Мета роботи: залучити учнів до активної самостійної навчальної діяльності, навчити самостійно здобувати знання. Засобом реалізації цієї ідеї є різні підходи до використання форм роботи, до відбору навчального матеріалу різного рівня складності, аби кожен учень отримав посильні завдання, а через їх виконання – досвід успішності.
Новизна роботи в умовах НУШ Полягає в кардинальному переході від традиційного інформаційно-пояснювального навчання, зорієнтованого на передачу готових знань, до особистісно-розвивального, що передбачає не тільки засвоєння учнями знань, але й формування в них навичок навчальної діяльності, їх творчий розвиток, розвиток предметних компетенцій.
У ході роботи над науково-методичною проблемою ставлю завдання: гармонійно поєднати пізнання, практичну діяльність та спілкування; застосовувати різноманітні форми та методи навчальної діяльності, які забезпечать використання суб’єктного досвіду учнів; створити атмосферу зацікавленості кожного учня; заохочувати учнів знаходити свої способи діяльності, аналізувати діяльність інших учнів з точки зору її раціональності й ефективності; створювати на уроці педагогічні ситуації спілкування, які дозволять кожному учню виявити ініціативу, самостійність у виборі способів роботи; включати якомога більше практичних завдань, прикладних задач; використовувати самооцінювання та взаємооцінювання.
Вирішити перераховані завдання можливо при зміні змісту навчання з традиційного на особистісне Традиційне Особистісне Однакове для всіх Орієнтація на різні типи і рівні засвоєння Переважають логічні структури й описовість Підходи різноманітні Передача учням догматичних висновків Творче пояснення явищ, що вивчаються Штучність міжпредметних зв’язків Багатогранність зв’язків між предметами Відображання об’єктивного рівня знань Моральні та особистісні підходи в науковому пізнанні Усі висновки однаково важливі Важливі ціннісні знання і висновки
Мастер-клас ”Я це роблю так’’ I)Усний рахунок; II)Дослідження числа П; III)Вирішення логічних задач за алгоритмом: 1)Спробуй; 2)Зупинись.Зясуй в чому труднощі; 3)Уяви варіанти можливих результатів; 4)Співстав з умовою; 5)Знайди рішення; Логічна задача Через 4 точки треба провести 3 лінії не відриваючи олівець від паперу так,щоб олівець повернувся в початкову точку. IV)Знайди помилку 13-2*4=11*4=44; 2-3*(а-4)=2-3а-12;
Мої досягнення Призери ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики 2014-2015 н.р. Кебець Дар’я (7-Б клас) – ІІ місце 2015-2016 н.р. Кебець Дар’я (8-Б клас) – ІІІ місце 2016-2017 н.р. Горбачов Ярослав (6-Б клас) – ІІ місце 2017-2018 н.р. Горбачов Ярослав (7-Б клас) – ІІ місце 2018-2019 н.р. Горбачов Ярослав (8-Б клас) – ІІ місце