План індивідуальної роботи вчителя початкових класів під час карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи вчителя початкових класів під час карантину. З відпрацюванням навантаження, та самоосвіта.
Перегляд файлу

                      Індивідуальний план роботи під час карантину

                                       (13.03.2020 – 11.05.2020)

            вчителя  початкових  класів      Кумпан Інеси Петрівни

 

п/п

 

Дата

 

                         Зміст роботи

 

Час роботи

 

         Завдання для   

       опрацювання

 

1.

13.03.20.

1.Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі) з предмета:

  1. Я досліджую світ - 2 клас.
  2. Українська мова - 2 клас.
  3. Математика - 2 клас.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3.Участь у вебінарі « Використання  он-лайн  тестів для організаці дистанційного навчання в умовах карантину». (Всеосвіта)

 

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00 -13.00

 

 

 

 

 

13.00- 13.45

 

 

 

 

 

 

14.00-15.00

 

 

1. ЯДС ст.96-97 Тема: Як природа допомагає  людям створити винаходи»
відповіді  на запитання, робота у зошиті .
2. Математика:
– за підручником  С. Скворцова , с.95  №4 Тема: Досліджуємо задачі . Обчислення значень  виразів

Українська мова:
– повторити “Дієслово”, виконати вправу 330 на ст.91,

 

2.

16.03.20.

1.  Розробка  та упорядкування завдань для учнів 2 класу  на період карантину.

2.   Розміщення на шкільному сайті завдань для учнів 2 класу на період карантину.

 

3. Онлайн консультація для батьків  2 класу  ( Навчання в дистанційній формі.

4. Самоосвітня діяльність

Опрацювання нового Закону «Про освіту».

 

9.00 – 10.00

 

 

 

 

 

10.00 -13.00

 

 

13.00- 13.45

 

 

 

13.45-15.00

 

1. ЯДС ст.97
відповіді на запитання, робота у зошиті .
2. Математика:
– за підручником  С. Скворцова , с.96  №4 Тема: Досліджуємо задачі . Обчислення значень  виразів

. Українська мова:
– повторити “Дієслово”, виконати вправу 330 на ст.91,

 

3.

17.03.20.

1. Робота  зі  шкільною документацією.(Підготовка до оформлення свідоцтв досягнень учнів 2 класу)

 

2. Підготовка матеріалів до занять з (НУШ)

 

3.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань учнів.

 

4. Онлайн консультація для батьків

 

5. Самоосвіта.. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»

9.00 –10.00

 

 

 

 

 

10.00 –11.30

 

 

 

11.30 – 13.20

 

 

 

13.20 – 13.50

 

 

14.00-15.00

сертифікат

 1.Перегляд відео https://youtu.be/BirCrL_XKQ0

1. ЯДС ст.98
відповіді на питання, робота у зошиті .
2. Математика:
– за підручником  С. Скворцова , с.97

 

 

4.

18.03.20.

1. Перевірка  робіт  дистаційно.

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета:

1)українська мова 2 клас;

2) українське літературне читання

 

2.  Розробка  та упорядкування завдань для учнів 2 класу  на період карантину

 

3. Розміщення завдань для учнів 2класу( соціальна мережа Viber)

 

4. Індивідуальні консультації для учнів 4 класу  в онлайн – режимі.

 

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі»

9.00 -10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

10.00 – 11.00

 

 

 

 

11.00-  12.30

 

12.30-  13.00

 

14.00-15.30

 

сертифікат

1. Українська мова:
Узагальнення знань  за темою «Частини мови» впр. 325
2. Літературне читання:
– прочитати вірш  Л. Костенко «Вночі за вовчими ярами» дати відповіді на запитання с.80-81

 В.Сухомлинський «Жайворонок сонечку допомагає»

Дизайн і технологія: «Виготовлення моделі планера.»

5.

19.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2. Перегляд онлайн-трансляції із заступницею Міністра освіти і науки Любомирою  Мандзій  «Про організацію роботи вчителів під час карантину».

 

3. Дистанційна онлайн- консультація для батьків 2-Акласу .

 

4. Опрацювання  методичних рекомендацій  щодо  проведення  підсумкових робіт.

 

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

 

 

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 - 11.00

 

 

 

  11.00- 13.00

 

 

 

13.00- 13.55

 

 

14.00-16.00

 

 

сертифікат

1. Українська мова:
Тема: Слова,які означають кількість предметів. Мовне дослідження.

Впр.330
 

Перегляд відео https://youtu.be/LBc6nsJ9SZk

Математика ст.. 98

Використовуємо прийом округлення.

6.

20.03.20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

1.Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Перегляд вебінару  «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради.

 

3. 3.Перегляд  майстер- класу «Від успішного вчителя  - до успішного учня»

 

4. Самоосвіта.. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти»

 

9.00 – 10.30

 

 

10.30 - 12.00

 

 

12.00-13.55

 

 

 

13.45-15.00

сертифікат

Літературне читання: А. М’ястківський «Вірші Тараса Шевченка»

(напам.)

Українська мова:

Впр. 334.

Вживання числівників у мовленні.

Математика: ст.98. Усно №1.  Письмово 2,3.

Образотворче мистець.»Виготовлення закладоу»

7.

23.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2. Прослуховування віршів дітей.(дистанційно)

 

3. Онлайн консультації з батьками та учнями з питань дистанційного навчання.

 

4. Перегляд відео «Майстер клас LEGO»

 

5.  Самоосвіта. Отримала  електронний сертифікат за пройдений  тест на Національній  онлайн - платформі з цифрової грамотності.

 

6. Вебінар  Всеосвіта «Практичні поради щодо, організації дистанційного  навчання під час карантину»

 

9.00 – 10.30

 

 

10.30 – 11.00

 

 

 

11.00-12.00

 

 

 

 

12.00-13.00

 

 

13.00-14.00

сертифікат

 

 

 

 

 

 

 

14.00-16.00

 

Літературне читання:  «Великодні гаївки»  ст. 86.

Українська мова:

Впр. 336.

Вживання числівників у  прислівях,казках.Складання речень за малюнками. Математика:

«Додаємо і віднімаємо різними способами

ст..100. Усно №1.  Письмово 2,3,4.

8.

24.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Дистаційний диктант. «Ромашка»

 

3. Перегляд інформаційно- методичної  літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

 

9.00 –10.45

 

 

 

10.4512.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

 

14.00-15.00

сертифікат

Літературне читання:  «Загублена писанка»  ст. 87-89

Українська мова:

Впр. 342.

Закріплення вивченого про частини мови. Складання казки.

Математика:  «Досліджуємо суму однакових доданків»  ст..103-104. Усно №4.  Письмово 2,3,

9.

25.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.  Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів

 

3.Перегляд відео уроку з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» 2  клас.

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі»

 

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару «Життя у стилі Еко. Хто/ чи навчають цьому у сучасній школі»  Всеосвіта.

9.00 – 10.00

 

 

10.00 –12-00

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

14.00-15.00

сертифікат

 

 

 

18.00-19.00

Літературне читання: 

«Загублена писанка»  ст. 87-89

Українська мова:

Впр. 346.

Слова, які служать для звязку слів у реченні. Мовне дослідження.

Презентація

Математика: ст..107-108. Усно №5.  Ст.108 Письмово ст.107 №5. Ст..108 №4

ЯДС Тема:  Які митці прославили нашу Україну ст.99.

Дизайн і технологія: «Великодні курчата»

10

26.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

 

2.Дистаційна контрольна робота з теми: «Додавання і віднімання числа з переходом через десяток»

 

4. Самоосвіта. Вебінар . «Використання онлайн тестів у роботі з батьками.»

 

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Дизайн мислення в школі»

 

Самоосвітня діяльність

Створення поурочних презентацій на допомогу батькам з курсу «Я досліджую світ» 2 клас.

Складання поурочних планів з української мови до теми «Речення» для 2 класу за програмою.

 

9.00 – 10.30

 

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

12.00 – 13.55

 

 

 

18.00-19.00

 

 

сертифікат

Літературне читання: 

« З історії світлофора»

Перегляд відео «З чого та як створюють світлофори»  ст. 90-91

Українська мова:

Впр. 355. Написання службових слів. Утворення словосполучень.

Презентація

Математика: ст..109. Усно №5.  Ст.108 Письмово ст.107 №5. Ст..108 №4

ЯДС Тема:  Які митці прославили нашу Україну ст.99.

11

27.03.20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

2. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

3. 3. Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета «Я досліджую світ» 2 клас. Запропоновано  перегляду учбового відео за темою «Тварини навесні».

 

4. Самоосвіта. Вебінар «Хмарні технології у дистаціїному навчанні в умовах карантину»

 5. Самоосвіта. Проходження  курсу «Академічна доброчесність» на  платформі «Едера»

9.00 – 10.00

 

10.00 –11.30

 

11.00 – 11.30

 

18.00-18.40

 

12.00-13.30

сертифікат

Переглянути відео урок з української мови   № 25,26  за посиланням

https://www.youtube.com/playlist?list=PLiDHZ9GimyuuhHhZSYFiflPos-13pnONW

Математика. Тема: «Знайомимось із арифметичною дією ділення»

Ст.. 108  Усно №1,3 .Письмово № 5,6.
Дизайн і технологія: «Писанки»

12

30.03.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн з предмета «Математика».

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Самоосвіта. Вебінар  «На урок»  «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS»  «Медіограмотність: практичні навички»

9.00 – 10.00

 

10.00 –11.00

 

 

11.00- 12.00

 

 

18.00-18.40

 

12.00-13.30

 

14.00-15.00

 

сертифікат

1. Математика: тема: «Вивчаємо назви компонентів і результати дій множення та ділення» Усно № 4,2,3 ст, 110.Письмово № 5,6.
2. Літературне читання: с. 91-92 Створення малюнка «Наші друзі- чистота і охайність»

Укр. мова Тема: «Написання службових слів окремо від інших.» Утворення словосполучень.

13

31.03.20.

1. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

2. Підбір текстів для читання учнями з батьками.

3. Підбір завдань для учнів 2класу в умовах навчання дистанційної форми.

4.Самоосвіта. Проходження  курсу «Академічна доброчесність» на  платформі «Едера»

5. Самоосвіта. Вебінар  «На урок»  «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».

 

9.00 – 11.00

 

 

11.00 –12.40

 

12.40 - 13.55

 

12.00-13.30

сертифікат

 

18.00-18.40

 

1.Переглянути відео урок з математики   № 40  за посиланням

Літературне читання: 

« Про першу повітряну кулю»

ст. 92-93

Українська мова:

Впр. 358. Вживання службових слів.

Презентація Матем.: ст.111. Усно №5,4,3,2,1.

Письмово №6

14

01.04.20.

1.Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів»

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 4. Дистаційна контрольна робота Аудіювання  «Джерельце»

 

5. Самоосвіта. Прослуховування       курсу  на  платформі   «Edera»

 « Бери і роби»

9.00- 10.30

 

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

13.00 – 13.50

 

 

сертифікат

1. Математика:
темаДосліджуємо взаємозвязок  множення та ділення  с.112,(усно)№2.3.4(письмово). 5.6
2. . Українська мова : Закріплення вивченого про частини мови.ст.101 впр. Усно359.360.361

Письмово 362.363

Читання: аудіювання.

ЯДС ст. 103-105

Дизайн і технологія:»Пташине гніздо»

15

02.04.20.

1.Прослуховування віршів дітей.(дистанційно)

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

Дистанційна онлайн- заняття  для учениці  Ізмайлової Катерини.

3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності.

4.Самоосвіта. Проходження  курсу «Академічна доброчесність» на  платформі «Едера»

 

5. Самоосвіта. Вебінар  «На урок»  «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».

 

 

9.00 – 11.00

 

 

 

 11.00- 12.00

 

12.00 – 13.45

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

 

18.00-18.40

 

1. Поради як зберегти зоров'я

https://youtu.be/v94JGKKdvkY

Укр. мова. Контрольне списування ст..126 впр. 443.

Читання: Вивчити лічилку .

Математика: ст.. 112. Усно №1.2.3. Письмово №4,5

16

03.04.20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

4. Самоосвіта. Прослуховування       курсу  на  платформі «PROMETHEU»  «Як створити стартап»

 

5. Самоосвіта. Вебінар   « З чого  почати дистанційне навчання, найпростіші онлайн- сервіси та покрокова інструкція»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

14.00-15.00

1. Математика ст..114.Тема: « Відкриваємо спосіб ділення та множення» Усно №2,3.4 Письмово №5,6.  Укр мова  Тема: «Основні ознаки речення»Ст.93 впр. 364, 365 усно Письмово 366,367.

ЯДС, ст..106 Тема: Чому назви весняних місяців такі промовисті?»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

17

06.04.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Самоосвіта. Вебінар   « З чого  почати дистанційне навчання, найпростіші онлайн- сервіси та покрокова інструкція»

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEU»  «Медіограмотність: практичні навички»

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 14.00

 

 

14.00-15.00

 

 

18.00-18.40

 

 

 

сертифікат

 

1. Математика

Тема:«Вивчаємо ділення на рівні частини» ст. 115

Усно №1 Письмово №2,3.

Укр.мова Ст 94-95 Тема: «Написання першого слова в реченні з великої букви. Розділові  ознаки наприкінці речення.» Усно впр.368,369. Письмово впр.370,371.

Читання ст.94-95

18

07.04.20.

 

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2.Дистанційна онлайн- заняття  для учениці  Ізмайлової Катерини.

3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності.

4.Самоосвіта. Проходження  курсу «Академічна доброчесність» на  платформі «Едера»

 

5. Прослуховування вебінару « Математична грамотність  PISA 2018»  Всеосвіта.

 

 

 

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

сертифікат

 

 

 

 

18.00-19.00

 

1. Математика

Тема:«Вивчаємо правила порядку виконання дій у виразах» ст. 116

Усно №1,2,3.Письмово №4,55

Укр.мова УРЗМ Тема: «Весна наближається.» Усно впр.372.3374. Письмово впр.375.

Читання ст.96 Народні ігри. Вивчити напамять

19

08.04.20

 

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

(соціальна мережа Viber)

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

4. Самоосвіта. Вебінар  «На урок»  «Використання онлайн тестів у роботі з батьками».

5. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS»  «Медіограмотність: практичні навички»

 

 

9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 12.30

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

 

сертифікат

 

18.00-19.00

 

1. ЯДС ст.107
Тема: « Які прикмети підготувала весна?
2. Математика:
с.117.118 Усно  № 1,2,3.4 Тема: Досліджуємо таблицю множення  та ділення на 2 . Письмово № 6,7

Читання: ст.. 97  Козацькі мирилки.

Дизайн і технологія:  «Ніжний бузок»

20

09.04.20

 

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

(соціальна мережа Viber)

 

3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності.

4.Самоосвіта. Проходження  курсу «Освітні інструменти критичного мислення.»

 

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Математична грамотність  PISA 2018»  Всеосвіта

 

 

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 12.30

 

 

 

12.30 – 13.50

 

 

сертифікат

 

 

 

18.00-19.00

сертифікат

 

1. Математика

Тема:«Розвязуємо  складені задачі на знаходження остачі» ст. 119 Усно № 1,3. Письмова «2,4

Укр.мова «Розповідні речення. Складання речень із групою слів.» Усно впр.377, 378. Письмово впр.381.

Читання ст.98-99 Легенда «Як зявилися квіти та веселка»

ЯДС ст..107-108 «Як звички впливають на твоє здоровя.

21

10.04.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Оформлення свідоцтв успішності

 

4.Перегляд вебінару  «Розвитoк різних видів пам’яті в початкових класах НУШ»

 

5. Самоосвіта. Прослуховування       курсу  на  платформі   «Edera»

 « Бери і роби»

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

 

12.00- 12.30

 

 

 

12.30 – 13.50

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

 Дизайн і технологія: «Реклама»

22

13.04.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3. Перегляд інформаційно- методичної  літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

9.00 –10.45

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

 

 

16.00-17.00

сертифікат

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 100

Українська мова:

Впр. 389.

«Питальні речення».  Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..120. Усно №1.  Письмово 2,

23

14.04.20.

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Критичне мислення  для освітян »

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

24

15.04.20.

 

1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

2. Розміщення завдань для учнів 2 класу

 

(соціальна мережа Viber)

3. Підготовка до оформлення свідоцтв успішності.

 

4.Самоосвіта. Проходження  курсу   на платформі  «PROMETHEUS» «Українська за 27 уроків»

 

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Організація дистаційного навчання  у початковій школі. Види побіт до онлайн-сервіси.»  Всеосвіта

 

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 12.30

 

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

18.00-19.00

 

1. Математика

Тема:« Досліджуємо таблицю множення на 3» ст. 121-122 Усно № 1,3, 3. Письмова «6,7.

Читання   УПЧ «Історія, що тепліше за шубу»

ЯДС ст..112-113 « «Які комахи

з являються навесні першими.»

Дизайн і технологія: «Бджілка Майя»

25

16.04.20.

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

26

17.04.20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

 

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Діагностична контрольна робота  . Списування  (за підручником укр..мова ст.124 ,впр 437) (дистанційно)

3. Перегляд інформаційно- методичної  літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Наука про освіту: Що повинен знати вчитель»

 

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

9.00 –10.45

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

16.00-17.00

сертифікат

 

 

 

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 100

Українська мова:

Впр. 389.

«Питальні речення».  Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..124. Усно №1.  Письмово 2,

 

Дизайн і технологія: «Подорож до Європи»

27

21.04.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Навчаємось вчитись»»

 

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

 

9.00 –10.45

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 12.00-13.45

 

 

 

16.00-17.00

 

 

 

 

 

сертифікат

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 100

Українська мова:

Впр. 389.

«Питальні речення».  Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..125. Усно №1.  Письмово 2,

28

22.04.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3.Перегляд онлайн-трансляції із  Міністерства  освіти і науки Любомирою Мандзій «Про  завершення навчального року та оцінювання учнів під час карантину».

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Наука повсякденного мислення»

 

9.00 –10.30

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

16.00-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 104-105

 

Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..126. Усно №1,2,3.  Письмово 4,

ЯДС ст.. 116-117.

Тема: « Які свята весна  нам на своїх крилах принесла?»

(робота в зошиті)

Дизайн і технологія: «Вишеньки-сестрички»

29

23.04.20.

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Наука про навчання:Що має знати кожен вчит.»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

сертифікат

 

 

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

30

24.04.20.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

1.Розміщення завдань для учнів 2 класує

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

Дизайн і технологія: «Веселі дельфіни»

31

27.04.20

1.Консультування учнів та батьків в телефонному режимі, он-лайн (навчання в дистанційній формі) з предмета:

  1. Математика - 2 клас.
  2. Українська мова - 2 клас.

Українська мова (читання) - 2клас.

 

2.Перегляд  майстер- класу «Від успішного вчителя  - до успішного учня»

 

  9.00 – 11.00

 

 

 

 

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема: «Типи текстів.» Ст.113 впр. 412, 413.

ЯДС, ст..119-120.Тема: «Чому тваринам загрожує небезпека зникнення»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

32

28.04.20.

1.Розміщення завдань для учнів 2 класує

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Наукова комунікація в цифрову епоху »

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

 

 

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема:  «Будова тексту»  впр. 445 усно Письмово 446

ЯДС, ст..120-121Тема: «Застосовуємо знання щодня»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

33

29.04.20

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

 

 

 

 

12.30 – 13.50

сертифікат

 

 

14.00-15.00

 

1.Укр мова  Тема: « Удосконалення тексту.» впр.  426 усно Письмово 429

ЯДС, ст. 123-124Тема: « За якими прикметами дізнаються про прихід літа»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

 Дизайн і технологія: «Вербовий цвіт»

34

30.04.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3. Перегляд інформаційно- методичної  літератури «Сучасні підходи успішного розвитку творчих здібностей молодших школярів»

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

9.00 –10.45

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

16.00-17.00

сертифікат

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  « Білка купила побілку»  ст. 107

Українська мова:

Впр. 432 «Визначення частини тексту»

  Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..128. Усно №1.  Письмово 4,

35

04.05.20

1. Розміщення завдань для учнів 2 класу.

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Самоосвітня діяльність

Створення поурочних презентацій на допомогу батькам з курсу «Я досліджую світ» 2 клас.

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Впровадження інновацій в школі»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

 

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

 

14.00-15.00

сертифікат

 

1.Укр мова  Тема: «Робота з деформованим текстом.» Письмово 435

Математика «Збільшуємо і зменшуємо в кілька разів»ст.129

 Малювання

36

05.05.20.

1.Розміщення завдань для учнів 2 класує

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Наука повсякденного мислення»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

 

 

14.00-15.00

сертифікат

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, 383 усно Письмово 384,35.

Математика «Досліджуємо таблицю множення на 5»

 Ст.. 129,  №2,4

37

06.05.20.

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах.

 

3. Дистаційна контрольна робота з математики : «Арифметичні дії ділення і множення»

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

9.00 –10.45

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

16.00-17.00

сертифікат

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 100

Українська мова:

УЗМ.

«Написання листа».  Впр.419.

Математика:  «Досліджуємо таблицю множення на 6»

 Ст.. 132,  №2,4

38

07.05.20

1.Розміщення завдань для учнів 2 класує

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

14.00-15.00

 

 

 

сертифікат

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.»  впр. , 383 усно Письмово 438.

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

39

08.05.20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навантаження 23,5

 

 

 

 

1.Розміщення завдань для учнів 2 класує

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» «Медіограмотність освітян»

 

  9.00 – 11.00

 

 

11.00 – 12.00

 

12.00- 12.30

 

 

12.30 – 13.50

 

 

14.00-15.00

сертифікат

 

1.Укр мова  Тема: «Види розповідних речень за метою висловлення.» Ст.107 впр. 382, Письмово 384,

ЯДС, ст..109-110.Тема: «Коли рослини весну зустрічають»

 2. Перегляд  відео за посиланням https://youtu.be/KMjcknB1jt8

40

11.05.20

1. Підбір та підготовка матеріалів для дистанційного навчання.

 

2. Дистаційна перевірка техніки читання.

 

3. Підготовка презентації з української мови до теми «Текст» для 2 класу за програмою.

 

4. Самоосвіта. Прослуховування курсу на платформі  «PROMETHEUS» « Освітні інструменти критичного мислення»

5. Самоосвіта.  Прослуховування вебінару « Дистаційне навчання за допомогою Class Dojo  для вчителів, учнів та батьків»  Всеосвіта

9.00 –10.45

 

 

 

10.30 – 12.00

 

 

 

 

 

 

12.00-13.45

 

 

 

16.00-17.00

сертифікат

 

 

14.00-15.00

Літературне читання:  «Після дощу»  ст. 100

Українська мова:

Впр. 389.

«Питальні речення».  Математика:  «Розв язуємо складені задачі»  ст..132. Усно №1.  Письмово 2,

 

 

Зайнулін Р., Корсун М., КолесникС.

Колесник І. Резуненко Є. РезуненкоА. 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, Планування
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
919
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку