Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р. (сімейна форма здобуття освіти)

Про матеріал
Підсумкова робота за ІІ семестр 2022 - 2023 н.р. з зарубіжної літератури 5 клас НУШ за тематичними блоками "Слухаємо голоси природи", "Сила творчої уяви", "У вирі захопливих пригод" складена у вигляді 24 тестових завдань (0,5 б. за одну правильну відповідь). Призначена для п'ятикласників та педагогів у якості підсумкової роботи для учнів сімейної форми здобуття освіти. Відповідає змісту модельної програми "Зарубіжна література 5 - 6 кл. для закладів загальної середньої освіти (автори: Ніколенко О. та ін.).
Перегляд файлу

Підсумкова робота

за ІІ семестр 2022 – 2023 н.р.

Предмет: Зарубіжна література

Здобувача освіти 5-Б класу (сімейна форма здобуття освіти)

___________________________________________________

    Прізвище, ім'я

Кількість балів за кожну правильну відповідь - 0,5 бала.

"Слухаємо голоси природи", "Сила творчої уяви",

"У вирі захопливих пригод"

1. Обсмаленою кішкою Джунглів Мауглі називає:

  1. Шер-Хана;
  2. Багіру;
  3. Табакі.

2. "… він стане в пригоді скрутної хвилини, бо ніхто не може увесь свій вік бути на чолі Зграї". Кого мала на увазі Багіра:

  1. Мауглі;
  2. Акелу;
  3. Балу.

3. Який із перерахованих законів не є Законом Джунглів:

  1. ніякої милості тому вовку, що вб'є вовченя;
  2. Закон Джунглів у крайніх випадках не забороняє полювати на Людину;
  3. каяття не рятує від кари.

4. "Керуй нами знову, . . . , бо нам остогидло це беззаконня і ми хочемо знову бути Вільним Племенем!" Ім'я якого з літературних персонажів пропущене:

  1. Сірий Брат;
  2. Шер-Хан;
  3. Людське дитинча.

5. Невловимого Лобо до загибелі призвела:

  1. необережність;
  2. слабкість;
  3. любов і відданість.

6. Оповідання Е. Сетона-Томпсона "Лобо – володар Курумпо" є своєрідним закликом до (вкажіть помилковий варіант):

  1. співчуття й милосердя щодо тварин;
  2. справедливого покарання за ту шкоду, якої вони завдають фермерам;
  3. розуміння звичок і поведінки тварин.

7. Чого не дозволяв собі жоден вовк-самець по відношенню до ватажка, ризикуючи накласти життям:

  1. йти попереду ватажка;
  2. їсти найсмачніший шматок;
  3. визначати територію полювання.

8. У цьому творі герої показали приклад турботи про родину і про людей похилого віку, яких ніколи не можна полишати, які б дивовижні можливості не відкривало життя:

  1. "Пригоди Тома Соєра;
  2. "Чарлі і шоколадна фабрика";
  3. "Полліанна".

9. Віллі Вонка обрав Чарлі переможцем і продовжувачем своєї справи, бо саме він був:

  1. відповідальним, дисциплінованим, турботливим;
  2. зазнайкуватим, любив своїх дідусів і бабусь, подільчивим;
  3. вихованим, егоїстичним, розважливим.

10. "Я знала, що . . . . . знайде Золотого квитка, - сказала його мати журналістам. – Він щодня з'їдає стільки шоколадних цукерок, що було б просто неймовірно, якби він його не знайшов". Про кого йде мова:

  1. Майк Тіві;
  2. Чарлі Бакет;
  3. Август Глуп.

11. Хто з дітей, які прийшли на фабрику містера Вонки, не звик, хоч у чомусь, чути відмову від батьків:

  1. Віолета Борегард;
  2. Верука Солт;
  3. Майк Тіві.

12. У цьому творі мова йде про таємничу атмосферу Різдва, про новорічні мрії та їх здійснення:

  1. "Полліанна";
  2. "Комета прилітає";
  3. "Лускунчик і Мишачий король".

13. На який подарунок від хрещеного Дросельмаєра напередодні кожного Нового року з нетерпінням очікували Фріц і Марі:

  1. на годинник;
  2. на цукерки;
  3. на якусь особливу іграшку.

14. Марі одразу під ялинкою вподобала "маленького чоловічка, що стояв тихо й скромно, немов спокійно чекав, коли надійде його черга". Що її приваблювало в ньому:

  1. в нього було на диво добродушне обличчя;
  2. тісний, лубкий дерев'яний плащ та шапочка, наче у рудокопа, які дуже йому пасували;
  3. він був вельми вродливий.

15. "Худорлява дівчинка в сукенці у червону клітинку, брилику і з двома грубенькими світло-жовтими косами, що звисали на спині". Це портрет:

  1. Ненсі;
  2. Полліанни;
  3. Міллі Сноу.

16. Який найцінніший спадок від батька привезла з собою до тітки Полі Полліанна:

  1. сукню;
  2. книжки;
  3. милиці.

17. - "Взагалі, мені більше подобаються червоні, а не рожеві гвоздики.

- Але це не має значення: все одно до ночі вони зів'януть. Але я гадаю, що ви з цього приводу зрадієте, - засміялася Полліанна, - адже тоді ви щодня зможете їх міняти". Цей діалог можна сприймати як:

  1. невихованість Полліанни;
  2. нездатність до співчуття;
  3. так звану "гру в радість".

18. "Гра в чекання", яка почалася у Белдінгсвілі, пов'язана з:

  1. очікуванням на весілля доктора Чилтона і тітки Полі;
  2. одужанням Полліанни після аварії;
  3. усиновленням Джиммі Біна.

19. Яка з наведених рис не притаманна Тому Соєру:

  1. наявність гарних організаторських здібностей;
  2. бажання принижувати людей;
  3. шляхетність душі, романтичність.

20. Яким чином розбагатіли Том і Гек:

  1. успадкували чималу суму грошей;
  2. знайшли скарб у печері;
  3. індіанець Джо дав хлопцям грошей, щоб вони тримали у таємниці його злочин.

21. Що було найнестерпніше для Тома у його стосунках з тітонькою Полі:

  1. коли вона плакала;
  2. коли вона змушувала його працювати;
  3. коли вона його відчитувала.

22. Що понад усе в житті любить Мумі-троль:

  1. подорожі;
  2. солоденьке;
  3. свою домівку.

23. Що, на думку Туве Янсон, може врятувати Землю, якій загрожують глобальні катастрофи:

  1. помірна підприємницька діяльність;
  2. любов, дружба і порозуміння;
  3. не втручання в природу і її закони.

24. Яке ім'я з'явилося у небезпеки ("Комета прилітає"):

  1. метеорит;
  2. землетрус;
  3. комета.
docx
Додано
15 травня 2023
Переглядів
5802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку