Презентація до уроку інформатики для 2 класу до теми "До чого може призвести помилка в алгоритмі? Складання лінійних алгоритмів. Перевірка їхньої правильності. Виправлення помилок."
ГРА «ВІРЮ-НЕ-ВІРЮ»Монітор – це пристрій який відображає інформацію з якою ви працюєте. Клавіатура призначена для ведення букв, символів, значків. За допомогою системного блоку можна роздрукувати інформацію на папір. Миша вибирає об’єкти. Послідовність виконання дій це команда?Команда – це чіткий короткий наказ? Ручка, зошит, книжка це виконавці команд?style.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.onstyle.colorfillcolorfill.typefill.on
ЯК ЗНАЙТИ ТА ВИПРАВИТИ ПОМИЛКИ В АЛГОРИТМАХ?Для перевірки правильності алгоритму його запускають на виконання в цьому середовищі. Якщо алгоритм складено неправильно, то на екрані з’явиться повідомлення про помилку або жодна дія не відбуватиметься. Необхідно знайти й виправити помилку, після чого знову виконати алгоритм.
Не розпочинати роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. Сиди правильно: спина рівна, лікті – на столі, ноги – на підлозі. Не торкайся екрана монітора пальцем. Не клади нічого на клавіатуру. Підчас роботи за комп’ютером руки мають бути чистими та сухими. Слідкуй щоб відстань від очей до екрана монітора була не меншою від 5о см. Не торкайся задньої панелі монітора та системного блоку. Не чіпай дротів, це небезпечно. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.