ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМОЇ І ПЛОЩИНИ. ОЗНАКА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНОСТІ ПРЯМОЇ І ПЛОЩИНИ

Про матеріал
Матеріал для вивчення учнями (здобівачами освіти) у 10 класі. Зв'язок математики 9геометрії) і професії "Електрозварник ручного зварювання".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перпендикулярність прямої і площини. Ознака перпендикулярності прямої і площини

Номер слайду 2

Мета. Сформулювати поняття прямої перпендикулярної до площини, ознайомитися з ознакою перпендикулярності прямої і площини,застосувати перпендикулярність у сьогодені .

Номер слайду 3

Актуалізація опорної навчальної інформації(повторення попереднього матеріалу) Пройти тести на платформі «На урок» . Тема « Аксіоми стереометрії. Взаємне розміщення прямих і площин у просторі» https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3804217 Повторення попереднього матеріалу

Номер слайду 4

Актуалізація опорної навчальної інформації(повторення попереднього матеріалу) «Перезавантаження мозку»

Номер слайду 5

Професія«Електрозварник ручного зварювання»

Номер слайду 6

Пригадайте! Розташування прямих на площиніСаβ𝛽 β {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Прямі, які мають спільну точку. Прямі, які не мають спільну точкуab. C𝑎∩𝑏=𝐶 ab. C𝑎∩𝑏=𝐶𝑎⊥𝑏 ab𝑎∥𝑏 Прямі , які перетинають під прямим кутом, називають перпендикулярними. Пригадайте! Розташування прямих на площиніПригадайте! Розташування прямих на площині

Номер слайду 7

Розташування прямих у просторіСаβ𝛽 β НЕ ЛЕЖАТЬ В ОДНІЙ ПЛОЩИНІ ПРЯМІ a і b. ЛЕЖАТЬ В ОДНІЙ ПЛОЩИНІПЕРЕТИНАЮТЬСЯaba ∩𝑏 ПАРАЛЕЛЬНІaba  ∥𝑏 МИМОБІЖНІa. Cb𝑎∸b Розташування прямих у просторі

Номер слайду 8

Пригадайте матеріал, який вивчали на спецпредметах. Як розташовані ці матеріали? Як називаються такі з’єднання? зварне; заклепкове; клейове. Пригадайте матеріал, який вивчали на спецпредметах.

Номер слайду 9

Пригадайте матеріал, який вивчали на спецпредметах. Як розташовані ці матеріали? Як називаються такі з’єднання? а – стикові; б – накладні; в – кутові; г – таврові. Пригадайте матеріал, який вивчали на спецпредметах.

Номер слайду 10

Пряма перпендикулярна до площини. Саβ𝛽 β Пряма називається перпендикулярною до площини, якщо вона перетинає цю площину, та перпендикулярна до кожної прямої, що лежить у цій площині і проходить через точку перетину.βcab Пряма перпендикулярна до площини

Номер слайду 11

Теорема (ознака перпендикулярності прямої і площини)Якщо пряма, яка перетинає площину, перпендикулярна до двох прямих цієї площини , що проходять через точку перетину , то вона перпендикулярна до площини.β асb. F b ∩ c = F a ⊥ b a ⊥ c  ⇒𝑎⊥𝛽 Теорема (ознака перпендикулярності прямої і площини)

Номер слайду 12

Наслідок з теореми про ознаку паралельності прямої і площини. Пряма, що перпендикулярна до двох прямих, які перетинаються, перпендикулярна до площини, яка проходить через ці прямі. 𝑎⊥𝑏, 𝑎⊥𝑐 ;𝑏∩𝑐=𝐹;𝑎, 𝑐 ⊂𝛽;⟹𝑎⊥𝛽. Наслідок з теореми про ознаку паралельності прямої і площини

Номер слайду 13

Задача №1 На малюнку зображено куб. Яке розташування площини АВС і прямих :1)ВВ1 ; 2)С1 С. Розв’язання.

Номер слайду 14

На малюнку зображено куб. Яке розташування площини АВС і прямих :1)ВВ1 ; 2)С1 С. Розв'язання. Задача №1

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Не хочу літа, хочу перемоги., хочу перемоги. Простих занять, мелодії вітрів. Без сліз, без нервів, жити без "тривоги"І щоб родинний вогник завжди грів.. Без сліз, без нервів, жити без "тривоги"І щоб родинний вогник завжди грів. Наше сьогодення

Номер слайду 16

Виготовляємо протитанкові захисні споруди (протитанкові Їжаки). Для цього візьмемо матеріал – кутик ,100×100 мм, довжина якого 1500 мм, товщиною 5 мм. Скільки прихваток та швів необхідно використати для виготовлення однієї споруди.  Задача №2 Розв'язання. Задачу розкладемо на кроки.1. Зробити макет « їжака » з бумаги.2. Проанулізуємо першу кількість операцій.3. Порахувати кількість кутових швів.4. Обчислити кількість з'єднань необхідних для виготовлення виробу.

Номер слайду 17

Виготовляємо протитанкові захисні споруди (протитанкові Їжаки). Для візьмемо матеріал – кутик ,100×100 мм, довжина якого 1500 мм, товщиною 5 мм. Скільки електродів необхідно використати для виготовлення однієї споруди, якщо відомо, що на кожну операцію(дію) потрібно 1 електрод.  Задача №21. Виконали макет «їжака» з бумаги. Отримали три взаємно перпендикулярні прямі.2. Для отримання конструкції необхідно зробити 3-4 «прихватки». Пояснення аксіом геометрії.3. Кількість кутових швів –12.4. Кількість з'єднань необхідних для виготовлення виробу: 12+4=16.

Номер слайду 18

«Перезавантаження мозку»

Номер слайду 19

Тривимірна система координат. Розділ геометрії «Вектори»

Номер слайду 20

Завдання №1 Яким граням прямокутного паралелепіпеда 𝐴𝐵𝐶𝐷𝐴1𝐵1𝐶1𝐷1перпендикулярна пряма :  

Номер слайду 21

Завдання №2 АВСА1 В1 С1 − прямокутна трикутна призма. Які з тверджень є правильними?    

Номер слайду 22

Завдання №3 АВСDА1 В1 С1𝐷1 − похиа призма , в основі якої лежить квадрат. Які з тверджень є правильними?    1) 𝐴𝐴1⊥𝐴𝐵𝐶𝐷 ні2)𝐴𝐵 ⊥𝐵𝐵1𝐶1𝐶 ні3) AA1∥DD1 так

Номер слайду 23

Лист самооцінки  Лист самооцінки Прізвище, ім’я ____________________ мені було складнопотрібна була допомогавсе зрозуміло оцінка за тест    новий матеріал   задачі   завдання   оцінка Вашої роботи на уроці 

Номер слайду 24

pptx
Пов’язані теми
Геометрія, 10 клас, Презентації
До підручника
Геометрія (академічний рівень) 10 клас (Бурда М.І., Тарасенкова Н.А.)
Додано
29 січня 2023
Переглядів
403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку