикрашає.
Всі чорненькі гілочки
Вбрав у білі квіточки.
(Іній)
* * *
Має повно колючок,
Мов зелений їжачок,
А в зимові гарні свята
Має ще й прикрас багато.
(Ялинка)

Після  виконання завдання команди отримують букву  К

Переходять до наступної станції

 

 

VI станція « Citius, altius, fortius», «Швидше, вище, сильніше» 

Смуга перешкод

 

Після  виконання завдання команди отримують букву  А

 

Виконавши  всі  завдання  діти складають  слово «ЯЛИНКА» та ідуть до останньої станції , де їх чекає Дід Мороз , Снігуронька, баба Яга та Кікімора.

 

Танцюють флешмоб , отримують подарунки.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гуйван Катерина Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Колесник Зоя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 серпня 2021
Переглядів
6943
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку