Правила вживання апострофа . Тренувальні вправи

Про матеріал
Поглибити і систематизувати знання учнів про основні правила вживання апострофа в українській мові відповідно правописних норм; виробляти навички правильного вживання апострофа; розвивати мовний слух; формувати інформаційну і комунікативну компетентності,формувати вміння знаходити орфограми , пояснювати їх та писати з ними слова,виправляти помилки; виробляти уважність, правописну пильність; збагатити словниковий запас новими словами, загадками , прислів’ями і приказками;виховувати інтерес до вивчення рідної мови
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Правила вживання апострофа Тренувальні вправи

Номер слайду 2

Мета Поглибити і систематизувати знання учнів про основні правила вживання апострофа в українській мові відповідно правописних норм; виробляти навички правильного вживання апострофа; розвивати мовний слух; формувати інформаційну і комунікативну компетентності,формувати вміння знаходити орфограми , пояснювати їх та писати з ними слова,виправляти помилки; виробляти уважність, правописну пильність; збагатити словниковий запас новими словами, загадками , прислів’ями і приказками;виховувати інтерес до вивчення рідної мови.

Номер слайду 3

Тип уроку РОЗВИТОК КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

Номер слайду 4

Хід уроку Рідна мово,ти ніжний цвіт, Ти п’яниш нас,як рута- м’ята. Таж на цілий на білий світ Ти духмяністю розіллята. Д. Білоус

Номер слайду 5

І. Організаційний момент1. Емоційна настанова. Перегляд мультика “ Сніговик”ІІ. Актуалізація знань1. Перевірка домашнього завдання.2. Словниковий диктант.

Номер слайду 6

Перевіряємо словниковий диктант. Солов’ї , в’ється, пом’якшувати, пів’яблука, пів’ящика, узгір’я , матір’ю, з’їхати , повір’я, з’явитися, об’єднати, під’язичний, мавпячий, Лук’ян, черв’як, м’яч.

Номер слайду 7

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності1. Перегляд відео “Гостросюжетна пригода Мавпи Буф”2. Зіставити вимову й написання поданих слів. Як читається буква, після якого стоіть апостроф, і буква, перед якою він стоїть?Які звуки позначають букви, які стоять після апострофа, а які – коли між ними нема апострофа?

Номер слайду 8

[бурйан] –бур’ян,[бур/ак] – буряк,[зйавитис/а] – з’явитися,[з/аблик]- зяблик,[бйуть]- б’ють,[б/уст]- бюст

Номер слайду 9

Виконання системи творчих завдань на основі повторення вивченого

Номер слайду 10

Робота з епіграфом. Випишіть слова, в яких вживається апостроф і в яких після б, п, в, м, ф перед я, ю, є, ї не вживається.

Номер слайду 11

Творча робота. До поданих слів дібрати слова з протилежним значенням, записати, обгрунтувати написання.

Номер слайду 12

Любить, їдять, будень, приїзд, яблуко, одноярусний, зникнути, твердий.

Номер слайду 13

Гра “Наодинці з собою” Учні із закритими очима слухають слова, які читає вчитель, і піднімають руку, якщо в слові вживається апостроф, дві – якщо не вживається

Номер слайду 14

Присвята, в’язкий, рум’яний, дит’ясла, святкувати, повітря, черв’як, під’їхати, сім’я, мавпячий, сузір’я, надвечір’я.

Номер слайду 15

Орфоепічна хвилинка Цапок водицю п’є з цеберка, Скубе травицю у садку. Солодкий цукор та цукерка – Це теж цапкові до смаку. (Н. Забіла)

Номер слайду 16

Знайди слова з апострофом

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Підсумок уроку. Рефлексивно – оцінювальний етап‘’Незакінчене речення’’Сьогодні на уроці я повторив…Найбільше мені сподобалось…Найбільші труднощі я відчув…На наступному уроці я хочу…На сьогоднішньому уроці ви працювали всі дуже добре. Але я хочу відмітити…. Мені сподобалися відповіді…Менш активними були…

Номер слайду 30

Домашнє завдання Написати акровірш про апостроф

pptx
Додано
10 січня 2023
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку