План конспект уроку з образотворчого мистецтва

Про матеріал

Цей маеріал для допомоги вчителям при проведенні підсумкового уроку з образотворчого мистецтва у 3 класі. Вчитель дізнається чи орієнтуються діти у вивченому матеріалі, чи знають вивчені теми.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

План конспект  уроку

з образотворчого мистецтва

проведеного у 3 класі

 

 

підготувала вчитель початкових класів

Мельник Наталія Степанівна

 

 

 

D:\зустріч 2018\малювання.jpg

 

 

Тема: Підсумковий урок за рік  у 3 класі

Мета: повторити вивчений матеріал; розширити знання про виражальні можливості кольору; повторити правила розташування елементів композиції  на різних її планах; закріплювати  вміння дотримуватись пропорцій; розвивати спостережливість, уяву, образне мислення; художньо -  практичні навички та вміння; виховувати інтерес  до образотворчого мистецтва, естетичний смак.

Обладнання: сигнальні картки, фарби, папір для малювання, малюнок на аркуші  А 3  ( з помилками), призи для нагородження ( набір простих олівців, набір пензликів, альбом для малювання)

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Узагальнення і систематизація знань

Вчитель. Ми з вами вивчили всі теми, знаємо все про колір,про архітектуру, натюрморт і багато іншого.  Сьогодні ми повторимо вивчений матеріал; закріпимо навички роботи  з різними матеріалами і дізнаємось , як ви засвоїли основні теми і поняття.

Гра « Продовж речення»

  • Встановлюють місце, де митець пише картини, називається…( творча  лабораторія, майстерня художника – живописця).
  • Деревяний станок, на якому встановлюють підрамник з полотном, картон, дошку тощо для виконання рисунка, написання картини…

 ( мольберт)

  • Дерев’яний  ящик із розсувними металевими ніжками, який можна розкласти і закріпити на потрібному місці: біля річки, у лісі, на міській вулиці тощо, називається…( етюдник)
  • Основними робочими інструментами художника – живописця є …

( пензлі, фарби, розчинник для олійних фарб, мастихін)

 

Гра  « Так чи ні» ( з використанням сигнальних карток)

  • Художній твір, сюжетом якого є зображення предметів, називається натюрморт.
  • Мариністи зображують море.
  • Художники пейзажисти  зображають людину.
  • Твір,   якого є мотив бойових дій, називають батальним  ( від слова « баталія» битва, бій)
  • Анімалістами називають художників, які предметом зображення обрали сюжети минулого.
  • Слово « жанр» означає французької  мови й означає « вид»,

« рід»

Фізкультхвилинка

Всі заплескали в долоні

Дружно, веселіше.

Ніжки, ніжки тупотять

Швидше, голосніше.

По колінцях поплескали

Тихше, тихше, тихше,

Ручки, ручки підіймаймо

Вище, вище, вище.

Закружляли, завертілись,

Зупинились й тихо сіли.

Гра « Знайди помилки»

Виставляю малюнок, а діти називають допущені помилки  (невірне розміщення, не має пропорцій, погано падає тінь, невдало ппідібрані кольори і т. д.)

Гра « Загадкова палітра»

Який колір утвориться, коли змішати ?

Червоний + жовтий = оранжевий

Жовтий + оранжевий = світло – оранжевий

Червоний + синій = фіолетовий

Фіолетовий  + білий = світло – фіолетовий

Синій + білий = світло – синій

Зелений + білий = блакитний

Синій + жовтий = зелений

Гра « Намалюю»

Діти малюють за допомогою двох кольорів фрукти:

Яблуко – зелений + червоний

Персик – червоний + жовтий

Виноград – червоний + синій

Слива – бордовий + жовтий

Підсумки уроку

Активні учні нагороджуються набором простих олівців, набором пензликів, альбомом для малювання.

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
21 серпня 2018
Переглядів
4715
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку