планування уроку німецької мови шаблон

Про матеріал
Даний матеріал допоможе правильно спланувати урок німецької мови в середній школі
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Змістова лінія

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Фонетика

Лексика

Граматика

Аудіювання

Читання

Письмо

1

 

Guten Tag ! Hallo , Kinder!  ( Добрий день ! )

Формулює правила безпеки онлайн - спілкування

Пояснює необхідність ситуативногоспілкування

 

 

Звуки :  ( a)  , ( a’ ) , ( d ) , ( t ) , ( o : ) , ( m ) , ( n ) . Пісня : « Guten Tag ! «

Guten Tag ! Guten Morgen ! Guten Abend ! Gute Nacht ! Wie heisst du ? – Ich heisse Anna. Ich bin Ada. Woher bist du ? Ich bin aus der Ukraine.

Ocобові займенники : ich , du , дієслова seine у 1 – й і 2 – й особах однини.

Вітання. Питальні та розповідні речення. Впр. 4 , ст. 8

Букви : Aa , Dd, Oo , Mm , Nn . Cлова.

Букви

Писати букви . Вивчити фрази . Впр. 5 ( с ) заповнити табличку ст. 9

2

 

Wie geht’s ? ( Як справи ? )

 

Готовність брати участь у іншомовному спілкуванні

 

 

Звуки : ( е) , ( і ) , ( s ) , ( і : ) , (z ) , ( t ) , ( h ) , ( ei ) .Пісня : «Hallo !»

Wiegehts ?Klasse!Super!Prima !Gut !Esgehtschlecht. Woherkommstdu?IchkommeausBerlin. Sehrangehnem!

Дієслова зв язки ist , sind . Відмінювання дієслів

Знайомство. Питальні та розповідні речення. Впр. 1 ( в ) , 2 ( в ) , ст. 10.

Букви Ii , Ee , Hh , Ss , Tt ,  слова впр. 8 , ст. 13 .

Букви впр. 5 , ст. 5 ст . 12

Впр. 1 , ст. 13 . Заповнити табличку . Впр. 2 . Записати слова.

3

 

Ich wohne in Berlin.  Я живу в Берліні ) .

 

 

 

 

Звуки :   , ( ( s ) , ( k ) , ( m ) , ( b ) . Пісенька “ Eins , zwei , Polizei “ .

Wo wohnst du ? – Ich wohne  in … eins , zwei , drei , vier , funf , sechs , sieben , acht , neun , zehn , elf , zwolf

Закінчення дієслів в  1 та 3 – й особі однини .

Питальні  та розповідні речення . Впр . 1 ( А ) , ст . 14 . Пісня

Слова , короткі речення . Впр. 8 , ст . 15 , впр . 2 , ст . 16

Букви , слова впр . 7 ст . 15 . Впр . 2 ( в ) , ст . 16

Вивчити фрази , навчитися читати слова . Впр . 1 , ст . 16

4

 

Wer ist das ? ( Хто це ? )

 

 

 

 

Звуки : ( r ) , ( v ) , ( b ) , ( g ) .

Wer ist das ? – Das ist … Wie alt bist du?  ich bin 11 . Sie ist auch 11 .

Питальне речення з питальним словом Wer? Порядок слів у питальному , розповідному реченнях . Числівники від 1 до 12.

Діалоги впр. 2 ( а ) , 5 ( а ) , ст . 18

Букви , слова . Впр . 4 ( а ) , ст .18 ; впр .7 ст. 19 .

Букви , слова . Впр . 1 (а ) , ст .20 .

Записати популярні українські імена . Впр . 2 , ст .20

5

 

Das bin ich (Це я )

 

Толерантність у спілкуванні з іншими

 

 

Звуки : ( p ) , ( l ) , ( f ) , ( c ) , ( k ) ,  ( h ) .  Пісенька : “ Eins , zwei , buntes Ei “

Nein . Entschuldigung . Bitte . Macht nichts . Wie heisst du ? Woher kommst du ? Wer ist das  ?Wo wohnst du ?

Заперечні речення nein .  Порядок слів у заперечному реченні . Питальні речення з питальними словами : Wie ?Woher ?Wer ?Wo ?

Питальні речення та розповідні речення . впр . 2 , 3 ( в ) ст .21

 Діалоги впр . 3 ( в ) , ст . 21 ; впр .5 ( а )  , ст . 22 ; впр . 2 ( в )  , ст .23

Букви : Pp , Ll , Ff , Cc , ck , ch . Впр . 2 ( А ) , ст . 23

Впорядкувати речення  з питальними словами : впр . 1 , ст . 23

6

 

Du und ich .  ( Ти і я )

 

 

 

 

Звукосполучення. Інтонація речень . Впр. 2 ( а ) ст. 24

Повторення вивченої лексики .

Питальні речення з питальними словами та без них . Стверджувальні та заперечні речення .

Діалог . Впр . 1 ( а ) , 2 ( а ) , ст .24

Букви , слова та речення . Впр .6 , ст .26

Букви та буквосполучення . Слова з вивченими буквами . Впр . 5 ( в ) , ст .25

Впр .6 , ст . 26 . Навчитися читати , заповнити табличку . Підготуватися до тесту .

7

 

Виконання лексико –граматичних вправ .

 

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу .

8

 

Meine Famlie. Das ist eine  Familie .   ( Це сім я ).

Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

Пісенька “ Auf die Frage “

Die Eltern , der Vater , die Mutter , die Grosseltern , der Opa , die Oma , das Kind , der Sohn , die Tochter , die Geschwister ,der Bruder , die Schwester

Означений артикль. Особові займенники er , sie , es , sie . Однина і множина іменників . Рід . Wessen ? Родовий відмінок іменників.

Пісня «Die Familie  « . Впр . 1 ( а ) , ст . 34

Впр. 2 , ст .35 , впр . 4 ( в ) , ст .35

Нові слова .Впр .4 ( а ) , 35

Навчитися читати слова , текст. Впр. 1 ( а ) ,  ( в ) ст. 36 .Доповнити речення впр . 2 ( а ) , ст.36

9

 

Wie ist der Mensch? ( Яка людина ?)

 

Толерантність у спілкуванні з іншими

 

 

Повторення вивчених звуків . Наголос .

Jung , alt , klein, gross , lustig , traurig , gut , bose , nett , mutig , klug . Weristdas? Wiebinich?

Антоніми . Прикметники . Питальні речення .

Пісенька «DieFamilie«

Нові слова , впр .1 ( в ) , ст .37 -38

Нові слова і вирази . Речення про свою сім

Ставити запитання до речень . Впр .2 , ст.39

10

 

Was macht Erika ? – Sie lernt. (Що робить Єріка ? Вона вчиться) .

 

 

 

 

Німецькі прізвища . Впр . 2 ( в ) , ст . 40

Lernen , singen , rennen , tanzen , basteln; WasmachtAnna? - Sietanzt.

Закінчення дієслів  теперішнього часу 1 , 2 , 3 особа однини .

Діалог ст .40 впр . 2 ( а )

Нові слова . Впр .2 ( с ) , ст .41

Впр .1 ( с ) , ст .40 . Слова , вирази

Доповнити речення впр . 1 , ст .41 . Поставити запитання до речень . Впр .2 , ст .41

11

 

Ich male gern (Я охоче малюю ).

 

Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення

 

 

Римування впр .1  ( а ) , ст .42 ; вимова слів , інтонація

Malen , turnen, spielen , springen , ichmalegern.

Розповідні та питальні речення в теперішньому часі .

Впр. 2 (а ) , ( в ) , ст .42

Тексти : впр .4 ( в  ) , ст .43

Нові слова . Складання речень з новими словами.

Доповнити текст ; записати в зошит . Прочитати текст. Впр .1 , 2 , ст .44

12

 

Das sind die Eltern. ( Це батьки ) .

 

 

 

 

Впр. 2 ( а ) ,  ( в ) , ст .45 . Римування . Вимова числівників.

DassindTarasundErika . Sie spielen .

Дієслова в 3 – й особі  множини. Числівники від 1 – 20 .

Числівники, тексти . Впр .3 ( а ) , ст .4 – 5 , 4 ( а ) , ст . 45

Діалог ст .44 ; впр . 3 ( в ) , 4 ( а ) , ст .45 ; впр .4 ( с ) , ст. 46

Нові вирази ; числівники . Впр .2 (в ) , 4 ( а ) , ст .45

Виправити помилки і записати в зошит . Впр . 1 ( а ) , ст .46 ; прочитати текст , поставити запитання.

13

 

Das ist mein Vater.  (Це мій батько ) .

 

 

 

 

Римування ст .47 . Складання власних римувань. Вимова Звуків та інтонація речень . Впр .4 ( в ) , ст .48

DerFreund , dieFreundin , Klavierspielen , mitMurkaspielen, mein ( e ) , dein ( e ) , sein ( e ) , ihr ( e )

Присвійні займенники. Роди іменників ; число іменників .

Впр .3 ( а ) , ст .47 ; текст ст .47

Впр .1 ( а ) , ст .46 ; впр .1 ( в ) , ст .47 ; впр .3 (а ) , ( в ) , ст .47 ; текст ст .48

Нові слова , таблиця ст .47 4 впр .3 ( в ) , ( с ) , ст .47

Заповнити таблицю ; записати в зошит ст .49 , впр .1 . Розказати про свою сім ю .

14

 

Singt er ? -   Nein , er singt nicht .

 

 

 

 

Інтонація речень з запереченням nicht . Вимова звуків впр . 2 ,ст .50

nicht , aber . Ich singe nicht . – Ich tanze . Nein ich male nicht gern .

Заперечні речення з запереченням nicht . Порядок слів у цих реченнях . Родовий відмінок іменників .

Текст про дітей . Впр .1 ( в ) , ст .4  - 9 .

 

Впр .4   (а ) , ст .50 ; впр . 5 ( а ) , ст . 51 ; впр . 7 , ст .51

Нові вирази . Впр .1 ( с ) , ст.49

Розглянути малюнки , прочитати текст . Відредагувати речення . Впр .1 ( а ) . 1 ( в ) , ст .52

15

 

Das ist meine Familie .

Наводити приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

Вимова числівників . Інтонація речень з числівниками . Впр .2 ( в ) , ст .53

Lieben , disGeschwister, dieSchwester, der Bruder , die Freunde, die Eltern

Порядок слів у розповідному та питальному реченнях . Множина іменників .

Впр .3 ( а ) , ст .54 ; текст про батьків .

Впр .2 ( а )  , ст .53 ; впр .4 ( а ) , ст . 55

Впр .1 , ст .53 ; впр .3 ( в ) , ст .54 ; впр . 4 ( в ) ,ст .55

Заповнити табличку ст .56 ; прочитати лист . Підготуватися до контрольної роботи .

16

 

КОНТРОЛЬНА
РОБОТА 

 

ТЕМАТИЧНА

 

 

 

17

 

Schule. Das Klassenzimmer .  Школа . Класна кімната .

 

Пояснює необхідність навчання у школі .

 

 

Лексика до теми . Інтонація речень . Наголос у словах . Впр .2 (а ) , ст .64

DieTafel , derSchwamm , dieKreide , derStuhl , derLehrertisch , derBucherschrank , das Fenster , die Schulbank , die Tur , hell

Множина іменників. Порядок слів у реченні .

Вірш «links ist das Fenster « . Впр . 1  , ст .64

Впр .2 ( а ) , ст .64 ; впр .3 , ( а ) , 4 ( а ) , ст . 65

Нова лексика . Впр . 4 ( в ) ст .66

Доповнити та записати речення . Впр.4 ( с ) , ст .66

18

 

Meine Federtasche . Мій пенал

 

 

 

 

Впр .1 ( а ) , ст. 66 пісенька - лічилка

DerKuli , derSpitzer, der Bleistift , der Filzstift, der Radiergummi , der Pinzel , das Lineal , die Schere , neu , modern , spitz , lang , liegen

Неозначений артикль іменників в однині та множині  . Заперечний займенник kein .

Впр . 4 , 5 , ст .67 діалоги .

Слова , вирази . Впр .1 ( в ) , 66 ; Текст  « « впр .7 ( а ) , 67

Лексичний матеріал до уроку . Впр .8 ( в ) , ст .68

Описати свій пенал . Впр . 1 , 2 , ст.68

19

 

Meine  Schultasche Мій портфель

 

 

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей .

Нова лексика . Впр .1 ( а ) , ст .69

Die Schulsachen , das Buch , die Farbstifte , das Heft , die Schultasche , das Tagebuch , die Mappe , Die Farbe , das Papier ( das Blatt ) , der Klebstoff , schwer , leicht , suchen , kosten . was kostet  … ?

Множина іменників , повторення числівників . Питальні речення з питальним словами .

Вірш “ hast du alles mit ? “ впр . 1 ( а ) , ст .69

Нова лексика , впр . 2 ( а ) , ст .69 , впр .4 ( а ) , 5 ( а ) , ст . 70 – 71 .

Нова лексика впр . 3 , ст .70 ; впр .5 ( в ) , ст .71

Записати слова у множині . Впр .5 , ст . 71

20

 

Was hast du?Що ти маєш ?

 

 

 

 

Впр .1 ( а ) , ст .71 . Інтонація речень .

haben , brauchen , tutmirleid , wir , ihr , Sie , doch , ichhabeeinLineal , eine Schere . Macht nichts .

Дієслово мати, відміннювання дієслова за особами в однині першій особі множини.Nom . , Gen .  Займенників .

Впр .1 ( а ), ст .71 . Діалоги .

Нова лексика ю. Діалог ст . 73 , впр .5 ( а ) .

Слова до теми . Впр . 1 , ст .71 , речення .

Доповнити речення , впр .5 ( с ) , ст .73 .

21

 

Die Schule Школа .

Розуміння важливості екологічної безпеки

Розуміння власних індивідуальних особливостей та потреби подальшого самовдосконалення

 

 

Впр .1 ( а ) , ст .74 . Наголос у нових словах .

streng ,  das Lieblingsfach , der Lieblingslehrer

Утворення складних іменників :

Лічилка . Впр . 1 ( а ) , ст .74 .

Впр . 3 ( в ) ,  ( с ) ст .75 ; впр .2 ( а ) , ст . 74 4 впр . 5 ( а ) , ст 75 .

Лексичний матеріал . Впр .3 ( в ) , ( с )  , ст . 75 .

Написати листа за зразком впр .5 9 а ) , ст .75

22

 

Роби зі мною ! Mach mit !

 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час навчання

 

 

Впр . 1 ( а ) , ст . 76 . Наголос . Спонукальна інтонація .

stehen , boxen ,geben , besuchen , derMontag

Наказовий спосіб дієслів . Спонукальні , окличні речення .

Вірш “ Schreibe ,schreib !“

Впр .1 ( а ) ,  ст .76 ; впр .6 ( а ) , ст .77 ; впр .7 . ст .78

Впр .2 , ст .76 ; впр .6 ( в ) , ст .77

Взяти інтерв ю в однокласників . Впр .1 ст .78

23

 

У школі

 

Пояснює необхідність навчання у школі

 

 

Пісня . Чгслівники. Впр .1 ( а ) , ст 79 .

 

Числівники від 20 до 100 .Порядок слів у реченні .

Впр .1 ( а ) . ст .79 ; діалоги впр .6 ( а ) . ст .80

Впр .1 ( в ) , ст .79 ; впр . 6 ( а ) , ст .80 ; впр .7 ( а ) . ст .81

Впр .3  (в ) , ( с ) , ст .80 ; впр .5 , ст .80 .

Записати про клуби . Впр .1 , 2 , ст .81 . Підготуватися до тесту .

24

 

Die Jahreszeiten . Es ist  Herbst Пори року . Осінь .

 

 

 

Демонструє розуміння цінності природи

Впр . 1 , ст .90 . Лексика до уроку .

viel zu tun haben , Pilze im Wald suchen , Obst im Garten pflucken ,Beeren sammeln , die Zugvogel ziehen nach Suden , Baume pflanzen , die Sonne scheint , der Himmel , blau , kuhl

Питальні речення з питальним словом

Пісня «Jahreszeiten « .  Впр .1 , ст .90

Впр . 1 , 2 , ст .90 ; впр .5 , ст .9 ( діалог )  впр .6 , ст .92

Нова лексика , впр .6 , ст .92

Впорядкувати речення . Впр .1 , 2 . ст .93

25

 

Die Monate Місяці

Herbstfeste Осінні свята

 

Обговорює особливості взаємодіє з природою

 

 

Впр . 1 , ст .93 . Назви місяців – наголос , інтонація в реченні . Впр .2 . ст .94

Вірш «DerHerbst» . Лексичний матеріал .

der Januar , der Februar, der Marz , der April , der Mai , der Juni , der Juli , der der August , der September , der Oktober , der November , der Dezember

Das Erntedankfest , der Herbstball , die Kirche , das Gemuse , die Nuss , die Blume , das Brot , die Ausstellung , weihen , der Gast , draussen ,

Порядок слів у реченні : прямий і зворотній .

Питальні речення

Вірш « Місяці « впр .1 . ст .93 ; впр . 4 ( а 0 . ст .94

Лист ст .96 ; діалог впр .3 ( а ) , ст .97

Впр .1 . ст .93 ; впр .4 ( а ) . ст .94 -95

Впр .1 ( а ) , 2 ( А ) , ст .96 ; впр .4 9в ) , ст . 97

Впр .4 ( в ) , ст . 95

Впр .3 ( в ) ; впр . 4 ( с ) , ст 97

 

Доповнити текст ст .98 , впр . 1

26

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА

ТЕМАТИЧНА

 

27

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал

28

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підго туватися контролю письма

29

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити усні теми

30

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал за перший семестр

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Карасьова Зінаїда
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 листопада 2021
Переглядів
873
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку