Який у вас сьогодні настрій?Чи налаштовані ви на плідну роботу?В якому настрої вам найкраще працюється?Як можна створити собі такий настрій?Знайдіть навколо об’єкт, який може допомогти вам покращити настрій. Вправа “Мій настрій”Щоденні новини. Який сьогодні день тижня?Який день тижня був учора? А позавчора?Яке число? Якого місяця?Яка сьогодні погода?Чим вона відрізняється від учорашньої?Чи можна сьогоднішній день назвати особливим? Чому?
Вправа “Відгадай за описом”Поміркуйте, про що мова. Його не можна побачити, почути, до нього не вийде доторкнутися. Він завжди знаходиться в русі. Його не можна зупинити чи повернути. Здогадалися, що це?Поміркуйте, для чого людям потрібно вимірювати час. Пригадайте, коли вам потрібно знати, котра година. Під час прогулянки вам потрібно дізнатися, котра година. Що ви робитимете? Вигадайте кілька варіантів дій.
Що таке пунктуальність?Вставте пропущені літери і прочитайте слово. Що воно означає?Пунктуальність — точність, акуратність, неухильне дотримання певних правил, зокрема вміння не запізнюватися, вчасно виконувати свої обіцянки.https://www.youtube.com/watch?v=ZZk. Pglt4b. Mg&ab_channel=%D0%9 D%D0%B0%D0%B4%D1%96%D1%8 FKids Перегляд та обговорення відео
Моделювання ситуацій. Розгорніть підручник на сторінці 56. Розгляньте малюнки та прочитайте описи ситуацій. Послухайте оповідання Василя Сухомлинського “Пробачте, діти, я запізнився”.https://www.youtube.com/watch?v=5 Qqtz0 H2 OKg&ab_channel=%D0%A1%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B8%D0%B4%D0%BB%D1%8 F%D0%A1%D0%BE%D0%BB%D0%B2%D0%B8%D1%82%D1%8 B
Робота з коміксом. Розгорніть підручник на сторінці 57. Прочитайте комікс. Чи правильно вчинив хлопчик, коли пішов до приятеля гратися й не попередив про це бабусю? Поясніть відповідь. Чому хлопчик не повернувся додому вчасно?Бабуся захвилюється рівно о 14:00? Чи о 14:30? Чому?Коли бабуся почала хвилюватися? Чому вона взагалі хвилювалася? Можливо, не варто було?Якби бабуся знала, куди саме пішов її онук, то як діяла б? Чи вдалося б тоді уникнути прикрих наслідків?Як хлопчик міг визначити час?Що він міг зробити, щоб не запізнитися? А коли зрозумів, що запізнюється, як мав повідомити про це бабусі? Навіщо?Чому приятель також не стежив за часом? Чи правильно він чинив?Хто відповідальний за прикрі наслідки?Як хлопчик вибачиться перед бабусею?Які висновки має зробити?Як діятиме наступного разу?Як краще діяти в таких ситуаціях? Чому саме так?
Чи схожа ця історія на комікс? Чому?У якому Чудному світі мандрував Івасик Телесюк? Чи далеко він?Чи може кожний з нас побувати у ньому? Як саме?Що за Чудний годинник не давав йому запізнюватися?Як ви думаєте, навіщо цей годинник знадобився Кощієвим гномам?Чому годинник зламався?Що може бути вашим Чудним годинником?Чому Івасику Телесюку раптом захотілося обійняти своїх рідних?Що зрозумів хлопчик після пригоди? А що зрозуміли ви?Чи можна дізнаватися, котра година, не маючи годинника?Як орієнтуватися в часі, коли гуляєте? Граєтеся вдома з приятелями тощо?У таких випадках треба знати точний час чи приблизний? Чому?Спізнення на скільки хвилин інколи може бути припустимим? Як варто домовлятися з рідними?Як треба звернутися до дорослого, щоб дізнатися точний час? До кого в таких випадках звертатися варто, а до кого — ні? Чому?Інсценізуйте випадки, коли ви запитуєте у знайомих і незнайомих людей, котра година.
Використані матеріали. Дистанційні уроки за підручником “Я досліджую світ” для 1 класу (О. Волощенко, О. Козак, Г. Остапенко) https://svitdovkola.org/1/lessons Я досліджую світ: підруч. інтегр. курсу для 1 класу /О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко – К.: Світич, 2018 Я досліджую світ: зошит для 1 класу /Лабащук О., Решетуха Т. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2022