Планування до підручника з англійської мови Get set go 2

Про матеріал
Планування для підручника Get set go 2 містить корисні рекомендації стосовно цільового розподілу навчального матеріалу під час опрацювання програми
Перегляд файлу

№ ур.

Дата

Тема, підтема

Мовленнєві функції

Експоненти мовленнєвих функцій..

Лексика

Фонетика

Граматика

Аудіюван

ня

Читання

Письмо

Мовлення

Соціокультурна та соціолінгвістична компетенції

Загальнонавчальна компетенція

Дом

завд.

1

 

Повторення Про себе

Привітати і запросити друга,  запитати і відповісти про ім’я, розказати алфавіт, похвалити когось

Hello!

Welcome to the

club

What’s your name? I’m Helen

Well done!

And, hello, I’m, this is, welcome to the club, what’s  your name, let’s, letter, sing with me, well done

Інтонація привітань та запитань про імя,

Скорочена форма What’s, I’m

Пісня вп.4 с.3, вп.1 с.1

Вп.1 с.1

С.1-2 РЗ

Вп.3 с.2, вп.5 с.4

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

— розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
— розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати  мову, що вивчається.

С.3-4 РЗ

2

 

Повторення Їжа

Вибачитися перед кимось, похвалити за відповідь, спитати та відповісти за малюнком

Sorry! It’s OK, Well done! Great!

A banana, a cake, a pizza, a sandwich, an apple, an egg, an ice-cream, an orange, an umbrella

Вимова нових слів

Вживання артиклів a/an

В.1,2 с.5-6

Вп.1 с.5

С.5 РЗ

Вп.3 с.6

С.6 РЗ, слова до диктанту

3

 

Повторення Шкільні предмети

Сказати, що складаєш у портфель, коротко спитати і відповісти

A pen and a pencil, a ruler and a rubber. Is it a pen? Yes, it is? No, it is not

A pen, a pencil, a ruler, a rubber, a book, a cassette

Вимова нових слів, інтонація коротких відповідей

Словосполучення з and, короткі відповіді

Вп. 4, 5 с.7

Вп.5 с.7

 с.7 РЗ

Ввп.6 с.8

С.8 РЗ, слова до диктанту

4

 

Повторення Класна кімната

Давати і виконувати команди, заперечува

ти інформацію

Stand p! listen! Look! Sit down! Open  your book! Point to the door

Window, pencil-case, bag, chair, desk, door, board, teacher

Інтонація інструкцій, наголос у двоскладових словах: window, pencil

Багатозначна дієслово look at

Вп.4 с.10

Вп.2 с.9

Вп.4,5 с.10

С.9 РЗ

Вп.3 с.10

С.10 РЗ

5

 

ПовторенняЦифри

Вміти порахувати речі на малюнку та у класі

One bag, two bags, one door, two pencil-cases

One, two,…ten, again, more, hour, say, rhyme, then

 

 

Звуки [z], [s] у множині іменників

Множина іменників

вп.7 с.11

Вп.6,7 с.11

С.11 РЗ

Вп.6,7 с.11

Вп.9 с.11, с.12 РЗ

 

6

 

Повторення Іграшки

Спонукати когось подивитися на іграшку, знайти іграшку

Look at my toys! Find a blue boat!

Balloon, boat, drum, kite, wow, miaow, toy, yoyo, ball, big, bike, blue, doll, plane, red train wonderful

Наголос у нових словах

Look at іграшки

Вп.1 с.13

Вп.1 с.13 вп.2 с.14

С.17 РЗ

Вп.2,3 с.14

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

— розрізняти і продукувати незнайомі звуки;
— розуміти і зв’язувати незнайомі звукові відрізки;
— уважно стежити за презентованою інформацією;
— усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
— активно застосовувати  мову, що вивчається.

С.18 РЗ

7

 

Повторення Кольори

Вміти називати кольори речей

This is a green and orange balloon

Black, brown, green, orange, pink, purple, white, yellow

Вимова нових слів, темп у читанні тексту

Послідовність прикметників a big blue train, a green, yellow balloon

Вп.4,5 с.15

Вп.4,5 с.15

С.19 РЗ

Вп.6,7 с.16

С.20 РЗ

8

 

Підсумковий урок по темі «Повторення»

Активно вживати вивчені мовленнєві зразки усно та на письмі

Вивчені експоненти

Активізація лексики

Інтонація в розповідних реченнях

Вивчені структури

Вп.3 с.14 РЗ

Вп.1 с.29

Запитання вчителя

Вп.5 с.15

Вп.2 с.30 РЗ

Повторити вичені слова

9

 

Сім’я

Привітати з днем народження

Happy birthday!

Happy, birthday, oh, dear, sister, cousin, that, Who’s that?

Вимова нових слів

Скорочення Who’s, that’s, I’m, she’s, he’s

С.21

С.21

С.25 РЗ вп.2

Вп.1 с.21

С.25 РЗ вп.1, вивч.слова

10

 

Члени родини

Розказати про членів родини

This is my aunt

Aunt, brother, come, family, father, grandfathergrandmother, mother, see, uncle

Вимова міжзубних звуків

Займенник my

С.22

С.22 пісня “Come and see my father”

С.26 РЗ

Виконання пісні

Написати про свою родину вп.6 с.24

11

 

Сім’я клоунів

Розповісти про членів сім’ї

 

It’s Bobo’s cousin

Her, his

Інтонація в зв’язних реченнях

Займенник з her, his

С.24, РЗ с.27

С.22

С.27 РЗ

Вп.4 с.23

 

Вп.6 с.28 РЗ

12

 

Моя сім’я

Розповісти про членів сім’ї, їхні імена, вік

He is my cousin. He’s 8/ His name is David

Активізація лексики попередніх уроків

Послідовність звуків [z], [s] у словосполученні this is

This, that

С.24 РЗ вп.7 с.28

Вирази класного вжитку

С.28 РЗ вп.7

Вп.5 с.24

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

 

Принести фото членів родини, вміти їх описати

13

 

Людина, професії

Вміти привітатися неформально

Hi! Hello!

Bus driver, doctor, farmer, shop, he’s, she’s, shopkeeper, true, false

Вимова скорочень Susan’s- Susan is

Susan’s= Susan is

Вп.1,2 с.17

вп.1 с.17

Вп.2 с.21 РЗ

Вп.3 с.18

вп.2 с.21 РЗ, вивч.слова

14

 

Хто вони за професією

Назвати професії

He’s a teacher

Taxi

Повторення приголосних звуків

He’s/ She’s+ професія

Вп.2 с.17, РЗ с.22

Гра  Hangman TB с.84

Вп.3 с.22 РЗ

Вп.3 с.18

Вп.4 с.22 РЗ, творча робота

15

 

Працівник зоопарку

Відгадати професію, розпитати про професію

Is Steve a taxi-driver/ a farmer? Yes, he is/ No, he isn’t

Zookeeper

Повторення голосних звуків

Is he/she a…yes he/she is, No he/she isn’t

Вп.4 с.19

Вп.4 с.19

Вп.7 с.23 РЗ

Вп.5,6 с.20

Вп.6 с.23 РЗ

16

 

Різні професії

Розповісти про людину з додатковою інформацією

This is Steve. He’s a zookeeper. He’s a good zookeeper

Активізація лексики за темою

Інтонація простого речення

Артикль а з назвою професії

С.20 , с.24 РЗ

Гра «Відгадай професію» с.85 №22

Вп.8 с.24 РЗ

Вп.5 с.20, опис малюнків

Вп.9,10 с.24 РЗ

17

 

Професії моїх батьків

Розповісти про професії батьків

My father is a doctor

Good, uncle, aunt

Повторення дифтонгів

Повторення граматичних структур

С.20, с.24 РЗ

Розповіді товаришів

Описати професії батьків (5-7 речень)

Розповіді про батьків

С.30,31 РЗ

18

 

Види діяльності

Запитати, хто що може робити

Can you read? Yes, I can. No I can’t

Anything, can, can’t, count, do, hop, jump, read, ride, run, swim, write

Вимова слів

Can/ can’t

Can/ can’t +дієслово руху

С.29

С.29

вп.1 с.37 РЗ

Вп.1 с.29, вп.3 с.30

 

Вивчити слова, написати їх по рядку

19

 

Що я можу робити

Запитати, хто що може  робити

What can you do? I can read and write.

Fly

Інтонація коротких відповідей

Короткі відповіді  Yes, I can, No I can’t

С.30

Вп.2 с.30

Вп.3  с.38 РЗ

Вп.3 с.30

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

 

Написати 5 речень про свого друга

20

 

Що можуть інші

Висловити заперечення

No, he can’t fly

Comic, great, man, pupil, water, woman

Інтонація у питаннях з сan

Порядок слів у питанні з can

С.31 вп.4

С.31 вп.4

Вп.3 с.46 РЗ

Chain game  TB  с.33 №7

Вп.4 с.46 РЗ

21

 

Що можуть супергерої

Розповісти про інших

He can fly. He can jump.

Активізація лексики

Смисловий наголос у питаннях

He/ she/ can/can’t

С.31 вп.4

Твердження вчителя (№2 с.33 ТВ)

С.39 вп.4,5 РЗ

Вп.5 с.32

С.40 вп.7

22

 

Що може суперучень

Запитати і розповісти про суперучня

Can he fly? Yes, he can. Can he count? No, he can’t

Активізація лексики

Повторення віршів, що вивчалися на попередніх уроках

He/ she/ can/ can’t

С.40 вп.6 РЗ

Вирази класного вжитку

диктант

Вп.6 с.32

Повторити вивчену лексику

23

 

Урок контролю та корекції знань умінь і навичок

Активно вживати вивчені зразки у мовленні

Вивчені зразки

Повторення лексики

Інтонація зв’язного мовлення.

Вивчені граматичні структури

Вп.5 с.87 вп.2 с.88 ТВ

Запитання вчителя

Вп.2,3,4 с.68-687 ТВ

Відповіді на запитання вчителя

Творча робота “I can”

24

 

Одяг

Описати свій одяг

I’m wearing a red and white T-shirt

Cowboy, dress, hat trousers, nurse, pirate, shirt, shoe, T-shirt, wearing

Вимова дієслів з закінченням –ing

The Present Continuous

Вп.1 с.53

Вп.1 с.53

Вп.1 с.69 РЗ

Повторення нових слів за вчителем

Вп.2 с.69

25

 

Одяг для хлопців і дівчат

Ввічливо попрощатися

See you next time! Good-bye

Jumper, sandals, shorts, skirt, socks

Shirt, skirt [ɜ]

This is / these are

Вп.2 с.54

Вп.2 с.54

Вп.3 с.70

Вп.3 с.54

Вп.3  с.54

Усно, вивчити слова

26

 

Одяг. Бути охайним

Слова співчуття

Oh, no! Oh, dear

Class, photo, smile, time for

Інтонація в діалогах

I’m wearing = I am wearing

Вп.4 с.55

Вп.4 с.55

Вп.5 с.71 РЗ

Вп.3 с.54

Вп.6,7 с.72 РЗ

27

 

 Наш одяг

Розповісти про свій проект

I’m wearing a yellow T-shirt, etc.

Активізація лексики

Вимова скорочень Peter’s, Jane’s

Present Continuous

Вп.5 с.56

Вп.4 с.55

Вп.6 с.56

Описати товариша

— знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних із повсякденним життям;
— вживання та вибір привітань;
— вживання та вибір форм звертання;
— вживання та вибір вигуків.
Правила ввічливості.

 

Підготувати все для творчої роботи

28

 

Одяг. Урок-проект

Активно вживати вивчені зразки у мовленні

Вивчені зразки

Активізація лексики на письмі

Ритм і темп у читанні тексту

Present Continuous

Зачитування творчої роботи “Models”

Вирази класного вжитку

Творча робота

Творча робота

Повторити лексику

29

 

Контроль читання та аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватися до письма

30

 

Контроль письма

Підготуватися до усного мовлено

31

 

Контроль усного мовлення

Повторити лексику

32

 

Урок узагальнюючого повторення

Повторити граматичні правила

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

33

 

Зовнішність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

35

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

36

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

38

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

41

 

Захоплення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Щоденні обов’язки. Година

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

51

 

Дім. Квартира

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

55

 

Місяці. Дати

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

57

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Навчальні предмети. Дні тижня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

61

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Числа 1-100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

65

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

66

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

67

 

Контроль читання та аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

68

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

69

 

Контроль усного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Урок узагальнюючого овторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Байшур Ольга
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
4 липня 2021
Переглядів
284
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку