Презентація § 10. Учимося самостійно 5 клас НУШ

Про матеріал
«Здоров'я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 5 класу: авт. Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Лаврентьєва І. В., Хомич О. Л. Видавництво «Алатон». 2022
Зміст слайдів
Номер слайду 1

§ 10. Учимося самостійно. Білокузьминівський ліцей Костянтинівської міської ради Донецької областіРозробила: Прокоф’єва Л. Р.,практичний психолог, учитель основ здоров’я

Номер слайду 2

У цьому параграфі ви:навчитеся організовувати своє робоче місце;проаналізуєте, що допомагає і що заважає навчанню;обговорите, які існують допоміжні засоби для навчання.• освітній простір • засоби навчання• сприятливі умови

Номер слайду 3

навчаємося вдома. Домашні завдання — одна з найважливіших складових навчання. Вони допомагають учителям перевірити ваші досягнення, а вам — закріпити те, що вивчали на уроках.

Номер слайду 4

навчаємося вдомаІноді здається, що домашніх завдань забагоато, але якщо правильно організувати процес навчання, то можна все встигнути. Розгляньте таблицю і обговоріть, чому деякі речі допомагають працювати швидше, а деякі — заважають. Перейдіть за першим QR-кодом і подивіться мульт-фільм «Учись учитися». Доповніть таблицю (мал. 28).• Перейдіть за другим QR-кодом і визначте, які твер-дження про виконання домашнього завдання істинні, а які — хибні.https://drive.google.com/drive/folders/1x. Lq. KKCl. XXWMy. Oze3w. J3-c2 M7 NVv. K_d. P1 https://learningapps.org/watch?v=ppfnjyh5j21

Номер слайду 5

дбаємо про освітній простір. Охайне і правильно облаштоване робоче місце допомагає швидше зробити уроки. Розгляньте таке робоче місце на мал. 29.https://drive.google.com/drive/folders/15 I1ohc. Bw. CEnwy2 DNnx. Ki16xer. Y7k. L9 Ig Перейдіть за QR-кодом. Прочитайте і обговоріть поради для організації освітнього простору. Проаналізуйте, чи відповідає ваше робоче місце цимпорадам.

Номер слайду 6

добираємо Помічників у навчанніКоли не можете упоратись із завданням, зверніться по допомогу. Наприклад, зателефонуйте однокласникам/однокласницям. Зробіть завдання, як зумієте, і переходьте до наступного. Також у пригоді вам стане інтернет, де можна знайти різну інформацію, скористатися онлайн-енциклопедіями,подивитися навчальне відео тощо. Об’єднайтеся у чотири групи. Розподіліть і дослідіть запропоновані цифрові джерела, які можуть допомогти вам у навчанні.

Номер слайду 7

Вчасно відпочиваємо. Зазвичай достатньо 15 хвилин після кожної години занять. Та коли захопилися роботою, можна перепочити й пізніше. Під час перерви: Змініть місце перебування — вийдіть із кімнати, пройдіться квартирою чи навколо будинку;Змініть вид праці — допоможіть рідним (вимийте тарілки, винесіть сміття чи зробіть іще щось корисне);Можете попоїсти, випити чай, поговорити з домашніми;У жодному разі не вмикайте телевізор або комп’ютерну гру! Фільм, мультфільм, гра можуть заволодіти вашою увагою й надовго відволікти від уроків;Щоб розслабити втомлену спину і розім’ятися, виконайте кілька фізичних вправ (мал. 31).

Номер слайду 8

Вчасно відпочиваємо. Перейдіть за QR-кодом і вивчіть одну із запропонованихруханок. Використовуйте ці руханки у подальшому.https://drive.google.com/drive/folders/1j. Ki. LBzn5x. Cw1 LXFf5fmx0 OE3_l42 Fqt. P

Номер слайду 9

мозаїка завдань до теми

Номер слайду 10

мозаїка завдань до теми

Номер слайду 11

мозаїка завдань до теми

Номер слайду 12

мозаїка завдань до теми

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Иванова Наталия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
28 листопада 2022
Переглядів
791
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку