Підсумковий урок 5 клас

Про матеріал
Урок - узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Урок містить яскраві, наочні приклади, жартівливі, близькі і зрозумілі за змістом дітям цієї вікової категорії задачи зі знайомими мультяшними героями, інтерактивні завдання, наповнені цікавою та корисною інформацією з інших областей знань. Урок яскравий, інтерактивний, проходить легко і невимушено, охоплює майже всі теми 5-го класу. До уроку записане відео на YouTube, що дозволяє переглядати матеріал самостійно (наприклад, під час дистанційного або індивідуального навчання).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитися можна тільки весело. Щоб перетравлювати знання, треба поглинати їх з апетитом… Анатоль Франц урок - узагальнення закріплюємо знання та розважаємось разом!

Номер слайду 2

Країна натуральних чисел Вас вітає

Номер слайду 3

пригадаємо разом:{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}натуральні числанайменше натуральне числонайбільше натуральне число3; ½; 0,05; 786; 0; ¾; 7,9числа, якими користуються при лічбіодинне існує!3 та 786

Номер слайду 4

пригадаємо разом: 5530003025

Номер слайду 5

координатний промінь

Номер слайду 6

Координатний промінь0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 х. Початок відліку. Одиничний відрізок. Додатний напрямок. Координатний промінь

Номер слайду 7

Працюємо разом:0 1 х А В С Д Е0 3 х R S P K В ( ); С ( ); Д ( ); Е ( ) R ( ); S ( ); Р ( ); K ( )337788101066121221212727

Номер слайду 8

кути Види кутів Вас вітає пташина математика. Пам’ятаєшь?

Номер слайду 9

гострий куткут, менший ніж 90°50°60°30°

Номер слайду 10

тупий куткут, більший ніж 90°160°150°110°

Номер слайду 11

90° прямий куткут, що дорівнює 90°90°90°

Номер слайду 12

розгорнутий кут кут, що дорівнює 180°180°180°

Номер слайду 13

спробуємо разом:{7 DF18680-E054-41 AD-8 BC1-D1 AEF772440 D}Величина кута. Вид кута120°40°180°78°4°179°90°тупийгострийрозгорнутийгострийгострийтупийпрямий

Номер слайду 14

Дробові Пр. ЕмудростіЗвичайні дроби та дії з ними1328 111 Вас вітають

Номер слайду 15

Правило додавання: щоб додати дроби з однаковими знаменниками, треба додати їх чисельники і суму записати в чисельнику, а знаменник залишити той самий.

Номер слайду 16

Виконайте додавання: Правильний дріб. Неправильний дріб. Правильний дріб. Неправильний дріб

Номер слайду 17

Правило віднімання: щоб відняти дроби з однаковими знаменниками, треба від чисельника зменшуваного відняти чисельник від’ємника і різницю записати в чисельнику, а знаменник залишити той самий.

Номер слайду 18

Виконайте віднімання: Правильний дріб. Правильний дріб. Правильний дріб. Правильний дріб

Номер слайду 19

3/5 + 2/5=3/7 – 2/7 =1 - 5/9 =9/4 – 1/4 =4/5 + 1/5 =2/3 – 1/3 =4/9 + 4/9 =7/2 + 5/2 =4/3 – 1 = 8/911/74/91/31261/3

Номер слайду 20

 прочитала за два дніЗа перший день Оксанка прочитала книжки, а за другий день - книжки. Яку частину книжки Оксанка прочитала за два дні? А яку частину книжки залишилось прочитати?залишилось прочитати. Розв’яжи задачу:

Номер слайду 21

  розв’яжи рівняння:

Номер слайду 22

Дробові Пр. Емудростідесяткові дроби та дії з ними0,125 Вас вітають0,750,750,250,1

Номер слайду 23

Правила додавання та віднімання десяткових дробів: Під час додавання і віднімання десяткові дроби записують «стовпчиком» один під одним так, щоб кома була під комою. Далі виконуємо дію так, як і з натуральними числами, не звертаючи уваги на коми. В одержаній сумі (або різниці) кому ставимо під комами доданків (або комами зменшуваного і від’ємника).34,5 +12,1 =34,512,146,6+14,6 - 8,1 =14,6 8,1 6,5_87,9 – 52,2 =87,952,235,7_931,65 + 12,34 =931,65 12,34943,99

Номер слайду 24

  знайди значення виразу:1) (93,12 + 4,5) – (57,1 + 0, 9) – (23,7 + 5,3) =2) (30,12 + 0,88) – (7,3 + 1,7) – (2,15 + 5,5) = 97,62 58 29 10,62 31 9 7,65 14,35

Номер слайду 25

Розв’яжи задачу: У першому ящику було 12,7 кг яблук, що на 3,9 кг більше, ніж у другому. У третьому ящику було на 5,3 кг менше, ніж у першому і другому разом. Скільки кілограмів яблук було у трьох ящиках разом? Результат округліть до цілих. Розв’язання:5) 37,7  38 (кг)Відповідь: у трьох ящиках разом 38 кілограмів яблук1) 12,7 – 3,9 = 8,8 (кг)у другому ящику2) 12,7 + 8,8 = 21,5 (кг)у двох ящиках разом3) 21,5 – 5,3 = 16,2 (кг)у третьому ящику4) 21,5 + 16,2 = 37,7 (кг)у трьох ящиках разом

Номер слайду 26

  розв’яжи рівняння: 5,35 + х = 78,95 67,09 - х = 33,6 х = 73,6 х = 33,49

Номер слайду 27

Правила множення десяткових дробів: ЩОБ ЗНАЙТИ ДОБУТОК ДВОХ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ, ТРЕБА:перемножити десяткові дроби як натуральні числа, не зважаючи на коми;відокремити комою стільки цифр праворуч, скільки їх стоїть після коми в обох множниках разом. ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВЩоб помножити десятковий дріб на 10; 100; 1000; 10000;…, можна в цьому дробі перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки нулів має число, на яке множимо. Щоб помножити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001; 0,0001;…, можна в цьому дробі перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки цифр стоїть після коми в числі, на яке множимо.

Номер слайду 28

27,4 0,63 822164417262х1 цифра2 цифри1+2=3 цифри,

Номер слайду 29

1,27 3,5 = 4 44512,7 0,2 = 2 5412,7 0,003 = 0 03815,427 100 = 542 71,7 1000 = 1700127,4 0,001 = 0 12740,127 0,01 = 0 00127●●●, 0●

Номер слайду 30

Правила ділення десяткових дробів: ЩОБ ПОДІЛИТИ ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ НА НАТУРАЛЬНЕ ЧИСЛО, ТРЕБА:виконати ділення, не зважаючи на кому в діленому;у частці поставити кому тоді, коли закінчиться ділення цілої частини. Якщо ціла частина діленого менша від дільника, то в частці треба поставити О цілих!ЩОБ ЗНАЙТИ ЧАСТКУ ДВОХ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ, ТРЕБА:в діленому і дільнику перенести коми праворуч на стільки знаків, скільки їх є в дільнику після коми;продовжити за правилом ділення дробу на натуральне число. ОСОБЛИВІ ВИПАДКИ ДІЛЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВЩоб поділити десятковий дріб на 10; 100; 1000; 10000;…, можна в діленому перенести кому ліворуч на стільки цифр, скільки нулів містить дільник. Щоб поділити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001; 0,0001;…, можна в діленому перенести кому праворуч на стільки цифр, скільки цифр містить дільник після коми.

Номер слайду 31

6,2 : 2 = 3 112,09 : 3 = 4 03505,25 : 5 = 101 050,127 : 10 = 0 012712,7 : 100 = 0 1271,27 : 0,1 = 12 726,87 : 0,001=26870 ,

Номер слайду 32

  знайди значення виразу:1). (3,12 + 4,58) : (0,7 + 0,4) (2,7 – 1,5) =2). (6,12 + 0,16) : (5,3 – 5,28 ) (7,5 – 7,4) = 7,7 1,1 1,2 8,4 6,28 0,02 0,1 31,4●●

Номер слайду 33

Розв’яжи задачу: У першому ящику було 32,8 кг цукерок, що у 4 рази більше, ніж у другому. У третьому ящику було у 2,5 разів більше, ніж у другому. У четвертому ящику - п’ята частина від кількості цукерок, що лежать у першому, другому та третьому ящиках разом. Скільки кілограмів цукерок було у четвертому ящику? Розв’язання: Відповідь: у четвертому ящику було 12,3 кілограма цукерок1). 32,8 : 4 = 8,2 (кг)у другому ящику3). 32,8+8,2+20,5 = 61,5 (кг)у трьох ящиках разом2). 8,2 2,5 = 20,5 (кг)у третьому ящику●4). 61,5 : 5 = 12,3 (кг)у трьох ящиках разом

Номер слайду 34

  розв’яжи рівняння: 65,39 : х = 5,03 х : 2,5 = 0,04 х = 5,03 х = 0,1

Номер слайду 35

0,2650,949423,5401,20,4 + 5,8 : 1,2 - 4,06 100 ● : 4 +16,5 0,03● - 0,8 30 ●12 Молодці! Як завжди отримали

Номер слайду 36

Відсоткові казочки

Номер слайду 37

Відсотком (процентом) називають одну соту частину числа1% = 0,01 = 1/100 Щоб знайти відсоток від число, потрібно :поділити число на 100;помножити отриманий результат на кількість відсотків. Щоб знайти число за його відсотком, потрібно :поділити число на кількість відсотків;отриманий результат помножити на 100. 5% = 0,05 = 5/100 8% від 300: 300:100 8 = 24●4 становить 80% числа : 4:80% 100 = 5●

Номер слайду 38

Біля лісу у хатині Дід і баба проживали. От якось одної днини Смачненького забажали. Баба тісто замісила Та медком підсолодила Колобок спекла духмяний, Круглобокий та рум’яний. Стало дідові цікаво: «Скільки меду ти поклала?» Баба каже : «Не бурчи, Сядь до столу й полічи. Маса вся аж 300 грам, 5% меду там». «Бабо, та ти що, жартуєш?» «Як полічиш, то скуштуєш!» Давайте допоможемо дідові дізнатися масу меду в Колобкові. ? Розв’язання:300 : 100 = 3 (г) – 1%3 ∙ 5 = 15 (г) Відповідь: 15 грам меду.

Номер слайду 39

Колобок був ще гарячий, Та така вже в нього вдача – З підвіконня він звалився І стежкою покотився. Раптом Зайчик скік та скок: - Ти куди це, Колобок? - На прогулянку біжу. Довга стежка ця? - Скажу. Та не просто, а в задачі, Розв’яжи, ти ж не ледачий! 40 метрів ти пробіг (хоч немає в тебе ніг) – 5% це від шляху, Що до лісу йде від хати. Шлях до лісу – сам скажи! Скажеш – далі йди гуляй, Ні – то з’їм тебе і край. Діти, давайте допоможемо Колобкові обчислити довжину стежки від хати до лісу. ? Розв’язання:40 : 5 = 8 (м) – 1%8 ∙ 100 = 800 (м) Відповідь: шлях до лісу - 800 метрів.

Номер слайду 40

Колобок знов покотився – Біля лісу зупинився. Бачить: білка, що надбає – У комору те складає. Треба 800 горіхів (взимку їсти, не для втіхи), Білка їх вже 200 має І у Колобка питає: - Колобок, веселий друже! - Ти в відсотках, кажуть, дужий. Знати точно я бажаю: Це ж який відсоток маю Я горіхів? Підкажи! Точну відповідь скажи. Допоможіть Колобкові розв’язатизадачу від Білочки. ? Розв’язання:200 : 800 = 0,250,25 ∙ 100 = 25 (%) Відповідь: 25 відсотків.

Номер слайду 41

Ось вже в лісі Колобок. Кущик, деревце, пеньок, Зеленіє скрізь трава, А в дуплі сидить Сова. - Стій, кругленький, не котись, Маю вправи я, дивись! Ти їх швидко розв’яжи, А тоді собі біжи! Треба врятувать дружка, запального Колобка! 2% від 2005% від 4008% від 30050% від 320% від 1025% від 42% від 4010% від 73% від 10420240,8121,50,70,3

Номер слайду 42

Середнє арифметичне Середнє значення величин

Номер слайду 43

{0505 E3 EF-67 EA-436 B-97 B2-0124 C06 EBD24}4 кг6 кг20 кг18 кг12 кг60 см20 см4 дм8 дм50 см35 год25 год12 год480 хв20 год10 м8 м2 м400 см6 м3,2 хв16,8 хв0,25 год300 сек10 хв. Вага серця жирафа. Довжина язика жирафадо 20 годин на день жирафи присвячують такому захоплюючому заняттю як їжа. Зріст жирафа Жирафи сплять від 10 хвилин до 2 годин на добу!Середнє арифметичне: Молодці!!!

Номер слайду 44

Підведення підсумків року: Я дізнався. Я навчився. Я здивувався. Я запам’ятав. Я знайшов. Я вирішив. Я пригадав. Я собою пишаюсь. Я намагався. Я… До зустрічі у 6-му класі!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Пронтенко Лідія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Візіренко Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Борщевська Лариса
    Щиро дякую за Вашу працю. Презентація - чудова!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бовкун Олена Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
28 травня 2021
Переглядів
3738
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку