Презентація до уроку " Квадратна нерівність"

Про матеріал
Тема уроку. Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерів¬ностей. Мета уроку: закріпити знання учнів про зміст означення квадратних не-рівностей та схему їх розв'язування; удосконалити вміння учнів розв'язувати квадратні нерівності та нерівності, що зводяться до квадратних шляхом рівносильних перетворень, а також виробити вміння використовувати ці вміння під час розв'язування систем квадратних нерівностей та для розв'язування задач дослідницького характеру.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квадратна нерівність. Розв'язування квадратних нерівностей

Номер слайду 2

Епіграф. Те, що я чую, я забуваю. Те, що я чую і бачу, я трохи пам'ятаю. Те, що я чую, бачу і обговорюю, я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю, я набуваю знань та навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром. КОНФУЦІЙ

Номер слайду 3

Встановити відповідність. На жовтих картках написані формули, які відповідають деяким графікам, на зелених – графіки, які відповідають цим формулам. Ви повинні відшукати та спів ставити графік та формулу, які відповідають один одному

Номер слайду 4

Усні вправи. Визначити напрямок віток графіка функції: Назвати квадратні нерівності:

Номер слайду 5

Математичний диктант Користуючись рисунком із зображенням графіка функції, у=х²-2х-3, записати множини розв'язків нерівностей у завданнях 1-4х²-2х-3>0х²-2х-3≥0х²-2х-3<0х²-2х-3≤0

Номер слайду 6

Математичний диктант. Користуючись рисунком із зображенням графіка функції, у=х²-2х+1, записати множини розв'язків нерівностей у завданнях 1-4х²-2х+1<0х²-2х+1≥0х²-2х+1≤0

Номер слайду 7

Математичний диктант. Відповіді:

Номер слайду 8

Самостійна робота

Номер слайду 9

Логічна розминка. Ось Вам дві мо­нети ( 50 к. і 25 к.). Я вгадаю, у якій руці яка монета. Числове значення монети, яка у тебе у правій руці помнож на 4, а числове значення монети, що лежить у лівій руці, помнож на 7. Додай ці числа і скажи: парне чи непарне число ти отримав.

Номер слайду 10

Логічна розминка. Номер вашого будинку помножте на 2. Додайте 5 і результат помножте на 50. Тепер додайте кількість своїх років. Додайте 365, відніміть 615. Назвіть результат. Вам ...

Номер слайду 11

Робота з підручником№ 498 ( а ), стор. 120. Розв’язати нерівність методом інтервалів А)

Номер слайду 12

Знайти помилку

Номер слайду 13

Знайти помилку

Номер слайду 14

Знайти помилку

Номер слайду 15

Домашнє завдання. Повторити §12.2. Виконати №499, 501 – 1 група№ 482(а,б,в,г,д,е) –2 група № 487, 496 – 3 група

Номер слайду 16

Мозковий штурм. Сформулюйте означення функції. Що таке графік функції?Яку функцію називають парною, непарною ?Які функції називають зростаючими? А спадними?Яка функція називається квадратичною?Сформулюйте означення квадратної нерівності. Щоб розв'язати квадратну нерівність за допомогою графіка, потрібно:

Номер слайду 17

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 1. НЕРІВНОСТІ
Додано
29 березня 2020
Переглядів
6225
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку