Літературне читання 2 кл 17.11.
Тема: Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) (с. 51-53).
ОР: виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; пояснює, чому щось подобається, а щось ні; усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати мовчки; знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя);правильно інтонує прості речення будь-якого виду; користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання залежно від змісту тексту (самостійно та за завданням учителя).
ХІД УРОКУ:
І. ОК
Вправа «Зазирни у дзеркало»
Кожен учень, дивлячись у дзеркало, каже собі лагідні слова.
Очікування
- Що ви очікуєте від нашого уроку (Відповіді дітей)
- А я очікую, що ви будете:
Уважні
Розумні
Організовані і
Кмітливі
Перевірка д/з. Ха-ка Ведмедя.
- До нас сьогодні завітала гостя, а хто вона, ви довідаєтесь після того, як ми виконаємо мовну розминку.
II. АОЗ. Мовна розминка
1. Дихальні вправи.
2. Вправи «Слухняний ротик» (читання чистомовки, скоромовки).
3. Читалочка-розширялочка.
- То ви вже здогадалися, що за гостя завітала до нас? (Казка)
- Поміркуйте, від якого слова утворилося слово «казка»? (Казати)
4. Мікрофон
- Пригадайте, що ви знаєте про казку?(Казка – це вигадана історія, в казці висміюються вчинки людей, засуджуються, вчить, як треба поводитися…)
- З яких частин складається казка?
5. Гра «Впізнай казку» Слайди
ІІІ. ПТ
Діти самостійно визначають тему уроку
Так, сьогодні ми будемо читати українську народну казку «Лисичка та Журавель»
Проблемне питання: чи правильно вчинила Лисичка з Журавлем? Слайд
ІV. ВТ
Первинний синтез
1. Читання казки вчителем
- А зараз я прочитаю вам казочку, а ви уважно слідкуйте і скажіть, чому вона так називається.
-То чому казка називається «Лисичка і Журавель»?
2. Словникова робота
Наступний етап нашого уроку – словникова робота.
Прочитаємо слова луною і розтлумачимо незрозумілі слова та вирази.
фізкультхвилинка
Коротка бесіда за змістом.
Аналіз казки
Вторинний синтез
Тема, головна думка. Ставлення автора до героїв. Ваше ставлення до героїв: що сподобалося, що ні?
Проблемне питання
Висновки.
V. Рефлексія
VІ. Д/з Перебудуй казку на сучасний лад.