НУШ Календарно-тематичне планування уроків українська мова за підручником І. Большакової, М. Пристінської (5 годин на тиждень) І семестр 2 КЛАС

Про матеріал
НУШ Календарно-тематичне планування уроків українська мова за підручником І. Большакової, М. Пристінської (5 годин на тиждень) І семестр 2 клас НУш Українська мова та читання. 2 клас. Большакова І. Пристінська М. — календарно-тематичне планування (КТП) до підручника в електронному форматі з можливістю редагування. Календарне із назвами діагностувальних робіт.
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

За підручником І. Большакової, М. Пристінської

(5 годин на тиждень)

І семестр

№ з/п

Тема уроку

Дата

МОВА І МОВЛЕННЯ

1

Я вивчаю українську мову.

Читання слів, словосполучень, речень. (с.6)

01.09

 

2

Українська мова -  державна мова України.

 

 

3

Я у школі. Розвиток мовлення: «Школа майбутнього». «Робот я і робот Доллі» (Григорій Фалькович) (с.7)

 

 

4

Мова і мовлення. Усне і писемне мовлення (с.8)

 

 

5

Книга — мій друг. Робота з дитячою книжкою: книжки, які я прочитав / прочитала влітку (с.9)

 

 

6

Усне мовлення. Усна народна творчість.

Загадка (напам'ять) (с.10)

 

 

7

Усна народна творчість .

Розвиток мовлення. Загадка (с.11)

 

 

8

Скоромовка. (напам'ять) Вибір слів. Сила голосу і швидкість мовлення (с.12)

 

 

9

Лічилка.(напам'ять) Пісня-потішка.

 Робота з дитячою книжкою: скоромовки, загадки, лічилки (с.13)

 

 

10

Письмо як засіб спілкування (с.14)

 

 

11

Письмо як засіб спілкування.

 Розвиток мовлення. Лист (с.15-16)

 

 

12

Монолог і діалог.

Діалог. Робота з дитячою книжкою: дитячі гуморески (с.17-18)

 

 

13

Діалог.

Українська народна казка «Півник і двоє мишенят»(с.18-19)

 

 

14

Діалог. Українська народна пісня «Ходить гарбуз по городу» (с.20)

 

 

15

Повторюємо. Слово (с.21)

 

 

16

Повторюємо. Речення. Вірш-небилиця. «Картина» (Платон Воронько) (с.22-23)

 

 

17

Самооцінювання з теми «Мова і мовлення».

Комбінована діагностична робота

 

 

18

Аналіз діагностичної роботи

Повторюємо. Текст. «Два метеликі» (Василь Сухомлинський),

 «В ліс метелики летіли» (Олеся Мамчич) (с.23-24)

 

 

19

Підсумковий урок з розділу «Мова і мовлення»

 

 

 

ЗВУКИ І БУКВИ

 

 

20

Звуки. Казки народів світу. «Учений кіт» (за мотивами італійської народної казки). Робота з дитячою книжкою: казки народів світу (с.25-26)

 

 

21

Звуки і букви. Абетка. «Юрасева іграшка» (Галина Демченко) (с.27-28)

 

 

22

Абетка. Словники. Робота з дитячою книжкою: дитячі словники (с.28-29)

 

 

23

Абетка. Казки народні й авторські. «Лисичка і журавель» (за Іваном Франком) (с.30-31)

 

 

24

Абетка. Авторська казка. «Хвалькувата миша» (за Джанні Родарі) (с.32-33)

 

 

25

Голосні і приголосні звуки. Позначення голосних звуків буквами (с.34-35)

 

 

26

Буква ї. Звуко-буквений аналіз. Поширення речень за питаннями. «Каже білочці їжак» (Петро Сорока) (с.35-36)

 

 

27

Склад. Наголос. Наголошені й ненаголошені склади (с.36-38)

 

 

28

Склад. Наголос. Абзац. План. «Мій домашній улюбленець» (Дмитро Кузьменко) (с.38-39)

 

 

29

Перенос слів із рядка в рядок. Оповідання. Заголовок. «Добре, що сонечко сяє» (В. Сухомлинський) Робота з дитячою книжкою: оповідання В. Сухомлинського про дітей (с.40-41)

 

 

30

Приголосні звуки. Тверді та м’які приголосні звуки. «Хоробрі хробаки» (Григорій Фалькович) (с.42-43)

 

 

31

Казки. Абзац. План тексту. «Лис і кіт» (за мотивами казки братів Грімм) (с.44-45)

 

 

32

Пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. «Дракон» (Дмитро Кузьменко) (с.45-47)

 

 

33

Перенос слів з ь і ьо. Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)

 

 

34

Вірш. Рима. «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)

 

 

35

Вірш. Рима.(продовження)

 «Дивна звичка» (Анатолій Костецький) (с.48-50)

 

 

36

Буква й. Поділ слів для переносу (с.51-52)

 

 

37

Буквосполучення йо та ьо. Дискусія (с.53)

 

 

38

М’який подовжений приголосний звук.  (с.54)

 

 

39

М’який подовжений приголосний звук.

Факти і думки. Текст-опис (с.54)

 

 

40

Перенос слів з м’яким подовженим приголосним (с.55)

 

 

41

Розвиток мовлення. Оголошення (с.56)

 

 

42

Апостроф. Розрізнення слів з апострофом (с.57)

 

 

43

Апостроф. Перенос слів (с.58-59)

 

 

44

Апостроф. Перенос слів. Розвиток мовлення. Записка (с.59-60)

 

 

45

Оповідання. Заголовок. «Моя бабуся — супергероїня» (за Марлуз фон Лон) (с.60-61)

 

 

46

Дзвінки та глухі приголосні звуки (с.62-63)

 

 

47

Дзвінки та глухі приголосні звуки.  Розвиток мовлення.  Улюблена справа або гра (с.63-64)

 

 

48

Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думка. Робота з дитячою книжкою: вірші сучасних українських авторів для дітей. «Котик пік оладки» (Олеся Мамчич) (с.64-65)

 

 

49

Звуки [дж], [дз]. Перенос слів зі сполученнями дж, дз (с.65-66)

 

 

50

Оповідання. Переказ.

 «Парасолька» (за Наталкою Малетич) (с.67-68)

 

 

51

Самооцінювання з теми «Звуки і букви». Тестова діагностична робота  з мовної теми «Звуки і  букви»)

 

 

52

Аналіз діагностичної роботи

Підсумковий урок з розділу «Звуки і  букви »

 

 

СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА

53

Слово. Лексичне значення слова (с.69)

 

 

54

Вірші-небилиці. Правда і вигадка. «Що воно за диво?» (Микола Сингаївський). Робота з дитячою книжкою: вірші-небилиці (с.70)

 

 

55

Слова з прямим і переносним значенням (с.71)

 

 

56

Оповідання. Правда і вигадка. «Щедра кишеня» (за Оксаною Кротюк) (с.72-73)

 

 

57

Слова однозначні й багатозначні (с.73-74)

 

 

58

Омоніми. Переносне значення слів (с.75)

 

 

59

Багатозначні слова й омоніми. Вірші Грицька Бойка (с.76)

 

 

60

 Оповідання. Казка. Порівнюємо оповідання і казку. «Урятував сонечко» (за Василем Сухомлинським). «Сонечко» (за Оксаною Іваненко) (с.77-78)

 

 

61

Слова, близькі за значенням (с.78-79)

 

 

62

Слова, протилежні за значенням  Розвиток мовлення. Діалог.(с.79-80)

 

 

63

Слова, протилежні за значенням. Мета читання.  Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82)

 

 

64

Слова, протилежні за значенням. Мета читання.  Головний герой. «Так багато книжок!» (за Жілем Тібо) (с.80-82)

 

 

65

Самооцінювання з теми «Слово. Значення слова».

 Діагностична робота : списування.

 

 

БУДОВА СЛОВА

66

Аналіз діагностичної роботи

Будова слова. Закінчення. Основа. Як визначити закінчення й основу слова 9 (с.83)

 

 

67

Будова слова. Закінчення. Основа.

 Зв’язок слів у реченні (с.84-85)

 

 

68

Будова слова. Закінчення. Основа.

Оповідання . Головна думка «Чий песик?» (за Анатолієм Григоруком) (с.85-86)

 

 

69

Будова слова. Корінь. Споріднені слова. Розвиток мовлення. Інструкція (с.86-87)

 

 

70

Комікс. Тема і головна думка. Розвиток мовлення: комікси (с.88)

 

 

71

Самооцінювання з теми «Будова слова».

 Діагностична робота : диктант.

 

 

72

Аналіз діагностичної роботи

Корінь. Споріднені слова (с.89)

 

 

73

Корінь. Споріднені слова. Лічилка*. «Лис зустрів у лісі лиса»* (Євген Гуцало) (с.90)

 

 

74

Корінь. Споріднені слова. Досліджуємо медіа. Газети. Робота з дитячою книжкою: газета для дітей (с.91-92)

 

 

75

Форма слова і споріднені слова. «Снігова казка» (Тамара Коломієць) (с.93)

 

 

76

Форма слова. Слова-помічники і їх роль у реченні.

 

 

77

Зимові свята. Колядки. Щедрівки (напам'ять)  (с.94)

 

 

78

Зимові свята. Колядки. Щедрівки.  Вірш. Автор. Художні засоби. (напам'ять)  (с.94)

 

 

79

Підсумок з теми. Вірш «Зимові канікули» (Григорій Фалькович) (с.95)

 

 

80

Повторення вивченого за рік

 

 

81

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
26 липня 2023
Переглядів
2107
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку