Планування для 1 класу на 1 семестр за Smart Junior 1

Про матеріал
КТП для 1 класу, 2 години на тиждень, 1 семестр за підручником Smart Junior 1
Перегляд файлу

І СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 1-А    1-Б        1-В        1-Г Школа

1

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайомство. Привітання і прощання.

Вимова нових слів

Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

Hello, Goodbye, Hi, Bye

 

I’m + name

 

 

Ѵ

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

Приємно познайомитись!

Розрізняти імена героїв книги

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь

Діалогічне мовлення Р – P

Імена героїв:  Betty, Ron

I’m…What’s your name? My name’s …

 

 

 

Ѵ

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

Привітання і представлення.

Розпізнавати числівники від 1 до 5

Вимова нових слів

Вимова римівки

Слухати  та вказувати правильну відповідь

 

Числівники від 1 до 5

Числівники від 1 до 5

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

4

 

 

 

 

 

 

 

 

Представлення себе.

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Монологічне мовлення

Вказувати відповідний малюнок

Зробити паперову ляльку (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

5

 

 

 

 

 

 

 

 

Час історій. Історія про Піпа і Скіпа.

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення T – P

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій улюблений герой мультфільма.

Вказувати відповідний малюнок

Обводити відповідний малюнок

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайомство з прапором Великої Британії

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P

Обводити відповідний малюнок

 

Закріплення лексики

 

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

Знайомство. Повторення.

 

 

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P

Обводити відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Рахунок від 1 до 5

Закріплення лексики

 

Числівники від 1 до 5

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа. Кольори. Введення нових ЛО теми.

Розпізнавати кольори

Задавати запитання та давати відповідь про назву кольору

Вимова нових слів. Вказувати правильну відповідь Діалогічне мовлення Т – P

Робота в групах: гра

Співати пісню

 

 

red, blue, yellow, green

What colour is it?

 

 

 

Ѵ

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої шкільні речі

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

 

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a …

 

 

Ѵ

 

 

 

Ѵ

11

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільне приладдя

Називати шкільне приладдя

 Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вибирати правильну відповідь.

pencil, book, ruler, pen

What’s this? It’s a …

 

 

Ѵ

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

Шкільне меблі

Ставити і відповідати на запитання про шкільне приладдя

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

desk, computer, rubber, apple

What’s that? It’s a/an …

 

 

Ѵ

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

На уроці

Повторювати слова

Вказувати відповідний ма-люнок

Діалогічне мовлення Р – P

Запитувати та давати відповідь на питання.

Зробити шкільне приладдя з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple

Закріплення лексики

Is it a …?

Yes, it is. / No, it isn’t.

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

Час історій. Історія про Пета і Сема

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

Ѵ

 

 

Ѵ

15

 

 

 

 

 

 

 

 

Школа і шкільне приладдя.

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

 

Ѵ

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя школа

Ознайомлення із культурою інших країн

Розуміння значення мови для розширення кругозору, формування соціокультурної компетенції учнів, формування міжпредметних зв’язків

Вказувати відповідний малюнок

Розфарбовувати,  відмічати правильну відповідь

 

pencil, book, ruler, pen, desk, computer, rubber, apple

 

Конструкції

Where is / are… in your room?

 

 

Ѵ

 

 

 Я, моя родина і друзі. Природа

17

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя сім’я

Називати членів сім’ї.

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

 

family, father, mother, brother, sister

This is my …

 

 

Ѵ

 

 

18

 

 

 

 

 

 

 

 

Члени сім’ї 

Запитувати і відповідати на запитання про належність

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

grandfather, grandmother, pony

Who’s that? It’s my …

 

 

Ѵ

 

 

19

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій домашній улюбленець

Називати домашніх тварин

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь.

Монологічне мовлення

 

cat, dog, bird, fish

This is my ..

 

 

 

Ѵ

 

 

20

 

 

 

 

 

 

 

 

Моя родина.

Запитувати і відповідати на запитання про членів сім’ї

Повторювати нові слова

Вказувати відповідний малюнок

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

 

Father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother

Is that your …?

Yes, it is./ No, it isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

21

 

 

 

 

 

 

 

 

Час історій. Великі перегони.

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

Вказувати відповідний малюнок

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

22

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій сімейний альбом

 

Ознайомлення із культурою своєї та  інших країн

Розрізняти назви тварин та їх дітей

Повторювати речення за зразком

З’єднувати малюнки, називати їх

Намалювати родину тварин та розказати про них

 

Повторення лексики

father, mother, baby

Закріплення вивчених структур

 

 

Ѵ

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

 

Моє сімейне фото.

Повторення структур, представлених у розділі

Вказувати відповідний малюнок

Нумерувати, відмічати правильну відповідь

Повторення лексики

father, mother, brother, sister, grandfather, grandmother, pony, cat dog, bird, fish

Закріплення вивчених структур

This is my …

Who’s that? It’s my …

 

 

 

Ѵ

 

 

24

 

 

 

 

 

 

 

 

Веселі цифри. Вік наймолодших членів родини

Розпізнавати числівники від 6 до 10

Вимова та правопис нових слів. Відмічати правильну відповідь

Співати пісню Діалогічне мовлення Т – P (гра)

Групова робота

Числівники від 6 до 10

How old are you?

I’m / You’re

 

 

Ѵ

 

 

25

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій настрій

Ставити і відповідати на запитання про настрій та стан

Вимова та правопис нових слів. Вказувати правильну відповідь. Діалогічне мовлення Р – P (імітувати настрій, стан)

hungry, thirsty, happy, sad

Are you …?

Yes, I am. / No, I’m not.

 

 

Ѵ

 

 

 

 Ѵ

26

 

 

 

 

 

 

 

 

Зовнішність.

Говорити про зовнішність

Вимова та правопис нових слів. Вибирати правильну відповідь. Намалювати людину/тварину/річ та описати її (монологічне мовлення)

big, small, short, tall

He’s / She’s / It’s…

 

 

Ѵ

 

 

27

 

 

 

 

 

 

 

 

Мій настрій і зовнішність

Ставити і відповідати на запитання про настрій та

Зовнішність

Повторювати слова

Вказувати відповідний малюнок. Вирізати ляльок (с. 89)

Діалогічне мовлення Р – P (гра)

boy, girl, short, tall

Is he / she …?

Yes, he is. / No, he isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

28

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої улюблена лялька

Описувати ляльку: її зовнішність та настрій.

Зробити ляльку з пластиліну (розвиток креативного мислення та підготовка руки до письма)

Закріплення лексики

Закріплення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

29

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої веселі друзі

Вказувати відповідний малюнок

Розуміти усну мову, відповідно реагувати

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

Тварини і цифри

Розрізняти національні костюми різних народів

Розрізняти назви тварин та вказувати кількість кінцівок кожної тварини

Називати вік

 З’єднувати малюнки з відповідними цифрами.

Numbers: 1-10; beetle, bird, spider, cat, crab, starfish

Закріплення вивчених структур

 

 

Ѵ

 

Ѵ

 

 

31

 

 

 

 

 

 

 

 

Домашні тварини

Відповідати «Так» чи «Ні».

Розуміти усну і письмову мову, відповідно реагувати

 

 

 

Числівники від 6 до 10

hungry, thirsty, happy, sad, big, small, fat, thin

boy, girl, short, tall

 

How old are you?

I’m / You’re …

Are you … ?

Yes, I am. / No, I’m not.

He’s / She’s / It’s …

Is he/she …?

Yes, he / she is.

 No, he / she isn’t.

 

 

Ѵ

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

Мої рідні

Повторення структур, представлених у розділі

 

Повторення лексики

Повторення конструкцій

 

 

Ѵ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
21 березня 2021
Переглядів
3084
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку