Позакласний захід "Посвята в гімназисти"

Про матеріал

Мета проведення: - соціалізація особистості та формування учнівського колективу в нових умовах;

-формування в учнів активної громадянської позиції, почуття відповідальності перед колективом, бажання працювати задля розвитку держави;

-виховання поваги до державних символів та атрибутів навчального закладу.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

Посвята в гімназисти

 


Посвята в гімназисти

Мета проведення: - соціалізація особистості та  формування учнівського колективу в нових умовах;

  • формування в учнів активної громадянської позиції, почуття відповідальності перед колективом, бажання працювати задля розвитку держави;
  • виховання поваги до державних символів та атрибутів навчального закладу.

Місце проведення: актова зала гімназії

 Обладнання: державні символи, атрибути навчального закладу, емблема  5 класу,  мультимедійний проектор, музичний центр.

1- ий    ведучий. Вкраїнська земля, чарівний дивосвіт,

Голубінь над чистим золотом колосся.

В гімназії нашій починається натхнення, зліт,

Бо настав цей урочистий день

І все омріяне збулося.

Злинь же, музико, в небо сильніше,

В добру пору лунай у святковий цей час,

Хай лунають оплески гучніше!

Ми запрошуєм на свято до нас.

2-ий    ведучий.

 Добрий день, дорогі друзі!

Батьки, вчителі, гості!

1- ий    ведучий.

Ми знову зібралися у цьому залі, щоб провести найкраще свято для наших п’ятикласників – посвяту у гімназисти.

2-ий    ведучий. До рядів наших славних гімназистів приєднуються нові пятикласники. Прошу всіх дружніми оплесками зустріти наших первачків.

(До залу під звуки ліричної мелодії заходять учні)

1-ий    ведучий. Шановні вчителі, батьки, гімназисти, гості урочисте свято «Посвята у гімназисти» вважати відкритим.

Звучить гімн України, гімн гімназії.

2- ий    ведучий. 

Урочистий час підходить,

І якраз о цій порі

Гімназисти, школярі.

До гімназії рушають

Вчителі тут їх чекають.

Найскладніше ж у цей час

Тим, що йдуть перший раз у пятий клас!

1- ий    ведучий.

А у нас сьогодні свято,

Чути музику і сміх,

Зараз будемо вітати

Гімназистів тут своїх.

Звучить музика з кінофільму «золотий ключик»

За столом сидить Карабас Барабас дивиться в комп’ютер

Карабас:  Так, так, знову нове поповнення. Ну-ка, зараз подивимося, хто тут у нас... ти  диви, вони і нові фотки повиставляли, нє ну ви тільки погляньте на їхні хештеги:  «в школі»,   «чоткі діти»,  «ми кльові». Нормально, два місяці провчилися і вже вважають себе крутими. Нічого, зараз виправимо ситуацію. /Набирає скайп/ Дуремар ти зараз де?

На екрані з’являється Дуремар

Дуремар: О, Карабасич говори швидше бо я трохи зайнятий, піявки «лєчєбні» виловлюю. У мене тут «бізнес» свій намалювався,  я тут невеличкий контракт заключив  з «батьківським комітетом» на поставку крупної партії «лєчєбних» піявок от  бронхіта/звучить нарізка з пісні Дуремара/

Карабас: Дуремар, скільки років тебе знаю, а ти як був Дуремаром так ним і залишився. Відстаєш від розвитку, зараз  новітні технології – 21 століття, не тим друже займаєшся. Бери приклад з мене – я після того випадку з Буратіно,  переосмислив своє життя і зайнявся продюсерством, створив свій блог, у мене ціла купа підпищиків в «Інстаграмі», свій канал на Ютубі, словом живу повноцінним життям творчого мецената. А ти, як жив на болоті так і лишився на тому ж болотяному рівні.

Дуремар: Я хоч і на болоті, проте в  курсі всіх подій. Чув у вас там нові діточки прибули? І що, розумненькі? Спортом займаються? Співають? Танцюють? Може вам треба доставити  пару дюжин  «Лєчєбних» піявочок, щоб балувану кров прибрати?

Карабас: Дуремаре ти що з дуба на кактус упав, зараз діти такі продвинуті, що з  ними краще не жартувати, ти їм одну піявку а вони тобі сотню, а тоді ще і вулик з бджолами притаскають щоб точно вже ніколи  не захотілося тобі їх виховувати.  І взагалі, вони діти нічого, хороші просто їх треба посвятити в пятикласники, ну а для цього треба декілька  випробувань з ними пройти, там у мене зараз працюють агенти  із  нашого центру  креативних ідей.  Ти просто, якщо  там будуть якісь проблемки підходь, поможеш.

Дуремар: Та не вопрос, я на звязку!

Музика на сцені з’являється Базиліо, робить декілька селфі, сідає

Базиліо: Подайте Христа раді убогому на пропітаніє, от складних шкільних наук потєрявшему зрєніє, на фізкультурє ногу ушибленому, от семиурочного робочого дня спину скрюченому, от виховних годин умореному. / бере баян  /

Під музику з’являється Аліса

Аліса: Баз, ти знову підзаробляєшся?

Базиліо: Отож, Алісо, тяжка моя доля: у школі не вчився, домашку не робив, до дошки не ходив,  от і страждаю тепер без освіти. На роботу не беруть, вступив би до ВУЗу, так ЗНО не можу здати – от і виходить замкнуте коло.

Аліса: А я тобі Баз говорила, знання потрібні як повітря...

Базиліо: Та хоч ти не капай на мій нещасний котячий мозок, тут і так  розум болить, голова пухне...

Аліса: То вона пухне від  відсутності мозку!

Базиліо: Та не довбай мене, от зберуся силами  і відправлюся освіту здобувати хоча і в 5-й  клас, почну все  з нового листа.

Аліса: Та дуже мені треба  тобі мозок вправляти, хм /іде/

Виходить Дуремар

Дуремар: Недорого, майже задарма піявки для покращення ума, для розвитку творчих  здібностей, не стісняємося, підходимо, купляємо. Гривня штучка, п’ять кучка, а в кучці три штучки...

Базиліо: Прівєт, Дурік, чим торгуємо, ну-ті дай продегустую, що тут у тебе?

Дуремар: Це для молодих умів, піявки для покращення мозкової  роботи школярів...

Базиліо: О, те що треба, дай і мені парочку...

Дуремар: Тобі це вже не допоможе і взагалі, я тут по порученію Карабасича вам прийшов допомогти,  провести посвяту у п’ятикласники. /витягує друшляк/ Ось у Тортили взяв, сіє приспособленіє уміє думки читати.

Базиліо: Ану давай перевірімо що робиться у моїй голові...

Чутно звук літака або гул виходить Аліса

Аліса: Що це у вас тут гуде?

Дуремар: Та це у кота перевіряємо наявність сірої речовини.

Аліса: Та тут і перевіряти немає що, повна пустота! Дітей, дітей треба перевіряти, про що вони думають. А про кота я вам і без приладів скажу: у його голові існує три «П»

Базиліо: Що за три «П»

Аліса: Поїсти, поспати, погуляти.

Дуремар: Ясно, випробування номер один, перевірка ясності думок індивідів 5-х класів. /підходить  перевіряє/

                                     Звінок телефону

Карабас: Ну, як у вас справи? Випробування йдуть успішно?

Дуремар: Можу сказати,  наявність сірої речовини  присутня.

Карабас: Добре, перевірте їхні здібності.

Аліса: Слухаємося шеф. Ну, діточки наші дорогенькі покажіть себе….

Виступ 5-го класу

Пісня на мотив Всі баби як баби...»

Два тижні пройшли

Ми в шоці сидим

Уроки летять, час швидко біжить

Бідні батьки, страждають як ми

Краще в садочок ходили би ми.

Приспів:

Всі класи, як класи, а ми такі нєжні

Та осінь прийшла і ми  повзрослєли.

Ото було б круто

Щоб швидко і зараз

Нам п’ятачкам  та й вручили медалі.

Не треба тоді ходити до школи

Ми були б вільні як птахи на волі

Тусили у клубах, на море б ганяли

Та без освіти  б зарплати не мали.

Приспів:

Навчатись прийдеться чи хоч чи не хочеш

Бо без освіти нічого не зможеш

Ми жартували,  ми зовсім не нєжні

Ми сильні й розумні і дуже прилєжні.

програш

Знання ми здобудем і вчитися будем

А ще на концертах співати всі будем

І спортом займемось  разом усім класом

Бо осінь прийшла і нас закрутила.

1-ий    ведучий. Слово юним гімназистам

(Виходять спортсмени з мячем і боксерськими рукавицями, показують вправи )

  1. Ми сильні, спритні і швидкі

І живемо – не тужимо!

В серцях у нас здоровя дух,

Бо ми із спортом дружимо!

  1. Рідна школа нас навчила

Старших поважати.

Шанувати вчителів,

Малих не ображати!

  1. Річку, ліс, село квітуче,

Як вас не любити!

Примножуєм, охороняєм

Вміємо відпочивати та гарно танцювати!

(дівчата виконують танець)

  1. І рибалка, і футбол,

Вишивка і квіти…

Світ захоплень в нас – ого!

 Ніде правду діти!

  1. Вірші всі розповідаєм,

на музичних інструментах

дуже гарно граєм!

(виходять музиканти)

2-ий    ведучий. 5-ти класники хочуть поділитися цікавими випадками із свого життя

Кирило

Сашко накинувся на Гната,

Як тільки кінчився диктант:

  • Ти не писав сьогодні – дряпав!

Його ж ніхто не прочита!

Гнатко на те всміхнувся кисло:

  • Атож, ніхто. Я навіть сам.

Це я зробив отак навмисне,

Щоб ти сьогодні не списав!

 

Роман

Татусю, допоможи мені задачу розв’язати.

- А ти вже над нею думав?

- Так.

- І що ж придумав?

- Що краще спитати в тебе.

 

Сергій

Ти в нас грамотний такий!

Хвалить мене мама –

Тільки хто ж  чита книжки

Догори ногами!

 Книжку я кручу – дива!

Не збагну нічого –

Де у книжки голова?

Де у книжки ноги?

 

Данііл

 – Ти чому запізнився до школи?

– Я хотів піти на рибалку, але батько мене не взяв.

– Твій батько правильно вчинив. Він, сподіваюсь, пояснив тобі, чому ти повинен йти в школу, а не на рибалку?

– Так, він сказав, що черв’яків мало і на двох не вистачить…

 

1- ий    ведучий. Сьогоднішній день вважається Днем народження вашого класу. А день народження – це завжди свято!

2- ий    ведучий. Ми пропонуємо конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу нашої гімназії.

Класний керівник.

Я ставитиму вам питання чи озвучуватиму ситуацію, яка може відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила поведінки прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях.

  • Що я роблю, коли спізнюся на урок, чи в школу?
  • Що мені робити, коли я погано себе почуваю?
  • На перерві я…?
  • Які речі не можна приносити у школу?
  • Приходити до школи за …?
  • У їдальні не можна …?
  • На уроці я …?
  • Що таке погана поведінка у школі?
  • Навіщо потрібно бути уважним на уроці?
  • Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?
  • З якого предмета ви починаєте виконувати домашнє завдання?
  • Що  робити, якщо мені погрожує інший учень?

Діти, це актуальні правила і норми поведінки для кожного, які ви повинні виконувати і дотримуватись. Напевно, кожен із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти складним шкільним шляхом.

Конкурс «Новий розклад»

Класний керівник. У 5 класі ви помітили, що у вас не тільки  новий розклад, але з'явилися нові предмети. Для того, щоб ви краще запам'ятали та пригадали їх, ми пропонуємо слово, до якого ви повинні скласти назви навчальних предметів, які їх характеризують. Наприклад: лінійка – математика.

Мікроскон - …, компютер -…, мяч - …, альбом - …, ноти - …, казки - …, молодий вчитель - …, лопата - …

 (Виконання завдання учнями, звучить музика)

Молодці! Справилися достойно!

Рухлива гра « Давайте познайомимось».

Класний керівник. Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні.

Діти, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої  запитання:

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Класний керівник. Молодці . Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про свох однокласників.

1- ий    ведучий. Молодці! Справилися достойно! Пройшли усі випробування, виконали усі завдання, показали свої вміння та таланти. Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

2- ий    ведучий. Клятву зачитує Президент Учнівської республіки … учениця … класу. (учні повторюють слова клянуся)

 

 

 Клятва п’ятикласника

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного.(КЛЯНЕМОСЯ)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння  100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами!(КЛЯНЕМОСЯ)

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)

5)  Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)

6)  Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!

8) Клянемося навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися Клянемось!

9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Звучить мелодія

1- ий    ведучий. А зараз ми запрошуємо до слова директора гімназії, Відмінника освіти, вчителя – методиста ….

З’являється Аліса: Молодці діти, після всіх тяжких випробувань ви стали повноправними членами нашого навчального закладу.

Дуремар: Не забувайте добре учитися, бо інакше у ваших батьків знайдуться «лєчєбні піявочки»

Базиліо: Нехай ваш світлий розум не затьмарюється лінню і дурощами, не забувайте успішним стає той, хто уміє навчатися.

Карабас: А зараз вас чекає  чарівний пиріг знань, який приготували вам батьки, хто з’їсть цілий шматок, стане враз мудрішим і досягне успіху у навчанні. (батьки вручають пиріг)

2- ий    ведучий.

Ми вдячні вам, хто завітав на наше свято.

І хочу від щирого серця побажати:

Хай зіллються воєдино

Діти, школа, батьки, як одна родина!

1- ий    ведучий.

Ми не підвладні часу - він швидко спливає –

Я з радістю нових дітей зустрічаю.

А серце від думки завмирає,

Що життя прекрасне і воно триває!

 

Лунає пісня на мотив «Маленькая страна»

 І. Не за горами, за лісами –

Ось на оцій землі,

Наша сім`я тут проживає, - знають її усі.

Ось тут зібралася родина,

Дуже щасливі ми,

Вчитель і учень знову разом,

Друга не залиши.

Приспів:

Мріємо я і ти ,

Мріємо я і ти,

Що всім учитель допоможе

Правильний шлях знайти.

ІІ. Є і любов, і щастя, й радість

В нашому домі теж.

Вірність і дружба, і повага –

Все це не має меж.

Тут чудеса творяться звичні,

горя і зла нема:

Kожен бажає добро творити,

бо ми сім`я одна.

Приспів.

Звучить мелодія. Закінчується свято.

 

 

docx
Додано
11 жовтня 2018
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку