План психолога на перід карантину з 6 по 24 квітня

Про матеріал

План психолога на період карантину з 6 по 24 квітня, що містить завдання на кожен день та напрями роботи.

Перегляд файлу

План

роботи практичного психолога

на період карантину

з 06 квітня до 24 квітня 2020 року

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Примітка

1.

06.04

1. Ознайомлення з рекомендаціями та інструктивно-методичними матеріалами Сумського навчально – методичного центру психологічної служби.

2. Складання плану роботи на період карантину і заповнення журналу  роботи практичного психолога.

3. Робота з документацією практичного психолога.

3. Пошук та підбір матеріалів, пам’яток, інформації для здійснення психологічної просвіти учасників освітнього процесу.

4. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта».  Підбір матеріалу до дня здоров’я.

5. Розробити рекомендації - поради психолога вихованцям, батькам та педагогам на час карантину:

 «Як зберегти спокій, читаючи новини про посилення заходів безпеки через пандемію коронавірусу в світі».

«Профілактика посттравматичних стресових розладів у дітей»

«Коронавірус, що потрібно знати»

«Як жити, коли в країні коронавірус»

«Як говорити з дітьми про епідемію»

6. Розміщення інформації на сайті Центру, соц. мережі  Facebook, групах у «Viber»

 щодо профілактики захворювання коронавірусної інфекції та рекомедацій зняття тривоги під час карантину.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

07.04

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Написання посту за тематикою День здоров’я та відправлення посилання на тест-вікторини «Що я знаю про здоров’я» для вихованців закладу та тесту «Я здоров’я бережу» для вихованців «Малятка» у групах  «Viber».

3. Підбір матеріалів і розповсюдження у робочі діалоги  у «Viber» з питань:

«Як мотивувати дитину до навчання під час карантину»

«Безпека під час карантину»

Гра в «ізоляцію». Як адаптуватись до режиму «карантин».

4.  Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації вихованцям, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

5. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

3.

08.04

1.  Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом психологія.

2. Опрацювання статтей на Форумі педагогічних ідей «Урок» та «Всеосвіта».

3. Підготовка та поширення порад, рекомендацій психолога у робочі діалоги Facebook,  «Viber» з тем:

«Як педагогам говорити з вихованцями про коронавірус»

«Зняття тривоги та набуття ресурсного стану під час карантину»

«Чим зайняти дитину під час карантину»

«Як забезпечити безпеку дітей в мережі інтернет».

4. Дистанційне надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей і підлітків, особистих питань; онлайн-консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань дистанційно за запитом.

5.  Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

4.

09.04

1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку). Опрацювання матеріалу «Учнівське самоврядування».

2. Опрацювання Каталогу електронних освітніх ресурсів Інституту післядипломної педагогічної освіти.

3. Створення групи у «Viber»  для діалогу з вихованцями учнівського самоврядування.

4.  Дистанційна робота із членами учнівського самоврядування.

5. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

5.

10.04

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Пошук курсів, вебінарів для самоосвіти.

3. Пошук та підбір матеріалів, пам’яток, інформації для здійснення психологічної просвіти учасників освітнього процесу.

4. Розповсюдження порад, листівок за допомогою соціальних мереж/мобільних додатків з питань:

«Поради психолога, як відновити психічне та фізичне здоров'я дітей різного віку»

«Причини конфліктів та як  налагоджувати  доброзичливі стосунки між педагогом та батьками вихованця»

«Поради батькам: дошкільнята на карантині»

5. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

6. Написання звіту психолога про проведену роботу за тиждень.

 

6.

13.04

1. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом психологія.

2. Самоосвітня робота в  мережі Інтернет на сайті «Всеосвіта» та Форумі педагогічних ідей «Урок».  

3. Пошук профорієнтаційного онлайн-тестування для учнів 9-11 класів. Відправлення онлайн-силок у робочі діалоги в соціальних мережах. Розповсюдження між учнями відеоролика в Yuotbe: «Як обрати професію?» засобами додатку для смартфонів «Viber».

Відеоперегляд і відправлення посилання вихованцям для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко

(https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug)

4. Дистанційні консультації для учасників освітнього процесу у телефонному  режимі за запитом.

5. Підготовка та поширення пам’яток, порад у робочі діалоги у «Viber» та соц. Мережі Facebook.

6. Дистанційна робота із членами учнівського самоврядування.

7. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

7.

14.04

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Пошук та підбір матеріалів, пам’яток, інформації для здійснення психологічної просвіти учасників освітнього процесу.

3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації вихованцям, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

4. Складання порад, рекомендацій та поширення у робочі діалоги «Viber» з питань:

«Умій володіти собою»

«Як правильно організувати роботу й відпочинок дитини під час карантину або маленькі поради для мудрих батьків»

«Батьки і діти в умовах карантину»

«Як поєднати роботу, побут та батьківство і не вичерпати усі свої внутрішні ресурси?»

консультація для батьків дітей дошкільного віку

 «Граємо всюди»

5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінарів «Підліткова депресія. Причини виникнення та алгоритми подолання», який відбудеться 14 квітня о 18:00 на суб’єкті підвищення кваліфікації ТОВ «ВСЕОСВІТА».

https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html

«STEAM- та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров'я під час карантину».

6. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всеосвіта

 

 

 

 

 

На урок

 

 

 

8.

15.04

1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

2. Розробка тренінгових занять:

«Допоможи собі сам або стрес та способи регуляції емоційного стану»

«Ти маєш вибір» (для учнів 12-14 років)

Профорієнтаційне заняття «Хто я? Створення світу професій»

Профорієнтаційне заняття «Ти стоїш перед вибором» (для 9 кл.)

Профорієнтаційне заняття «Ти стоїш перед вибором» (для 11 кл.)

«Торгівля людьми» (5-6 класи)

«Торгівля людьми» (7-9 класи)

3. Розповсюдження порад на сайт закладу, оновлення сторінки психолога.

4. Відеоперегляд та відправлення  посилання вихованцям  «Як ваш телефон змінює вас» (https://www.youtube.com/watch?v=j3y4HA4pRXo

https://www.youtube.com/watch?v=OrNYFm3GYoQ)

5.Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

9.

16.04

1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Пошук  онлайн-тестів, психологічних ігор для  вихованців з психології та поширення посилань у робочі діалоги «Viber».

3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації вихованцям, батькам, педагогам з особистих питань (в телефонному режимі, через Viber) за запитом.

4. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінара «Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку», який відбудеться 16 квітня о 18:00 на суб’єкті підвищення кваліфікації ТОВ «ВСЕОСВІТА».

https://vseosvita.ua/webinar/pidlitkova-depresia-pricini-viniknenna-ta-algoritmi-podolanna-162.html

5. Пошук в мережі Інтернету цікавої інформації та завдань до тижня психології.

6. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

10.

17.04

1.Опрацювання літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня практичного психолога.

2. Опрацювання Наказів МОН, методичних рекомендацій.

3. Підібрати, опрацювати матеріал та розробити заходи в рамках тижня психології, а саме:

  • психологічний квест «Пригоди спритних»
  • конкурс малюнків «Малюємо настрій»
  • інтелектуальну вікторину «Країна здоров’я»

а також посилання  тестів на ТОВ «ВСЕОСВІТА»:

 «Я кмітливий» для вихованців

«Агресивна поведінка у дітей» для педагогів

Тест - конкурс прислів’їв про здоров’я для вихованців і педагогів

«Вправи на дихання артикуляцію дикцію для вихованців»

«Права і обов’язки педагога» для педагогів

«Життя і здоров’я людини» для вихованців і педагогів.

4. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

5. Написання звіту психолога про проведену роботу за тиждень.

 

11.

21.04

Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології.

2. Пошук та підбір матеріалів, пам’яток, інформації для здійснення психологічної просвіти учасників освітнього процесу.

3. Розробка заходів до тижня психології та поширення у робочі діалоги:

 інтелектуальної вікторини «Країна здоров’я»

конкурсу «Малюємо настрій»

Поширення у робочі діалоги «Viber» посилань до тестів на сайті  «Всеосвіта»:

 «Я кмітливий» для вихованців

«Агресивна поведінка у дітей» для педагогів

 Написання посту за тематикою психології у соц.мережі Facebook та «Viber»

 4.  Дистанційна онлайн-консультація у робочих діалогах Messenger та «Viber» для вихованців учнівського самоврядування.

5.Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

12.

22.04

1. Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

2. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом психологія.

3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Психологічна готовність дошкільнят до навчання в школі».

4. Розробка порад «Готовність дитини до навчання в школі»

5. Поширення у робочі діалоги «Viber» посилань до тестів на сайті  «Всеосвіта»:

Тест для батьків «Чи готова ваша дитина йти до школи?» для батьків дошкільнят

Тест для дошкільнят «Овочі та фрукти»

Тест «Тварини» для дошкільнят

Тест «У світі дитячої казки» для дошкільнят

6. Поширення у робочі діалоги «Viber» посилань до тестів на сайті  «Всеосвіта» у рамках тижня психології:

Тест - конкурс прислів’їв про здоров’я для вихованців і педагогів

«Права і обов’язки педагога» для педагогів

«Життя і здоров’я людини» для вихованців і педагогів.

7. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

13.

23.04

1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

2.  Поширення у робочі діалоги «Viber» у рамках тижня психології умови участі у психологічному квесті «Пригоди спритних».

3. Аналіз результатівучасті у  психологічному квесті.

4. Підготовка та поширення пам’яток, порад у робочі діалоги у «Viber» та соц. Мережі Facebook.

5. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінара «Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів», який відбудеться 23 квітня о 18:00 на суб’єкті підвищення кваліфікації ТОВ «ВСЕОСВІТА».

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-uavi-ak-skladovoi-tvorcogo-mislenna-molodsih-skolariv-170.html

6. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

 

 

 

Всеосвіта

14.

24.04

1.Самоосвіта (вивчення інтернет простору для саморозвитку).

2. Підведення підсумків тижня психології.

3. Підготовка та поширення пам’яток, порад у робочі діалоги у «Viber» та соц. Мережі Facebook.

4. Заповнення журналу  роботи практичного психолога.

5. Написання звіту психолога про проведену роботу за тиждень.

 

 

 

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку