Подорож у Країну Знань

Про матеріал
Перший урок для тих, хто приймає в свою шкільну родину маленьких друзів-першокласників. Ознайомити учнів із шкільним життям; розв'язати питання: для чого учень іде в школу; гуртування колективу, виховування любові до книги, до школи, до Батьківщини
Перегляд файлу

 

Перший урок у 1 класі  НУШ

Хід заняття

І. Організаційна частина

- Діти! Ось і стали ви школярами. Усі ви чекали цього щасливого дня. І я дуже рада, що ви прийшли до нас. Я ваша перша вчителька Cофія Василівна (учні повторюють). Сьогодні у вас радісний день – ваше перше шкільне свято. Вас радо зустріла школа. Подивіться, який гарний клас, які новенькі парти. Тут ви будете навчатися, дружити, відпочивати. 

1 вересня – найважливіший день у вашому житті, діти, тому що це ваш перший трудовий день. Я надіюся, що кожного дня ви радісно поспішатимете до школи, туди, де на вас чекає цікава та нелегка робота. Ваші рідні та знайомі радіють за вас, тому що ви стали школярами. А ще вони хвилюються, чи зможете ви працювати в школі так, щоб усі раділи вашим успіхам. 

Скажіть а кому в першу чергу ми вдячні за сьогоднішній день?(своїм батькам)

Давайте їм пошлемо повітряний поцілунок. А вони його зловлять.

Отож приготувалися, повернулися до наших найрідніших, наймиліших і найкрасивіших матусь і татусів і шлемо їм всім солодкий повітряний поцілунок.

А чи пам’ятаєте дітки, як ми повинні розпочинати свої уроки? Якими словами звертатись один до одного коли приходимо до школи, зустрічаємося з вчителями, вихователями, з дорослими людьми?

Дружно, весело сказали: Добрий день!

Вліво, вправо повернулись: Добрий день!

Один одному всміхнулись: Добрий день!

А чи пам’ятаєте ви своїх друзів, з якими готувалися стати школярами? А щоб згадали всі, давайте промовимо своє ім’я . Поверніться до сусіда по парті, притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я. 

Молодці!  А тепер поверніться до сусіда позаду, притуліть долоні один до одного, ось так,  скажіть своє ім’я. 

Молодці! Ось тепер ми друзі! А з друзями  можна ділити і радість і сум, перемоги і невдачі, разом робити добрі і корисні справи.

     Отже, сьогодні народжуються нові надії та справджуються мрії. 

 

  • Ось ми з вами готувалися, купували шкільні речі,вітали один одного, вірші читали, а чи знаєте ви, навіщо ви прийшли до школи?

(відповіді дітей)

  • Діти, а ви сьогодні з гарним настроєм збиралися до школи? 

Поплескайте в долоньки ті, у кого гарний настрій. 

Давайте я спробую вгадати, чому ви сьогодні так раді? Якщо я вгадаю, ви плескаєте в долоньки. Домовилися? (Після кожного визначення діти плескають у долоні.)

Ви раді,

• тому що у вас є гарний портфелик;

• тому що у вашому портфелику багато нових шкільних речей;

• тому що ви сьогодні дуже ошатні і красиві;

• тому що ви сьогодні перший раз прийшли у школу;

• тому що ви сьогодні стали школярами;

• тому що ви зустрілися сьогодні зі своєю першою вчителькою.

 

  • А хто складав ваші портфелики?

Послухайте, які речі взяв до школи Миколка. Чи правильно він зробив?

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід м’яку пампушку.

Два ведмедики, лопату.

Білочку руду, хвостату.

Лук і стріли, і рушницю

Ще й пухкеньку паляницю.

Ще стільця, стола і парту,

Ще й географічну карту.

Трактори, машину, мило..

Вже й надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку

Чи усе поклав у сумку?

 

  • Ви так не збиралися? Ні?

Зараз перевіримо, чи знаєте ви, що повинно бути у шкільних портфеликах.

   Букви всі від А до Я живуть на сторінках…Букваря.

   Для письма, сказати прошу, що потрібно взяти?...Зошит!

   Малювать в альбомі всім допоможуть…олівці!

   Ручки й олівці, щоб знали, ми складемо… у пеналі.

   В сумці зошит і буквар. Хто до школи йде?...школяр!

Ну, дійсно, портфель ви складете.

 А як ви готувались до свята? Ось зараз і перевіримо.

Дидактична. гра «Я – не я» (діти піднімають руки вгору на відповідь «Я», тупотять ніжками – на противагу)

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку посміхався?

Не хотів хто одягаться?

А зарядку хто робив?

Свої ручки хто не мив?

Добре зранку готувався. Хто?

А ще досі не вмивався хто?

Хто здоровим хоче стати?

А знання хто хоче мати?

Бачу, всім вам хочеться знання пізнати

і справжніми школярами скоріше стати!

Не менше за вас, мої любі, сьогодні хвилюються ваші батьки, а можливо навіть і більше. 

А от чи знають вони як потрібно поводитися батькам першокласників? 

Зараз ми їх перевіримо.

Зараз я буду задавати питання, а Ви, шановні батьки, відповідайте. Хто дасть правильну відповідь запрошується  до дошки.

  1. Навчальна година, присвячена окремому предмету.(урок)
  2. Частина одягу, куди кладуть гроші. (кишеня)
  3. Найулюбленіша пора в учнів. (канікули)
  4. У кого є шапка, але не має голови, є нога, але немає черевика. (гриб)
  5. Що можна приготувати, але не можна з'їсти? (уроки)

 

Молодці! У нас є команда. Давайте попросимо їх пошикуватися. А ми з вами будемо рахувати.(1…2…3…4…5…)

  • І останнє відповідальне завдання треба правильно « зібрати» фразу, знайти пару показавши правила іншим батькам.
  • Заходити до вчителя в школу    не менше 2 рази на тиждень
  • Приводити та забирати дитину зі школи
  • Ніколи не робити за дітей завдання
  • Сварити своїх дітей тільки в крайньому випадку
  • Бути на батьківських зборах обов’язково

Молодці! Ви впоралися з завданням.

Ви – батьки, найважливіша частина великої шкільної родини. Ваша підтримка, лагідне слово, добра порада завжди будуть допомагати малюкам. 

«Коло дружби». 

 Учитель:

Діти, на ваших партах лежать долоньки, вирізані з кольорового паперу.

Візьміть їх і по черзі прикріпіть на дошку, утворюючи коло.

Ми всі різні – маємо різний колір очей, волосся, різний зріст, голос. Але тепер у нас буде багато спільного. Нас об‘єднала наша школа, наш клас, ми будемо вчитися, співати, танцювати, веселитися. Тепер ми одна родина, один колектив. Це коло буде символізувати міцну дружбу нашого класу. Від  сьогодні воно буде з нами, щоб нагадувати про те, що наша дружба міцна й непорушна, усі ми житимемо у мирі й злагоді.

А тепер усі встаньте і візьміться за руки, щоб утворилося коло. (Діти стають у коло і беруться за руки. Говорять слова за вчителем.)

Ми усі – одна сім‘я, Неповторні – ти і я! Будемо усі дружити, В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво – казка! В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити Й на Землі добро творити!

Нехай для наших першокласників роки навчання стануть щасливими!А ми всі жили під мирним небом та хай завжди буде світити нам яскраве сонечко.

Урок у нас закінчується, але свято продовжується. Ви знаєте дуже багато свят і знаєте, як їх святкують.  Гадаю, що не помилюся, якщо скажу, що найулюбленішим святом для кожного з вас є ваш день народження. Дійсно?  У нас сьогодні теж свято – День народження. А як ви гадаєте, на чий день народження ми сьогодні зібралися?

Діти. На День народження нашого класу. Сьогодні народилася нова  шкільна родина 1класу.

        Ось і народилася наша нова шкільна сім'я.

Вітаю вас, діти, з цим радісним днем, початком першого навчального року. Бажаю вам успіхів у навчанні. Я буду щасливою щоранку бачити ваші радісні оченята і привітну усмішку. Бажаю, щоб доріжка знань, на яку ми сьогодні із вами ступили, була рівною, цікавою, радісною, чистою, ясною.

Щоб ви завжди були добрими, слухняними дітьми і ніколи не засмучували своїх батьків.

  • Вітаю всіх із початком першого навчального року, дорогі мої діти.
  • Хай вам щастить! Бажаю всього  найкращого вашим родинам!
  • Божого благословіння

 

docx
Додав(-ла)
Калюжна Софія
Додано
23 березня 2023
Переглядів
147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку