Мета педради:показати в нетрадиційній формі творчий звіт кожного вчителя, який атестується, про свою роботу в міжатестаційний період; дати можливість кожному атестуючому в дружній обстановці розкрити себе як людину, як особистість; виховувати толерантне ставлення один до одного, бажання підтримати, заохотити, порадіти успіхам колеги
Перелік рекомендованих матеріалів щодо дотримання педагогічної етики працівників навчальних закладів Закон України «Про освіту» №1060-XII, із змінами вiд 11 червня 2008 - www.osvita.org.ua/pravo/law_00/part_1.html. Закон України «Про загальну середню освіту" від 13 травня 1999 року № 651-XIVhttp://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/651-14 «Положення про загальноосвітній навчальний заклад» Постанова Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 року № 946 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/778-2010-%D0%BFПостанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про загальноосвітній навчальний заклад» від 30 вересня 2009 р. N 1033. - http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1033-2009 «Типовий статут середнього загальноосвітнього навчально-виховного Закладу», наказ Міністерства освіти України від 5 серпня 1993 року № 292, п.59. Етичний кодекс українського вчителя. Проект. - www.experts.in.ua. Етика поведінки вихователя, вчителя - www.etica.in.ua/etika-povedinki-vihovatelya-v. Етичні цінності. - http://www.etica.in.ua/etichni-tsinnosti/Лист МОН № 1/9-382 від 29.07.14 року «Про особливу відповідальність педагогічних та науково-педагогічних працівників» -http://osvita.ua/legislation/other/42289/ Васянович Г. П. Педагогічна етика / Навчальний посібник. – «Академвидав», 2011. – 248 стор. - http://academia-pc.com.ua/product/262. Васянович Г. П. Вступ до філософії: навч. посіб. / Г П. Васянович. - Львів: Норма, 2001. - 216 с.
У руках учителя — найбільша з цінностей світу — людина. Учитель — дуже відповідальна професія. Учитель не має права на помилку, бо в його руках — душі його учнів. У той же час учитель — просто людина. Зі своїми радощами, печалями і проблемами. Він багатогранний і цікавий, добрий і суворий, справедливий і непідкупний. Звідки ж бере свої сили вчитель, щоб одночасно бути вихователем і педагогом, артистом і скульптором, батьком і матір’ю, щоб бути творцем дитячих душ? Який же він — творець-учитель?
{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}№п.п. Прізвище,ім’я,по- батькові Освіта та рік закінчення вузу Фах за освітою Рік проход-ження курсів. Рік та результати попередньої атестаціїНа яку категорію претендують1. Купар Світлана Василівна. Вища, Вчитель початкових класів2013 Вища категорія 2014 Підтверд-ження вищої категорії2. Корпош Тетяна Юріївна. Закінчена вища,2018 Вчитель початкових класів 2013 2013, 11-ий розряд. Присвоєння другої категорії 3. Данканич Світлана Федорівна. Вища, Кер.гуртка,Вч.художньоїкультури2017ІІ категорія 2014 Присвоєння першої категорії4. Білак Євгенія Іванівна Вища, 2017 Вихователь дошкільної групи-Не атестувалась. Присвоєннядругої категорії5. Лісіцкі Валентина Василівна середня спеціальна Вихователь дошкільної групи-Не атестувалась. Присвоєння присвоєння 10 розряду Список педпрацівників, що підлягають черговій атестації
Земля без праці щедро не зародить,Порожні зерна в колос не підуть.І сонце гордо тільки там лиш сходить, Де мудрі вчителі дітей ведуть. Учителю! Важка твоя робота. Орати й сіяти, полоти бур’яни. Та урожай побачити охота –Яка ж людина піде у світи?Дитина йде до школи – чисте поле: Посій що хочеш – виросте усе. Укинеш зерна злоби – зійдуть болемІ вітер їх далеко рознесе…Добра зернятка дуже вже дрібненькі, І сходять довго – треба їх глядіть. Але якщо зійдуть в малих серденьках, Не страшно тих дітей у світ пустить. То хто ж вони, колеги-педагоги,Що вибрали професію святу?Вони ступили на важку дорогу,Вони щодня в майстерності ростуть. Художник голки, пензля а чи слова,Професор такту, майстер до сердець. Освітлює знанням усе довкола. Учитель – то достойний знань вінець.
Молитва вчителя Господи! Ти хто вчив нас, прости, що я вчу, що ношу звання Учителя, як Ти носив. Дай мені єдину любов - любов до школи. Учителю, зроби моє старання постійним, а розчарування - минущим. Вирви з душі моєї бажання помсти, яка все ще турбує мене, коли мене ранять. Нехай не печалить мене непорозуміння, не ранить безпам'ятність моїх учнів, яких я вчила. Друже мій ! Дай мені можливість виховати ученицю, яка б пішла моїми стопами та продовжила б мою справу. Будь зі мною. Підтримуй мене. Часто, дуже часто поруч зі мною не було нікого, крім Тебе. Дай мені простоту і дай мені глибину: врятуй мій кожний урок від пустоти. Дай мені сили позбавитись своїх переживань, коли я ввійду вранці до класу. Нехай моя рука буде легкою, коли я караю, і ласкавою, коли я спрямовую. Нехай мені болить, коли я караю. Зроби так, щоб мою школу я не перетворила на Храм Духовності. Нехай порив мого ентузіазму зігріває моїх учнів...