"Особливості реалізації філософії інклюзивної освіти в Бельгії"

Про матеріал
В презентації розкрито собливості інклюзивної освіти в Бельгії. Чинники, що мають бути враховані, якщо навчальний заклад здатний забезпечити освітні потреби учня . Перелік спеціальних закладів освіти у Бельгії для дітей з ООП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості реалізації філософії інклюзивної освіти в БельгіїВиконала Ткаленко Наталія асистент вчителя Шляхівського ЗПЗСО Бериславської міської ради

Номер слайду 2

Загальні відомостідержава у Західній Європі. На півночі омивається Північним морем. На суходолі межує: на півночі з Нідерландами, на сході – з Німеччиною та Люксембургом, на півдні – з Францією. Площа країни – 30 528 км², населення 11 161 600 осіб. Бельгія посідає одне з перших місць у світі. Столиця – Брюссель.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

«Закон про спеціальну освіту»Принципи 1) кожна дитина повинна відвідувати загальноосвітній навчальний заклад, а зачислення до спеціальної школи буде скоріше винятком, рішення щодо цього приймається на основі зовнішнього, незалежного від школи, всебічного аналізу; 2) оскільки спеціальна освіта спрямована на задоволення особливих потреб, виявлених в учнів, мають бути організовані вісім видів навчальних середовищ (закладів), котрі відповідають кожній особливій потребі.

Номер слайду 5

Служби психолого-медико-соціального супроводу дитини. Функції: Надання медичних, освітніх та соціальних послуг дітям з особливостями психофізичного розвитку; Переведення з одного навчального закладу в інший;Проведення корекційної роботи;Розроблення індивідуальних програм навчання;Надання консультацій батькам, школам тощо.

Номер слайду 6

Спеціальні заклади освіти у Бельгії для дітей з: фізичними розладами

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Чинники, що мають бути враховані, якщо навчальний заклад здатний забезпечити освітні потреби учня очікування батьків стосовно дитини та школи; здатність задовольнити потреби учня в навчанні, соціальному функціонуванні, спілкуванні та мобільності; здатність забезпечити дитині догляд, створення команди супроводу; здатність надати підтримку в школі та поза її межами; активне залучення батьків до консультування та прийняття рішень.

Номер слайду 9

Експериментально апробовані моделі спільного навчання дітей з особливими освітніми потребами разом зі своїми однолітками: школярі з порушеннями розвитку навчаються в масових школах, а психолого-медико-соціальний супровід їм забезпечують фахівці ПМС-центрів;учні з порушеннями відвідують заняття із загальноосвітніх предметів у масовій школі, а спеціальні, додаткові або корекційні заняття – у спеціальній школі;учні з порушеннями розвитку певний час навчального року навчаються у масовій школі.

Номер слайду 10

Індивідуальний навчальний план Детальний опис особливостей і потреб дитини Додаткова допомога, яку має одержувати дитина (в тому числі, хто її надаватиме, як часто та де саме)

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
9 листопада 2021
Переглядів
667
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку