План-конспект інтегрованого уроку з математики та природознавства з використанням ІКТ. ТЕМА : «Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О».

Про матеріал

План-конспект інтегрованого уроку з математики та природознавства з використанням ІКТ.

ТЕМА : «Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О».

МЕТА. Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.


Посилання на презентацію до уроку:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-integrovanogo-uroku-z-matematiki-ta-prirodoznavstva-chislo-10-dopovnennya-do-10-utvorennya-chisla-10-naturalni-chisla-v-gostyah-u-n2o-1-klas-urok-36-208889.html

Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ

ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ

З МАТЕМАТИКИ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА

З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ

 

ТЕМА: Число 10. Доповнення до 10. Утворення числа 10. Натуральні числа. В гостях у Н2О.( Урок 36)

МЕТА: Ознайомити дітей з утворенням числа 10; поняттям «двоцифрове число»; формувати уміння обчислювати приклади, порівнювати числа. Розкрити значення води; ознайомити з властивостями води. Виховувати бережливе ставлення до води та інтерес до математики.

ОБЛАДНАННЯ: Картки з числами, макет човна, набірне полотно, картки для гри «Доміно», набір геометричних фігур, посуд з холодною  та гарячою водою, лід; відеосупровід, розфарбівка, кольорові олівці.

 

Хід уроку

І. Організація початку уроку.

1) Настанова на позитивну роботу.

Вчитель:

 - Любі діти! Добрий день!

 Зичу праці і пісень.

 А ще, друзі, всім бажаю

 Сил, натхнення на весь день!

Учні:

 - Добрий день! Добрий день!

 Дякуєм за побажання.

 На урок берем з собою

 Знання, вміння, навички й старання.

Давайте пригадаймо девіз роботи на уроці.

   -   Діяти активно !

  • Думати оперативно!
  • Сперечатися доказово
  • Для всіх обов’язково.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

  • Сьогодні я пропоную вам бути мандрівниками-дослідниками. Ми вирушимо з вами в подорож по …..

Загадка: Без коліс, без ніг,
А біжить як день, так ніч. (річка)

Вирушимо річкою не звичайною, а Математичною.  А попливемо на красивому човні. Попрацюймо в команді: на столі лежить велика математична розфарбівка, давайте створимо власноруч свій яскравий човник!

 

 Чудовий парусник ми отримали. Та перш, ніж вирушати в подорож, визначимо маршрут. Треба з’єднати лінією цифри у порядку зростання. Хто швидше зробить, той і буде капітаном.

 7  1 9 2 5 10 3 8 5 6

З капітаном  визначились, вирушаємо.

  1. Повідомлення теми уроку.

  Прийшов час тему уроку вам назва­ти ...(Число 10, в гостях у Н2О)

Тепер перевірю: уважні чи ні,

Хто тему уроку повторить мені?

Вузлик ще один сьогодні будемо в'я­зати.

На уроці тему... будемо вивчати.

Тема хоч для вас знайома, але все ж цікава.

Будуть в ній нові слова, буде і забава.

І в скарбничку нашу, поки вивчим тему,

Різних скарбів пребагато ми з вами зберемо.           

ІІІ. Актуалізація опорних знань.              

1.Перша зупинка “Математична  розминка”:

Тест. Склад числа. Сусіди числа

https://naurok.com.ua/test/start/48501

2.Каліграфічна хвилинка.

Раз - ялинка,
Два - дубок,
Три - березовий гайок,
А чотири - це травиця,
П'ять – мурашка-трудівниця,
Шість – колючий їжачок,
Сім – грибок-боровичок,
Вісім - бджілка,
Дев'ять - пташка,
Десять — квіточка ромашка.

Запишіть всі числа які зустрілись вам у лічилці.

3.Гра «Мозкова атака»

-    Скільки кутів у квадрата?

  • Скільки козенят хотів з’їсти вовк ?
  • Скільки пальців на руці?
  • Скільки рогів у 2-х корів?
  • Скільки туфельок загубила Попелюшка?
  • Скільки хвостів у 2-х котів?

 

4. Насунули хмари. Пішов дощ. Він швидко припиниться, якщо правильно вирішаємо завдання вікторини:

https://learningapps.org/9241959

5. Бесіда про воду.

Вода – одна з найпоширеніших і незвичайних рідин на Землі. Вона заповнює моря, озера, ріки, падає дощами. Давайте проглянемо з вами  повчальний і цікавий мультфільм про воду, який для нас підготував канал “Плюс-плюс”:

https://www.youtube.com/watch?v=RmErh04ndGs&feature=youtu.be

 Без води неможливе існування ні людини ні всього живого. Ми з собою у мандрівку теж взяли воду. А може, не треба було брати воду, бо у морі багато води. Чому?

Отже ми дослідники, визначимо властивості води.

 

Дослід 1.

Переливання води з однієї посудини в іншу. Чому вода переливається? Властивість. Вода рідка.

Дослід 2.

Зануримо лінійку в банку з водою. Чи бачимо лінійку крізь воду? Чому?

Властивість. Вода прозора.

Дослід 3.

Понюхайте воду, покуштуйте на смак.

Властивість. Вода без запаху, смаку.

 

Але не всюди вода зустрічається така чиста, як в банці. Внаслідок діяльності людини (викиди відходів заводів і фабрик, хімікати з полів) забруднюються ріки, моря. Все живе починає гинути.

 

 

 Загрязнение рек воды отходами – источники, причины и последствия

Люди повинні охороняти водойми. Розчищати річки, насаджувати ліси, не забруднювати береги,  встановлювати очисні споруди. А ми економити воду. Міцно закривати кран. Наприклад, поки триває урок, із зіпсованого крана, з якого крапає вода, натече 1літр води.

 Тож бережімо цю цінну рідину.

 

Зарядка для очей. 

 Очі щільно ми закрили –

 це один, два, три, чотири.

 Потім ширше розкриваєм,

 Вдалині щось розглядаєм.

 І поки ми розглядали

 До шести порахували.

 Щоб очі наші відпочили,

 Робим це разів чотири.

 

Прямо по курсу зупинка «Новинка». На ньому ми дослідимо нове число 10 і дізнаємось про нього дещо цікаве.

 

ІV. ЕТАП ВИКОНАННЯ ПЛАНУ ДІЯЛЬНОСТІ

  1. Арифметика-малятко “Число 10”

https://www.youtube.com/watch?v=1z9eI9r_w6I&feature=youtu.be

      

  1. Спостереження за його місцем в натуральному ряді чисел, «сусіди» числа.
  2. Дослідження утворення числа 10. (робота з роздатковим матеріалом) Порівняння 10 і 9. (Міркування, що зробити, щоб предметів стало порівну).

Робота з підручником.

  1. Фізкультхвилинка.

https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw&feature=youtu.be

 

  1. Написання числа 10 цифрами 1 і 0 (пояснення вчителя, обведення в повітрі, письмо на дошці, письмо в друкованому зошиті)

 

  1. Робота в парах.

 

Доповнення до 10. Гра «Доміно»

 

 

● ●

 

● ●

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Гра «Хто швидше»

  • Покажіть цифру, що означає цю кількість (набір цифр на картках)

           Остання зупинка – Підсумкова.

V. ЗАКЛЮЧНИЙ ЕТАП.

      Підсумок уроку. «Мікрофон».

  • З яким числом ми сьогодні познайомились?
  • Чим воно відрізняється від інших?
  • Як його утворювати?
  • Що ви дізнались про воду?
  • Що найбільше запамяталося вам під час математичної подорожі?
  • Що було особливо цікавим?
  • У кого виникали труднощі під час роботи на уроці?

      Заключне слово вчителя.

  • Всі добре працювали на уроці. Під час подорожі ви змогли показати свої знання з математики, з природи.  Оцініть свою роботу на уроці за допомогою сигнальних карток.

 

Сигнальні картки "Світлофор" .- відмінна праця на уроці.

Сигнальні картки "Світлофор" .- гарна праця на уроці.

Сигнальні картки "Світлофор" .- мало активний на уроці.

 

 Вдома, будь ласка, передивіться з батьками мультфільм “ Як економно використовувати воду вдома”

http://www.youtube.com/watch?v=gYALSgNY_LI&feature=youtu.be

Ви також можете поцікавитись в батьків або самостійно пошукати інформацію по цій темі. Щиро дякую за увагу, активність та взаємопідтримку.

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 грудня 2020
Переглядів
539
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку