Позакласний захід для учнів 5 - 6 класів "Математичні сходинки"

Про матеріал
Позакласний захід "Математичні сходинки" в якому змагаються учні 5 -6 класів. Перший конкурс - візитна картка, другий конкурс - розминка, третій конкурс капітанів, четвертий - розшифровка, пятий - конкурс уболівальників. Також проводиться математичний фокуси і останній конкурс - домашнє завдання (учні демонструють сценку, підготовлену заздалегідь)
Перегляд файлу

Добрий день, любі друзі,

Щиро вас вітаємо.

Перемоги чесної

Щедро вам бажаємо.

Щоб було змагання чесним,

Обери журі почесне.

Тож знайомтесь, любі друзі,

Хто у цім шановнім крізі.

Хто із вас уважним буде,

Той команді бал здобуде.

Якщо будеш пустувати,

Бал команді буде знято.

Отже,юні математики!

Думайте колективно,

Дійте оперативно,

Сперечайтесь доказово.

Це для всіх – обов’язково!

Сьогодні  в змаганнях беруть участь 4 команди 5 – 6 класів.

 

 

  1. Візитна картка.

Кожній команді було запропоновано підготувати розповідь про видатного математика. Оцінюється 0-3 балів.

6-А Евклід, 6-Б Ковалевська, 5-А Піфагор, 5-Б Декарт

  1. «Розминка».

Кожній команді по черзі будуть задаватися 5 питань. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Якщо команда не знає правильної відповіді, то право відповісти переходить до тієї команди, яка перша підніме руку.

5 а, 5б, 6 а, 6 б.

  1. Трійка коней пробігла 40 км. Яку відстань пробіг кожен кінь? (40)
  2. У будинку 4 кімнати. З однієї зробили дві. Скільки стало кімнат?(5)
  3. Скільки вершин у куба?(8)
  4. Скільки кінців у трьох палиць?(6)
  5. Горіло 5 свічок. Дві з них згасли. Скільки свічок залишилось.(3)
  6. Яка найменша геометрична фігура?(точка)
  7. Двоє учнів ішли до школи, а назустріч їм ще 5 учнів. Скільки учнів прийшло до школи?(2)
  8. У сімї 6 братів. У кожного по сестрі. Скільки дітей у сімї?(7)
  9. Скільки букв у числі 3.524.787(жодної)
  10. Скільки повітряних кульок було у П’ятачка з казки про Вінні-Пуха?
  11.  У Марини було ціле яблуко, дві половинки і чотири четвертинки. Скільки у неї було яблук?(3)
  12. З під тину видно 6 пар кінських ніг. Скільки цих тварин у дворі?(3)
  13. Скільки кольорів має веселка?(7)
  14. Двоє грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожний?(2)
  15.  Одне яйце варять  4 хвилини. Скільки часу треба варити 6 яєць?(4)
  16.  Об 11 годині вечора йде дощ. Чи можливо, що через добу буде сонячна погода.(ні)
  17. Яка геометрична фігура не має ні початку ні кінця?(пряма)
  18. Коли доба коротша: взимку чи влітку?(однакова)
  19.  Каталися два синів на триколісних велосипедах, а батько на двоколісному. Скільки всього було колес?(8)

     20.Яке число наказує, що робити?(три)

 

Поки журі підраховує бали ми пропонуємо послухати цікаві факти із життя великих математиків.

 

Надаємо слово журі.

 

  1. Конкурс капітанів

 

  1.   частина прямого кута.
  2. Дріб, чисельник якого більший за знаменник або дорівнює йому.
  3. Прилад для вимірювання кута.
  4. Знак пунктуації, що використовується в математиці.
  5. Трикутник, у якого дві сторони рівні.
  6. Розрядна одиниця.
  7. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  8. Рівність, що містить невідоме.
  9. Основна геометрична фігура.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                    

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Одиниця вимірювання температури повітря.
  2. Сума довжин сторін чотирикутника.
  3. Прилад для вимірювання кута.
  4. Результат дії додавання.
  5. Трикутник, у якого дві сторони рівні.
  6. Кут, менший від прямого кута.
  7. Прямокутник, у якого всі сторони рівні.
  8. Півпряма, що має початок.
  9. Рівність, що містить невідоме.

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Зашифровка

 

 

Зашифровка «Математика в прислів’ях та приказках»

5 клас

21 ∙ 15 =  

 

764 – (х +119) = 643  х =

 

2813 270 =

 

2478 – 2324 =

 

 

(175 – х) + 26 = 201  х =

 

(х + 89) – 64 = 27  х =

 

11544883 – 9865373 =

 

 

 

                                                1       2       3       4       5       6       7        9        0

 

                                         т      в     х      й      о     у      р      б       і

Хто в роботі, той і в турботі.

 

 

Зашифровка «Математика в прислів’ях та приказках»

6 клас

21 ∙ 15 =  

 

3– (х +) = 1,1  х =

 

2813 270 =

 

2478 – 2324 =

 

 

(8 – х) + 0,75 = 8  х =

 

х +0,5 = 1   х =

 

11544883 – 9865373 =

 

 

                                                1       2       3       4       5       6       7        9        0

 

                                         т      в     х      й      о     у      р      б       і

Хто в роботі, той і в турботі.

 

 

 

 

  1. Конкурс уболівальників

 

  1. Чому дорівнює кут у квадраті?(90)
  2. Скільки нулів у добутку чисел від 1 до 10?(2)
  3. Скільки буде десятків, якщо два десятки помножити на два десятки?(40)
  4. Штучний супутник Землі робить один оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт – за 100 хв. Як це пояснити.
  5. Коли ми дивимось на число 6, а говоримо 18?(о 18 годині)
  6. Дід,  бабка, онучка, собачка  Жучка,  кішка, мишка тягли – тягли і витягли ріпку. Скільки очей побачило ріпку?(12)
  7. До однозначного числа дописали таку ж цифру. У скільки разів збільшилось число?(11)
  8. Скільки яєць можна з’їсти натщесерце?(1)

 

Фокуси

  1. День свого народження помножити на два.
  2. До результату додати 5.
  3. Отриманий результат помножити на 50.
  4. Додати номер місяця в якому народився.

 

Надаємо слово журі

 

Пантоміма 6б, 6а,5б,5а

 

Слово журі

 

Ти мені, я тобі

5б, 5а, 6б, 6а

 

 

Домашнє завдання

 

 Сценка

 

Наш математичний захід хотілось би закінчити словами Успенського

«Математика подібна до мистецтва – і не тому, що являє собою “мистецтво обчислювати” або “мистецтво доводити”, а тому, що математика, як і мистецтво, - це особливий спосіб пізнання.»

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
906
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку