Показники творчої обдарованості дитини
Дитина як особистість
9. Повна відсутність поваги до проторених шляхів.
10. Прагнення самостійно подолати труднощі, які
виникли.
11. Постійне прагнення поліпшувати якість своєї продукції, вимогливість до себе.
12. 3авзяття й наполегливість думки. Терпіння
невідступно думати про певний предмет.
13. Потреба в серйозній внутрішній роботі, створенні своєї індивідуальності, духовному зростанні.
Порівняльна характеристика відмінників та обдарованих учнів
Відмінники |
Обдаровані |
1. Знає відповідь |
1. Ставить запитання |
2. Цікавиться |
2. Допитливий |
3. Хороші думки та ідеї |
3. Висловлює деякі дивні думки, ідеї |
4. Наполегливо працює |
4. Грається, але отримує високі бали, особливо з творчих завдань |
5. Відповідає |
5. Дискутує, додає подробиці. |
6. Слухає з цікавістю. |
6. Виявляє гаряче сприймання, чутливість. |
7. Легко вчиться. |
7. Вже знає.І коли тільки він це вивчив?. |
8. Потребує 6-8 повторень |
8. Потребує 1-2 повторення |
9. Розуміє ідею. |
9. Конструює абстракції. |
10. Проводить час з однолітками. |
10. Більше до вподоби компанія дорослих. |
11. Розуміє. |
11. Прагне скласти умовивід. |
12. Виконує домашні завдання. |
12. Створює проекти. |
13. Копіює. |
13. Творить нове. |
14. Любить школу. |
14. Любить пізнавати. |
15. Сприяє. |
15. Інтенсивно досягає бажаного, підсилюючи самого себе. |
16. Запам’ятовує інформацію. |
16.Перетворює інформацію. |
17. Має хорошу пам’ять |
17. Добре працює розум. |
18. Любить послідовність. |
18. Любить складність. |
19. Готовий до ідеї, реагування, відповіді. |
19. Уважно придивляється до життя та все помічає. Якщо гостро реагує, то перебільшує. |
20. Задоволений своїми успіхами у навчанні |
20. Критично ставиться до себе і до інших і наголошує на цьому.
|