Перетворення виразів, які містять знак кореня n - го степеня. Дії над коренями

Про матеріал
Тема: Перетворення виразів, які містять корені n-го степеня. Дії над коренями Мета: - закріпити навички учнів при використанні властивостей кореня n-го степеня; - ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при використанні формул скороченого множення; - розвивати вміння застосовувати свої знання в новій ситуації; - виховувати самостійність при розв’язанні вправ.
Перегляд файлу

Урок №1

Тема: Перетворення виразів, які містять корені n-го степеня. Дії над коренями

Мета:

-          закріпити навички учнів при використанні властивостей кореня n-го степеня;

-          ліквідовувати прогалини в знаннях учнів при використанні формул скороченого множення;

-          розвивати вміння застосовувати свої знання в новій ситуації;

-          виховувати самостійність при розв’язанні вправ.

Тип уроку:

Хід уроку:

I Організаційний етап

II Перевірка д\з

Відповісти на запитання учнів із д\з.

III Актуалізація знань

Повторити вивчений матеріал про корінь n-го степеня, означення і властивості (1-2 хв. можна брати консультацію в учнів класу, вільно пересуваючись по класу). Відтворити і пам’яті головне ( істотне) по даному питанню.

IV Алгебраїчний диктант (контроль базових понять і умінь)

  1.       Коренем n – го степеня з числа а називається …
  2.       Корінь n – го степеня з числа завжди існує, якщо …
  3.       Корінь парного степеня існує з …
  4.       Арифметичним коренем n – го степеня з числа називається …
  5.       Записати властивості кореня n – го степеня.
  6.       Порівняти: 1) і ;          2) і 3;       3) і ;       4) і 1;        5) і        6) і ;        7) 1 і .
  7.       Визначте знак виразу: 1) - 1;       2) - 1;      3) – 5;     4) - .

Самоконтроль результатів ( порівняти свої відповіді з підручником)

За кожне правильне завдання можна одержати 0,5 б. Максимальна оцінка 11 б.

V Закріплення знань і вмінь

Розв’язування вправ із підручника III в. сторінка 85 ( по рівнях)

Тренувальні вправи ( індивідуальна робота).

Учні самі вибирають  вправи того чи іншого рівня. Кожен може одержати консультацію в учнів – консультантів або вчителя.

Середній рівень ( до 6б. ) №70, 71 (1-6), 74, 77, 79, 82 (1-2).

Достатній рівень ( до 9 б. ) №71 (7-9), 72, 73, 75, 82 (3-6), 83, 84.

Високий рівень ( до 12 б. ) №78, 80, 81, 86, 87.

 

 

docx
Додав(-ла)
Шульга Наталія
Додано
19 жовтня 2023
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку