Ключові тези з виступу Ганни Дудіч про можливості програми Nearpod.

Існує безліч інтернет-ресурсів, які теоретично можна використати у навчанні. Але які саме обрати? Які оптимально підійдуть для роботи з учнями, особливо в умовах дистанційного навчання? Про один із таких ресурсів, платформу Nearpod, розповіла у межах Всеукраїнської інтернет-конференції «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» Ганна Дудіч. 

Платформа Nearpod стане у пригоді для організації ефективної онлайн-комунікації під час дистанційної роботи та в режимі реальної школи. Цікавій функціонал програми дозволить перетворити звичні презентації у геймифіковані інтерактиви та справжнісінькі комп'ютерні ігри.   

До кінця літа весь функціонал Nearpod безкоштовний. Надалі створення власних уроків буде повністю безкоштовним, розробки інших учителів стануть доступними лише у платній версії. 

Знайомство з програмою та впровадження її в навчальний процес

1. Домашня сторінка порталу Nearpod.

Конструктор уроків створено спільними зусиллями розробників і педагогів. Платформа англомовна. Опанувавши нескладний інструмент, ви зможете з легкістю створювати власні уроки та використовувати готові.

2. Обліковий запис в Nearpod, особистий кабінет і бібліотека 

Реєстрація стандартна. Обираєте безкоштовну версію «для вчителів», вводите електронну пошту та створюєте пароль. В особистій бібліотеці зберігатимуться ваші уроки та аналітичні звіти з результатами досягнень учнів. 

3. Бібліотека Nearpod

Перш ніж створити власну розробку, спікерка пропонує ознайомитися з уроками колег. Фільтруєте назву предмета, клас і переглядаєте інтерактивну творчість колег. Додавши презентацію до свого кабінету, ви можете перекласти чи редагувати будь-яку її частину.

4. Створюємо уроки у програмі Nearpod

Розпочати роботу можна з використання готових матеріалів: презентацій, текстів, документів пдф тощо – їх можна завантажити чи перетягнути до конструктора. Також легко можна створити слайд у самій програмі. 

5. Огляд інтерактивних інструментів 

У програмі можна додати 3 типи інструментів: власний контент (зміст), веб контент (посилання) та активності (інтерактиви). Ви маєте змогу додати математичні формули, слайди, відео- та аудіофайли, прогулянку у віртуальній реальності та багато інтерактивних активностей.

6. Гейміфікація та візуалізація контенту 

Щоб мотивувати учнів в умовах ізоляції спікер рекомендує візуалізувати та геймифікуйти контент. Впровадьте у ваші уроки анімовані тести, 3D анімації, пет симуляції та цікаві досліди.

7. Як поділитися уроком із учнями 

Збережіть урок у формі документа та діліться з учнями у режимі реального часу, чи віддайте урок на самостійне опрацювання.

Бажаєте дізнатися більше про аналітику, інструменти синхронної та асинхронної взаємодії при дистанційному навчанні? Радимо переглянути виступ Ганни Дудіч – учительки англійської мови, заступника директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка, сертифікованого вчителя Nearpod.

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter