Практична робота. Конфігурація комп’ютера під потребу.

Про матеріал

Мета:

навчальна: формувати вміння добирати комплектуючі для комп'ютера; формувати навички пошуку інформації в Інтернеті;

розвивальна: розвивати логічне мислення;

виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся: Апаратно-програмне забезпечення комп’ютера

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. КОНФІГУРАЦІЯ КОМП’ЮТЕРА ПІД ПОТРЕБУ КОРИСТУВАЧА

Номер слайду 4

Вхідні даніРезультати. Внутрішня пам’ять. Процесор. Зовнішня пам’ять. Пристроївведення даних. Пристрої Виведення даних. Типова архітектура персонального комп’ютера

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРАКТИЧНА РОБОТА. КОНФІГУРАЦІЯ КОМП’ЮТЕРА ПІД ПОТРЕБУ КОРИСТУВАЧА

Номер слайду 6

призначення складових комп’ютера;типову архітектуру персонального комп’ютера;основні характеристики запам’ятовуючих пристроїв, процесорів, моніторів, відеоадаптерів, принтерів. У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 2 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Апаратне забезпечення. Розв’язуємо Завдання 1. Конфігурація комп’ютера (12 балів)Запропонуйте, як обладнати комп’ютером робоче місце для:учня на олімпіаді з комп’ютерної графіки;співробітника бюджетної установи, який працюватиме в бухгалтерії;учня, який буде використовувати мультимедіа та ігри;студента навчального закладу;офісного працівника, який працюватиме з великим обсягом документів, затративши мінімум ресурсів. Призначення комп’ютера для обладнання оберіть із запропонованого списку. Наведіть два приклади конфігурації. Укажіть загальну вартість обладнання. Результати роботи подайте в презентації і надішліть на навчальну електронну скриньку, яку вкаже вчитель (chasuk@ukr.net). Конфігурація комп’ютера. Архітектура комп’ютерів

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розв’язуємо Завдання 2. Призначення комп’ютера (5 балів)За конфігурацією комп’ютера визначте, які завдання можна виконувати на ньому. Для яких користувачів ви б його порадили? Запишіть свої висновки до тексту електронного листа та надішліть його на навчальну електронну скриньку, яку вкаже вчитель (chasuk@ukr.net). Конфігурація комп’ютера. Архітектура комп’ютерів. Апаратне забезпечення

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розв’язуємо Завдання 3. Пристрої введення та виведення (12 балів)Створіть текстовий документ із рекомендаціями щодо придбання пристроїв введення та виведення даних. У документі передбачте назву пристрою, 2–3 приклади моделей і їх зображення, ціну та посилання на інтернет-магазин для можливого придбання, поради щодо завдань, які можна виконувати за допомогою цього пристрою. Необхідні відомості знайдіть в Інтернеті. Надішліть документ на навчальну електронну скриньку, яку вкаже вчитель (chasuk@ukr.net). Конфігурація комп’ютера. Архітектура комп’ютерів. Апаратне забезпечення

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Повторити §3, виконати завдання §4 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик §3

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
29 листопада 2022
Переглядів
1050
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку