Орієнтовне календарно-тематичне планування
до інтегрованого посібника Г. М. Сапун
«Українська мова та читання. У чотирьох частинах. Частина 4»
(за програмою Р. Б. Шияна)
№з/п |
Тема уроку |
Дата |
1. |
Стань успішним! Ліна Костенко. «Бузиновий цар». Словесне малювання. |
|
2. |
Бруно Ферреро «Дуб і Троянда». Визначення головної думки твору. Речення. Види речень за метою висловлювання та інтонацією. |
|
3. |
Головні та другорядні члени речення. Граматична основа речення. Підмет і присудок як головні члени речення. |
|
4. |
Зв’язок слів у реченні. |
|
5. |
З вільних інтернет-джерел «Як український емігрант добився успіху». Проєкт «Наші славні земляки». Написання слова кілометр. |
|
6. |
Однорідні члени речення. |
|
7. |
РЗМ. Складання есе «Я хочу бути успішною людиною». Написання слова урівно- важеність. |
|
8. |
З вільних інтернет-джерел «Ігри нескорених». Написання слова оптимізм. |
|
9. |
Розділові знаки в реченнях з однорідними членами. |
|
10–11. |
За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець мандрує по Вкраїні». Інсценізація уривків п’єси. |
|
12. |
За Тетяною Череп-Пероганич «Вітерець манрує по Вкраїні». Визначення основної думки п’єси. |
|
13. |
Узагальнення вивченого про речення. |
|
14. |
Діагностична робота. |
|
15. |
Резервний урок. |
|
16. |
РЗМ. Крилата (Любов Пікас) «У кожного свій талант». Написання твору з обґрунтуванням своєї думки. |
|
17. |
Земля стрічає квітами весну. Микола Лисич «Квітень». Тетяна Яблонська «На лісовій галявині» (репродукція). |
|
18. |
Текст. Повторення вивченого про текст. Олександр Копиленко «Сади цвітуть!» |
|
19. |
Ярема Гоян «Великдень». Роль слів у побудові тексту. |
|
20. |
Василь Сухомлинський «Шпак прилетів». Поділ тексту на частини. План. |
|
21. |
Анатолій Григорук «Сопілонька з калиноньки, ясенове денце». Вибірковий переказ тексту. |
|
22–23. |
Володимир Бондаренко «Сезон тиші». Складання тексту-міркування на основі про- читаного тексту. Написання слів по-перше, по-друге, по-третє. |
|
24–26. |
Сім’я для нас дорожча над усе. Марина та Сергій Дяченки «Летючий капелюх». Визначення реальних та фантастичних подій у тексті. Словесний опис фантастич- них персонажів. Складання запитань для інтерв’ю з фантастичними істотами. |
|
27. |
Розрізнення художніх та науково-популярних текстів. |
|
28. |
РЗМ. Лев Квітко «Бабусині руки». Опис зовнішності людини. Написання слова портрет. |
|
29. |
З вільних інтернет-джерел «День матері». Особливості тексту-есе. |
|
30. |
Віра Правоторова «З дідусем у зорельоті». Узагальнення вивченого про текст. |
|
31. |
Діагностична робота. |
|
32. |
Резервний урок. |
|
33–34. |
За Наталією Гуркіною «Родинна реліквія». Добір заголовків до частин. Вибірковий переказ. |
|
35. |
Повторення вивченого у 1-4 класах. Частини мови. |
|
36. |
З вільних інтернет-джерел «День вишиванки». Проєкт «День вишиванки». |
|
37. |
Діагностична робота. |
|
38. |
Микола Сингаївський «Що сказало сонце?». Узагальнення вивченого за рік. |
|
39–40. |
Резервні уроки. |
|