Предмет: Вступ до історії України та громадянської освіти (5 клас НУШ)
Вчитель: Чуб І.М., спеціалізована школа №254
Підсумкова робота
по розділах: Дослідження суспільства та історії. Інформація. Історичні джерела.
-
Перерахуйте властивості інформації:
-
Повнота
-
Достовірність
-
Своєчасність
-
Корисність
-
Зрозумілість
-
Назвіть, яких історичних джерел не вистачає в переліку:
-
Речові
-
Аудіо, фото, кіно, відео документи
-
Етнографічні
-
Мовні
-
…….
-
…….
-
Встановіть відповідність (з’єднайте стрілочками):
-
Бібліотека архіваріус
-
Музей екскурсовод
-
Архів бібліотекар
-
Люди для обробки інформації використовують інформаційні технології. Перерахуйте їх:
-
Вузликове письмо
-
Піктографія
-
Ієрогліфічне письмо
-
Абеткове письмо
-
Які функції виконують Історія та Історія України? (перерахуйте)
-
Пізнавальна
-
Виховна
-
Практична
-
Світоглядна
-
Продовжіть ланцюжок:
Передумови причини привід подія, явище, процес, …..
-
Напишіть століття римськими цифрами: 3 – ІІІ ст., 8 – VIII ст., 9 - … , 4 - … , 14 - …, 17 - …, 19 - …, 20 - … .
-
Розв’яжіть історичну задачу:
Скіфи у 512 році до н.е. перемогли перського царя Дарія І під час його походу в Північне Причорномор’я. Скільки років тому це відбулося?
-
Які особливості має історична карта? (перерахуйте)
-
Позначають території держав
-
Позначають місця розселення народів
-
Вказує на розвиток історичних подій
-
Містить ілюстрації
-
Має легенду
-
Які назви використовують при позначенні першої держави, від якої походить Україна? (оберіть правильний варіант)
-
Русь
-
Куявія
-
Русь-Україна
-
Київське князівство
-
Київська держава
-
Київська Русь
-
Перерахуйте Права дитини:
-
Право на захист
-
Право на медичну допомогу
-
Право на відпочинок
-
Право на навчання
-
Право на сім’ю
-
Право на інформацію
-
Право на ім’я та громадянство
-
Назвіть сторони булінгу.