НУШ 2 клас Літературне читання Українська народна казка "Лисичка та Журавель"

Про матеріал
ОР: виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; пояснює, чому щось подобається, а щось ні; усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати
Перегляд файлу

Літературне читання 2 кл     17.11.

Тема: Не роби іншому того, чого сам не любиш. «Лисичка і Журавель» (українська народна казка) (с. 51-53).

ОР: виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань; висловлює своє ставлення до почутого: до подій, персонажів тексту; розповідає про власні почуття, які викликав прослуханий текст; пояснює, чому щось подобається, а щось ні; усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами нескладні за змістом і формою тексти; виявляє початкові уміння читати мовчки; знаходить у тексті незнайомі слова, з’ясовує їх значення, користуючись виносками, тлумачним словником, а також через контекст (з допомогою вчителя);правильно інтонує прості речення будь-якого виду; користується найпростішими прийомами регулювання темпу читання, сили голосу, дихання  залежно від змісту тексту  (самостійно та за завданням учителя).

ХІД УРОКУ:

І. ОК

Вправа «Зазирни у дзеркало»

Кожен учень, дивлячись у дзеркало, каже собі лагідні слова.

Очікування

- Що ви очікуєте від нашого уроку (Відповіді дітей)

- А я очікую, що ви будете:

Уважні

Розумні

Організовані і

Кмітливі

Перевірка д/з. Ха-ка Ведмедя.

- До нас сьогодні завітала гостя, а хто вона, ви довідаєтесь після того, як ми виконаємо мовну розминку.

II. АОЗ. Мовна розминка

        1. Дихальні вправи.      

        2. Вправи «Слухняний ротик» (читання чистомовки, скоромовки).

        3. Читалочка-розширялочка.

- То ви вже здогадалися, що за гостя завітала до нас? (Казка)

- Поміркуйте, від якого слова утворилося слово «казка»? (Казати)

4. Мікрофон

- Пригадайте, що ви знаєте про казку?(Казка – це вигадана історія, в казці висміюються вчинки людей, засуджуються, вчить, як треба поводитися…)

- З яких частин складається казка?

5. Гра «Впізнай казку» Слайди

ІІІ. ПТ

Діти самостійно визначають тему уроку

Так, сьогодні ми будемо читати українську народну казку «Лисичка та Журавель»

Проблемне питання: чи правильно вчинила Лисичка з Журавлем?    Слайд

ІV. ВТ

Первинний синтез

1. Читання казки вчителем

- А зараз я прочитаю вам казочку, а ви уважно слідкуйте і скажіть, чому вона так називається.

-То чому казка називається «Лисичка і Журавель»?

2. Словникова робота

Наступний етап нашого уроку – словникова робота.

Прочитаємо слова луною і розтлумачимо незрозумілі слова та вирази.

фізкультхвилинка

Коротка бесіда за змістом.

Аналіз казки

  1. Читання «ланцюжком»
  2. Бесіда за прочитаним
  3. Читання естафетою
  4. Офтальмологічна пауза
  5. Читання «Контролери»
  6. Читання «Дощик» (нарощуємо темп читання)
  7. РЗМ Усний переказ

Вторинний синтез

  1. Узагальнююча бесіда за прочитаним

Тема, головна думка. Ставлення автора до героїв. Ваше ставлення до героїв: що сподобалося, що ні?

Проблемне питання

Висновки.

V. Рефлексія

VІ. Д/з Перебудуй казку на сучасний лад.

 

 

 

 

docx
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку