НУШ тиждень №2 "Мій/наш клас". Урок №6.

Про матеріал

План-конспект уроку фізичної культури для учнів 1-х класів.

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи на рівновагу; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Швидко стати у колону»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ:організовуючі вправи: шикування; стійки; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м'язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками ; вправи для м'язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам'ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: бажання об'єднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час естафет та рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; уміти програвати; програючи, тиснути руку супротивникові та дякувати за гру; бажання бути здоровим: порівнювати вплив різних емоцій на себе та інших; розрізняти власні емоції та почуття; інтерес до уроків фізичної культури.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 1-х класів

Тиждень №2 «Мій/наш клас»

Урок №6

Час: 35хв    

Щільність уроку: 74%      

Інвентар: крейда кольорова, 2 кульки повітряні

Місце проведення: спортивний майданчик

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу (навчальний)

Ключові компетентності для НУШ: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; соціальні і громадянські; екологічна грамотність і здорове життя

Ключова компетентність учнів початкових класів: соціальна, здоровязбережувальна

Інтеграція: мовно-літературна, математична, соціальна і здоровязбережна галузі

Тема: Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки. 2.Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи на рівновагу. 3.Рухлива гра «Швидко стати у колону».

Завдання: ВЧИТИ: брати на себе роль у рухливих іграх; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи на рівновагу; РОЗУЧИТИ: рухливу гру «Швидко стати у колону»; ВДОСКОНАЛЮВАТИ:організовуючі вправи: шикування; стійки; загально-розвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками ; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; РОЗВИВАТИ: координацію рухів, швидкість реакції; ФОРМУВАТИ: увагу, пам’ять; ВИХОВУВАТИ: почуття колективізму: бажання обєднуватися з іншими дітьми у групу для навчання та гри; співпрацювати й досягати спільних командних цілей під час естафет та рухливих ігор; діяти відповідно до узгоджених правил; уміти програвати; програючи, тиснути руку супротивникові та дякувати за гру; бажання бути здоровим: порівнювати  вплив різних емоцій на себе та інших; розрізняти власні емоції та почуття; інтерес до уроків фізичної культури.

Зміст навчального матеріалу, засоби

Час

Організаційно-методичні вказівки

I.Підготовча частина уроку.

10хв

 

1.Перехід до спортивного майданчика.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м, у спортивній формі

2.Шикування, привітання:

2.1.Шикування.

2.2.Привітання:

Доброго ранку, доброго дня, бажаєте ви, і бажаю вам я.

Хай плещуть долоньки, хай тупають ніжки,

Кивають голівки, і сяють усмішки.

Доброго ранку, доброго дня, усмішки даруємо і добрі слова.

1хв

метод використання слова

діти утворюють коло, промовляють привітання, супроводжуючи слова рухами рук

інтеграція: мовно-літературна галузь

3.Психологічне налаштування: метод «Психологічні настрої дітей»:

3.1.Вправа «Покажи свій настрій»:

Завдання: показати свій настрій мімікою, жестами.

3.2.Частота сердечних скорочень.

1хв30с

метод використання слова

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

зясувати стан здоровя присутніх

перевіряти готовність організму дітей до уроку

4.Оголошення теми тижня, проблеми уроку.

4.1.Тема тижня: «Мій/наш клас».

4.2.Проблема уроку:

вчитися формувати, зміцнювати та зберігати здоров’я; покращувати настрій; чергувати фізичне навантаження з відпочинком; дасте відповідь на питання: «Що мені сподобалося (не сподобалося) на уроці?»

30с

метод використання слова

5.Очікувані результати:

5.1.Інструктаж: правила безпечної поведінки під час уроку фізкультури;

5.2.Рефлексія: – Що таке спільнота? 

– Чи можна Ваш клас назвати спільнотою?

– Чому ви так думаєте?

5.3.Групова пантоміма-загадка «Наші спільні вподобання».

Завдання: жестами, мімікою зобразити улюблений вид спорту (футбол, плавання, катання на роликах, гра з м’ячем , біг); полічити кількість дітей у кожній спільноті; показати жестом, яку «класну» (чудову) спільноту ми разом творитимемо; наголосити: ми різні, маємо свої вподобання, але творимо спільноту, і від нашого розмаїття спільнота сильніша; у кожній спільноті є дух змагання; бути кращим за інших – природно; однак дуже часто прагнення бути кращим затьмарює дух спільноти, вносить сварки і непорозуміння; будете випробувати себе в різних ролях, бавитися щоразу у різних командах, щоб максимально пізнати один одного.

4хв

розказати, нагадати, уточнити, отримати зворотну реакцію

метод використання слова

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна, математична галузь

 

6.Руховий «математичний» диктант «Дорога до казкової школи»: організовуючі вправи (шикування, основна стійка, команди, розподіл, перешикування):

- шикування в шеренгу: вправа «Лінійка»;

- основна стійка; стійка ноги нарізно, широка стійка;

- команди (5 кроків прямо, 3 кроки ліворуч, 3 кроки назад, 2 кроки праворуч, повернутися кругом, 2 кроки праворуч, 4 кроки вперед, повернутися кругом. Вузенька стежечка. Торкніться лівою рукою руки сусіда, пройдіть 2 кроки вперед, 4 кроки ліворуч, 2 кроки праворуч);

- перешикування («зайчики»: 3 кроки назад, «білочки»: 2 кроки вперед).

2хв

діти утворюють шеренгу

чітко виконувати вправи, збільшувати темп

фронтальний метод організації діяльності учнів

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

 

II.Основна частина уроку.

15хв

 

1.Розминка:

7хв:

 

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- Загальнорозвивальні вправи: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок; колові рухи руками; вправи для м’язів ту­луба з вихідних положень стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи на рівновагу;

6хв

діти утворюють коло

виправляти помилки словесно, показом

фронтальний метод організації діяльності учнів

- підсумок.

30с

отримати зворотну реакцію

2.Інтерактивні гра «Швидко стати у колону» та естафета «Веселі старти»:

8хв:

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: математична галузь

- правила техніки безпеки;

30с

чітко дотримуватися правил

- правила гри та естафети:

1.Гра «Швидко стати у колону»: Усі гравці шикуються в одну колону (між гравцями стандартний інтервал). За одним сигналом свистка учні розбігаються по спортивному майданчику. За двома сигналами свистка учні мають повернутися на свої міс­ця. Колона «зайчиків» розташовується з правого флангу, колона «білочок» – з лівого. Між колонамиінтервал 1-3 м. Перемагає команда, яка вишикувалася швидше.

2. Естафета «Подорож стежинками»: Кольоровою крейдою на асфальті намальовано кілька «стежинок» різного кольору, що перетинаються. Гравці, обравши свою «стежинку», повинні якнайшвидше добігти до кінця шляху та повернутися назад.

3. Естафета «Місячний м’яч»: Необхідно протримати повітряну кульку у повітрі якомога довше, б’ючи по ній руками, не дати їй впасти на землю. Перемагає команда, яка протримає повітряну кульку у повітрі довше за іншу.

1хв

чітко дотримуватися правил гри

 

 

- гра та естафета;

5хв30с

хвалити, залучити всіх учнів без натиску, попереджувати конфліктні ситуації між учнями, заохочувати, налаштовувати на позитивний лад

- підсумок, метод «Створення ситуації успіху»:

- навчилися дотримуватися правил, бо так бавитися безпечно;

- ми побачили, що кожен із нас може вигравати (і це приємно), а може і програвати (це трохи сумно);

- людина вважається сильною не тоді, коли вміє вигравати, а тоді коли з честю вміє програвати;

 - привітання переможців: поплескати для них в долоні, потиснути один одному руки і подякувати за гру тим, хто зазнав поразки та поплескати в долоні і їм.

1хв

отримати зворотну реакцію

III.Заключна частина уроку.

10хв

метод використання слова

1.Вправа на релаксацію.

3хв

метод «Релаксація для відновлення організму дітей»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

2.Підсумок:

 

3хв

отримати зворотну реакцію

інтерактивна технологія колективно-групового навчання: метод «Незакінчені речення»

інтеграція: мовно-літературна галузь

– Мені сподобалося… .

 

 

– Мені не сподобалося… .

 

 

– Я дізнався про… .

 

 

– Ми можемо досягнути спільно… .

 

 

3.Психологічна гра «Спіймай мій настрій»:

кому урок сподобався, посміхніться, «зніміть» посмішку зі свого обличчя долонькою та «киньте» своєму сусідові, якому не сподобався урок. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя.

2хв

метод «Психологічні настрої дітей для відновлення організму»

ігровий метод організації діяльності учнів

метод «Ігрова терапія»

інтеграція: соціальна і здоровязбережна галузь

4.Рефлексія: – Де зможете застосувати набуті знання, вміння та навички?

30с

розказати, нагадати, отримати зворотну реакцію

5.Оцінювання (вербальне).

30с

мотивація

6.Перехід до класу.

1хв

організовано, рух в парах, відстань 0,5м

 

Використана література:                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        1.Модельна навчальна програма для першого класу та навчально-методичні матеріали // авторський колектив під керівництвом Шияна Р. Б. – 2017 р.

2.Ура! Фізкульт-гра!   klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/7522/522732/blog_/files/ura_fizkult_gra_.pdf

docx
Додано
12 січня 2019
Переглядів
3642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку