"Нумерація чисел в межах 10"

Про матеріал
Мета: Закріпити знання дітей про нумерацію чисел в межах 10; вдосконалювати навички усної лічби; сприяти засвоєнню учнями складу числа 10; Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; Виховувати бережливе ставлення до природи. Розвивати навики культурного спілкування. Обладнання: підручник «Математика» С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко; цеглинки ЛЕГО, роздатковий матеріал: грибочки, горішки, листочки, малинки, жолуді, грушки.
Перегляд файлу

Тема: «Нумерація чисел в межах 10»

Мета: Закріпити знання дітей про нумерацію чисел в межах 10; вдосконалювати навички усної лічби; сприяти засвоєнню учнями складу числа 10; Розвивати логічне мислення, зв’язне мовлення; Виховувати бережливе ставлення до природи. Розвивати навики культурного спілкування.

Обладнання: підручник «Математика» С.О. Скворцова, О.В. Онопрієнко; цеглинки ЛЕГО, роздатковий матеріал: грибочки, горішки, листочки, малинки, жолуді, грушки.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Пролунав дзвінок

Починається урок.

Ви тихенько поверніться

Щиро другу посміхніться.

ІІ. Актуалізація набутих знань.

- Починаємо урок математики.

Математика – наука точна і серйозна,  прожити нам без неї навіть дня не можна.

1. Усна лічба.

3+1=4  8-1=7   6+2=8  

1+1=2  7-2=5   9+1=10  

2. Робота з натуральними числами.

На дошці прикріплені листочки  у такому порядку:

1, 2, 3, …, 5 ,…, 7, 8, …, 10.

-         Що ми бачимо на дошці? (натуральні числа)

-         Яких чисел не вистачає? Назвіть їх разом.

-         Яке число перше?

-         Яке останнє?

-         Яке четверте?

-         Яке число найбільше?

-         Яке найменше?

-         Назвіть сусідів числа 6(5і7), сусідів числа 9 (8і10), сусідів числа 3 (2і4).

-         Назвіть числа в порядку зменшення. (10,9,8,7,6,5,4,3,2,1)

3. Каліграфічна хвилинка.

 Розгорніть зошити і пропишіть рядочок цифри 10.

 

ІІІ. Мотивація учбової діяльності.

  1. Робота в парі.

Повторення складу чисел за допомогою «Лего»  (6,7,8)

(Діти піднімають цеглинки в руках та показують склад числа.)

 

ІV. Закріплення нового матеріалу.

-         Діти, сьогодні на наш урок завітала Білочка, вона просить допомогти їй порахувати все що вона зібрала.

  1. Робота  в парах

(вчитель викладає ягоди, фрукти, а діти за допомогою математичного матеріалу викладають таку ж кількість на парті і піднімають відповідну цифру)

     Порахуйте малинки для варення, які зібрала Білочка. Викладіть таку ж кількість кружечків на парту і підійміть відповідну цифру. (4)

 

     Порахуйте жолуді , які зібрала Білочка. Покладіть таку ж кількість квадратів на парту і підійміть відповідну цифру. (3)

 

-         Чи однакова кількість? (Ні)

-         Чого більше?

-         На скільки?

     Порахуйте груші. Скільки іх?  (5) Покладіть таку ж кількість трикутників на парту і підійміть відповідну цифру. Чого більше? На скільки?

 

 

  1. Колективна робота в підручнику (с.82 №2 )

Визнач, які числа, наступні до даних, «сховалися» за аркушами. Постав відповідну кількість точок на кісточках доміно.

(Діти заповнюють картки)

 

 

  1. Групова робота «Поверни рибок в акваріум».

-         Діти, ось білочка залишила корзинку, а що в ній ми дізнаємося коли кожен з вас за дістане з неї предмет. (Діти дістали картки яблучок, горішків та грибочків і об’єдналися у групи).

-         Кожна група отримує конверт з рибками-прикладами і прикріплює їх до відповідного акваріума.

 

Молодці!!! Ви впоралися із завданням!!

  1. Фізкультхвилинка.

Йшли ведмедики малі,      (Діти крокують на місці)

Нахилились до землі. (нахиляються вперед, торкаються руками підлоги)

Потім стали, руки в боки, (Стають рівненько.)

І зробили три підскоки.    (Три рази підстрибують.)

Потім розминали плечі.   (Кругові рухи руками, що торкаються плечей)

Руки вгору,   (Піднімають прямі руки вгору.)

Опустили,                           (Опускають руки.)

І за парти тихо сіли.          (Сідають за парти.)

  1. Індивідуальна робота в підручнику (с.82 №4 ) (Визначити числа та записати у зошит)

 

V. Рефлексія.

  1. Вправа «Мікрофон»

-         Сьогодні я дізнався…

-         Сьогодні я навчився…

-         Сьогодні мені було складно…

-         Тепер я зможу…

-         Дома я розповім про…

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додав(-ла)
Пальчак Ріта
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 листопада 2023
Переглядів
212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку